Volgende keer eens proberen met "omdat gij nog geen werk hebt".Vrouwlief: Waarom heb je nog géén cadeautjes gekocht voor mij?
Ik: Als het van mij afhangt, komen er géén cadeautjes. Ik doe niet mee met die commerce / zever
WEER een boze blik ..![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgende keer eens proberen met "omdat gij nog geen werk hebt".Vrouwlief: Waarom heb je nog géén cadeautjes gekocht voor mij?
Ik: Als het van mij afhangt, komen er géén cadeautjes. Ik doe niet mee met die commerce / zever
WEER een boze blik ..![]()
Hier in de buurt al Kerstversiering gespot op 23 september...Hoeveel mensen hebben nu al hunne fucking kerstboom staan.

Wil iemand aub aan de energieprijzen denken???Mijn ex had heel het jaar door ledlampjes en dergelijke doorheen het huis en voor de ramen. Had ze van moeder die deed dat ook. Op zich vind ik het ook wel spijtig dat kerstverlichting in gemeentes en steden enkel rond kerst uithangt. Dat zou van mij heel de winter mogen. Dat is toch gewoon gezelliger?

Ge hebt net het internet beschreven en ik heb mijne koffie eruitgelachen.... mercie eeeWat die nu op TikTok doet is de virtuele versie van ergens aan een schoolpoort of plein gaan staan en roepen van "als jullie me allemaal briefjes van 20 euro gooien dan zal ik na 100 briefjes een gek dansje doen en dan blijven we op nr1 staan!!!!" waarna alle kindjes of mensen van de beschutte werkplaats naarstig op zoek gaan naar hun laatste briefjes geld om te kunnen wegsmijten zodat hun online geldheld een dansje kan doen. En die paar volwassenen ter plaatse die terecht opmerken dat dit niet echt hoort die worden met een teaser verdoofd en weggesleept (lees: geblokkeerd) zodat de fans niks merken.
Maar ey. Hij gaat z'n haren blauw verven!
Ik zal nog even met een benzinemotor rondrijden, dat compenseert.Wil iemand aub aan de energieprijzen denken???![]()
Eerlijk gezegd weet ik oprecht niet wie hier een influencer is of zou kunnen zijnMakkelijk mijden? Je kan nog niet op BG zitten zonder een influencer tegen te komen.![]()

Eerlijk gezegd weet ik oprecht niet wie hier een influencer is of zou kunnen zijn![]()
Eerlijk gezegd weet ik oprecht niet wie hier een influencer is of zou kunnen zijn![]()
foodandstuffwithkjell.com
Hier is dat het teken dat het eten lekker én geslaagd was- sinds ik zelf nog eens eten heb gekookt enorme scheten aan het laten. (zal me leren zelf te koken).

Is te vinden voor 4 euro hoor- was van plan We Happy Few in de sales te kopen, maar ben het vergeten. Staat terug 59.99 ipv 5.€ of zo.

Wat een transformatie... Maar is er een verband tussen die veranderingen in eetgewoonten en zijn "kakverhalen"? Dat had ik namelijk wel al eens ergens opgevangen.![]()
Over mij — Kjell Jansen, gezonde, makkelijke en snelle recepten
Dit is mijn (Kjell Jansen) blog, hier zal ik snelle, makkelijke en gezonde recepten posten. Om zo mensen te helpen op een makkelijkere manier gezonder te leven.foodandstuffwithkjell.com
alhoewel ik een grijze muis ben (of net daardoor), ben ik niet zo voor de grijze markt.Is te vinden voor 4 euro hoor![]()
Virtuele "Munten", elke gift is x aantal munten waard (tot een paar duizenden bij sommige gifts). Staat natuurlijk niet gelijk aan euro's, maar bij zulke aantallen zou het toch om ettelijke duizenden euro's gaan zo schijnt.Wat is die 1,6 miljoen? Gifts?
We hadden het over influencer. Niet forumnar.![]()
Over mij — Kjell Jansen, gezonde, makkelijke en snelle recepten
Dit is mijn (Kjell Jansen) blog, hier zal ik snelle, makkelijke en gezonde recepten posten. Om zo mensen te helpen op een makkelijkere manier gezonder te leven.foodandstuffwithkjell.com

dat zijn de natte dromen he.Ik vraag mij dan af hoeveel ghost shags er zijn waar je niks van weet![]()
- zoaterdag is krapulekesdag, niet ‘opstaan’ of ‘stofzuig’dag- weer te laat uit bed omdat ik weinig zin had om aan de dag te beginnen
- wishlist van steam die verkeerde aantal blijft aangeven (4 ipv 1)
- was van plan We Happy Few in de sales te kopen, maar ben het vergeten. Staat terug 59.99 ipv 5.€ of zo.
- sinds ik zelf nog eens eten heb gekookt enorme scheten aan het laten. (zal me leren zelf te koken). En ik erger me erin, omdat het me herinnert aan het feit dat ik me er ook in kon ergeren als mijn ex scheten liet. Vrouwen horen geen scheten te laten.
- ik had herrinert geschreven in plaats van herinnert. Rotbrein, werk eens wat beter... ge babbelt genoeg tegen uzelf, dan mag je ook wel uw spelling- en grammaticaregels onthouden.
- de zin hierboven doet me er ook aan denken dat ik in gedachte hele monologen en zelfs gesprekken kan houden, maar als ik onvoorbereid tegen iemand moet babbelen, geraak ik amper uit mijn woorden, als ik al iets kan bedenken om te zeggen. Rotbrein, werk eens wat beter.
- ik wil uitgaan, maar weet niet naar waar en als ik toch zou weten naar waar, zou ik het toch niet doen vanwege corona en mensen. Fucked up personality.
- ik moet stofzuigen en kuisen en heb er geen zin in.
- ik ben aan het zagen.