Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moeder: ‘Je mag dat niet doen’
7: waarom nie?
M: Omdat je jezelf pijn kan doen.
7: *doet het toch (met overgave)* Kijk! Ik heb mij geen pijn gedaan!!!

M: 👇🏻👇🏻👇🏻
looney-toons-daffy-duck.gif

Net dat nieuw programma BV darts eens proberen bekijken.
Ik had al m'n twijfels over een VTM programma , maar het is dus nogmaals bevestigd. VTM , you suck !
Heb het hele programma van 100min op 10 min bekeken maar uiteindelijk afgezet omdat ik het niet meer aankon.

Ben grote liefhebber van het dartsen , m'n favoriete spelletje op café en als 't op tv is blijf ik ook wel altijd hangen.

Maar dit , djeezes , hoe kan je zelfs zo iets simpel als een pijltje naar een bord gooien verneuken ?
Allereerst mijnheer Dhondt :puke:Dat ze dieje blijven oprakelen als presentator , pfffft
Het concept op zich dan , spelletjes van 101 en zelfs niet dubbel uitgooien. Wtf zelfs ?
En dan dat publiek dat heel geforceerd moest juichen en bordjes omhoog steken.
Over de kandidaten ga ik zelfs zwijgen.

Ik denk dat Kim Huybrechts serieus spijt heeft dat em zijne naam daar aan verbonden heeft.

Hoeveel mensen hebben nu al hunne fucking kerstboom staan.
Ik heb die van ons besteld. Een geen brakke fijnspar ofzo. Neenee, een echte Nordmann in pot gegroeid. In januari plant ik die dan in de tuin om in de komende jaren als Buitenboom te versieren.

Zo goed als nieuwe RailPass heeft zich een weg uit mijn portefeuille gewrongen, en heeft een rondje wasmachine gedaan en zich in drie stukken gescheurd. 86€ weggegooid :wallbash:

Dat dit anno 2021 eigenlijk nog steeds op de ouderwetse manier moet gebeuren van een papieren pas die ingevuld moet worden... Zoiets zou toch ook perfect digitaal kunnen?

Dat vind ik vaak van die youtubers/tik tokkers
Hoe te belachelijker dat ge doet, des te populairder wordt ge blijkbaar

Check bv Christiaan Jacobs (de zelfverklaarde "Prins van Hasselt") maar eens op TikTok. Die kerel verdient dus honderden (en de laatste tijd volgens mij zelfs duizenden) euro's per week, gewoon door dat létterlijk bij elkaar te bedelen bij z'n fans op TikTok die daar allemaal intrappen met hun blinde adoratie. Dat vind ik zowaar nog erger dan een Acid die z'n inkomsten vergaart via sponsordeals en advertentie-inkomsten en daarvoor ook nog content in elkaar steekt/monteert.

Irritante influencers die denken dat ze u moeten vertellen hoe ge uw leven moet leiden want "you should totally practice mindfulness and you should drink at least this much green tea a day. start your day off with a full hour of meditating followed by preparing a healthy, nutritious breakfast. after that maybe do some light reading and then get started on meal prep" en een heel dag schedule waar ze geen zak doen behalve chillen, yoga, lezen, de inhoud van hun kasten reorganizen en avocado toast eten. Dan pakt rond 15u "then I get started on work" en hun werk is dan 2 uren een vlog editen terwijl ze in Starbucks zitten en dan zijn ze klaar.

Ik krijg er soms de kriebels van al die verheerlijkingen in de comments "i wish i lived my life like this" "what a great way to be present in your own life" "why can't my life be this chill". Ja hallo, die influencers doen verdomme heel de dag geen zak. 't Is anders als ge voor 7u uw kot moet ui tzijn om erna het grootste deel van uw dag te werken en in de file te staan, dan hebt ge daar idd minder energie en tijd voor, 't is maar normaal zeker. 't Is nie moeilijk als je 15 uren per dag over hebt om "present" te zijn in uw leven... Ik zou ook present en chill en happy zijn als ik de lotto won en niks moest doen dat tegenstak heel mijn leven lang. Meestal ben ik om 18u al mentaal dood en heb ik geen zin nog om iets te doen en is het 's morgens kiezen tussen ontbijten of 20minuten langer slapen :sarcastic:

Irritante influencers die denken dat ze u moeten vertellen hoe ge uw leven moet leiden want "you should totally practice mindfulness and you should drink at least this much green tea a day. start your day off with a full hour of meditating followed by preparing a healthy, nutritious breakfast. after that maybe do some light reading and then get started on meal prep" en een heel dag schedule waar ze geen zak doen behalve chillen, yoga, lezen, de inhoud van hun kasten reorganizen en avocado toast eten. Dan pakt rond 15u "then I get started on work" en hun werk is dan 2 uren een vlog editen terwijl ze in Starbucks zitten en dan zijn ze klaar.

Ik krijg er soms de kriebels van al die verheerlijkingen in de comments "i wish i lived my life like this" "what a great way to be present in your own life" "why can't my life be this chill". Ja hallo, die influencers doen verdomme heel de dag geen zak. 't Is anders als ge voor 7u uw kot moet ui tzijn om erna het grootste deel van uw dag te werken en in de file te staan, dan hebt ge daar idd minder energie en tijd voor, 't is maar normaal zeker. 't Is nie moeilijk als je 15 uren per dag over hebt om "present" te zijn in uw leven... Ik zou ook present en chill en happy zijn als ik de lotto won en niks moest doen dat tegenstak heel mijn leven lang. Meestal ben ik om 18u al mentaal dood en heb ik geen zin nog om iets te doen en is het 's morgens kiezen tussen ontbijten of 20minuten langer slapen :sarcastic:
Ik volg geen influencers en heb daar dus ook geen last van. Je moet dat toch echt al volgen om zo'n onzin te lezen?

Ik volg geen influencers en heb daar dus ook geen last van. Je moet dat toch echt al volgen om zo'n onzin te lezen?
't is genoeg als ge mensen op fb hebt die die zever delen, of gelijk waar online waar platformen dan dingen aan u recommenden die ge zelf niet volgt, zoals yt of twitter

't is genoeg als ge mensen op fb hebt die die zever delen, of gelijk waar online waar platformen dan dingen aan u recommenden die ge zelf niet volgt, zoals yt of twitter
Ik heb dus gelukkig ook zo geen vrienden.
Sowieso dat ik dat al eens heb zien passeren, maar dan kan je "deze persoon niet meer volgen" aanklikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan