Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vrouwlief: Waarom heb je nog géén cadeautjes gekocht voor mij?
Ik: Als het van mij afhangt, komen er géén cadeautjes. Ik doe niet mee met die commerce / zever
WEER een boze blik .. :frown:
Volgende keer eens proberen met "omdat gij nog geen werk hebt".

Mijn ex had heel het jaar door ledlampjes en dergelijke doorheen het huis en voor de ramen. Had ze van moeder die deed dat ook. Op zich vind ik het ook wel spijtig dat kerstverlichting in gemeentes en steden enkel rond kerst uithangt. Dat zou van mij heel de winter mogen. Dat is toch gewoon gezelliger?

Mijn ex had heel het jaar door ledlampjes en dergelijke doorheen het huis en voor de ramen. Had ze van moeder die deed dat ook. Op zich vind ik het ook wel spijtig dat kerstverlichting in gemeentes en steden enkel rond kerst uithangt. Dat zou van mij heel de winter mogen. Dat is toch gewoon gezelliger?
Wil iemand aub aan de energieprijzen denken??? :p

Wat die nu op TikTok doet is de virtuele versie van ergens aan een schoolpoort of plein gaan staan en roepen van "als jullie me allemaal briefjes van 20 euro gooien dan zal ik na 100 briefjes een gek dansje doen en dan blijven we op nr1 staan!!!!" waarna alle kindjes of mensen van de beschutte werkplaats naarstig op zoek gaan naar hun laatste briefjes geld om te kunnen wegsmijten zodat hun online geldheld een dansje kan doen. En die paar volwassenen ter plaatse die terecht opmerken dat dit niet echt hoort die worden met een teaser verdoofd en weggesleept (lees: geblokkeerd) zodat de fans niks merken.

Maar ey. Hij gaat z'n haren blauw verven!
Ge hebt net het internet beschreven en ik heb mijne koffie eruitgelachen.... mercie eee

- weer te laat uit bed omdat ik weinig zin had om aan de dag te beginnen

- wishlist van steam die verkeerde aantal blijft aangeven (4 ipv 1)

- was van plan We Happy Few in de sales te kopen, maar ben het vergeten. Staat terug 59.99 ipv 5.€ of zo.

- sinds ik zelf nog eens eten heb gekookt enorme scheten aan het laten. (zal me leren zelf te koken). En ik erger me erin, omdat het me herinnert aan het feit dat ik me er ook in kon ergeren als mijn ex scheten liet. Vrouwen horen geen scheten te laten.

- ik had herrinert geschreven in plaats van herinnert. Rotbrein, werk eens wat beter... ge babbelt genoeg tegen uzelf, dan mag je ook wel uw spelling- en grammaticaregels onthouden.

- de zin hierboven doet me er ook aan denken dat ik in gedachte hele monologen en zelfs gesprekken kan houden, maar als ik onvoorbereid tegen iemand moet babbelen, geraak ik amper uit mijn woorden, als ik al iets kan bedenken om te zeggen. Rotbrein, werk eens wat beter.

- ik wil uitgaan, maar weet niet naar waar en als ik toch zou weten naar waar, zou ik het toch niet doen vanwege corona en mensen. Fucked up personality.

- ik moet stofzuigen en kuisen en heb er geen zin in.

- ik ben aan het zagen.

hipTekengebied-91-kopie-2studio-inktvis.jpg

- weer te laat uit bed omdat ik weinig zin had om aan de dag te beginnen

- wishlist van steam die verkeerde aantal blijft aangeven (4 ipv 1)

- was van plan We Happy Few in de sales te kopen, maar ben het vergeten. Staat terug 59.99 ipv 5.€ of zo.

- sinds ik zelf nog eens eten heb gekookt enorme scheten aan het laten. (zal me leren zelf te koken). En ik erger me erin, omdat het me herinnert aan het feit dat ik me er ook in kon ergeren als mijn ex scheten liet. Vrouwen horen geen scheten te laten.

- ik had herrinert geschreven in plaats van herinnert. Rotbrein, werk eens wat beter... ge babbelt genoeg tegen uzelf, dan mag je ook wel uw spelling- en grammaticaregels onthouden.

- de zin hierboven doet me er ook aan denken dat ik in gedachte hele monologen en zelfs gesprekken kan houden, maar als ik onvoorbereid tegen iemand moet babbelen, geraak ik amper uit mijn woorden, als ik al iets kan bedenken om te zeggen. Rotbrein, werk eens wat beter.

- ik wil uitgaan, maar weet niet naar waar en als ik toch zou weten naar waar, zou ik het toch niet doen vanwege corona en mensen. Fucked up personality.

- ik moet stofzuigen en kuisen en heb er geen zin in.

- ik ben aan het zagen.
- zoaterdag is krapulekesdag, niet ‘opstaan’ of ‘stofzuig’dag

- Heb dat spel eens opgezocht (We Happy Few is the tale of a plucky bunch of moderately terrible people trying to escape from a lifetime of cheerful denial) en mijn gezinsleven eist copyright

- Sommige zaken hou je beter voor jezelf om de mystiek toch wat in leven te houden. Al die vrouwen hier wiens fantasie plots smell-o-vision is geworden.

- Uitgaan-uitgaan of gewoon het huis uit? Ga op zoek naar Kerstgerief. Hoe Grincheux je eventueel ook bent, lichtjes en ballen zijn altijd plezant 😉

- Zagen staat in de grondwet, niemand kan u iets maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan