Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope- Na 6 december pas.Hoeveel mensen hebben nu al hunne fucking kerstboom staan.
Nope- Na 6 december pas.
Alleen ergernis van 'vandaag'?Andy Peelman.
Geen "Jeezeke-zalf" als de kleine zich toch pijn doet, opgelostMoeder: ‘Je mag dat niet doen’
7: waarom nie?
M: Omdat je jezelf pijn kan doen.
7: *doet het toch (met overgave)* Kijk! Ik heb mij geen pijn gedaan!!!
M:
![]()

Dat ze dieje blijven oprakelen als presentator , pfffftIk heb die van ons besteld. Een geen brakke fijnspar ofzo. Neenee, een echte Nordmann in pot gegroeid. In januari plant ik die dan in de tuin om in de komende jaren als Buitenboom te versieren.Hoeveel mensen hebben nu al hunne fucking kerstboom staan.
Zo goed als nieuwe RailPass heeft zich een weg uit mijn portefeuille gewrongen, en heeft een rondje wasmachine gedaan en zich in drie stukken gescheurd. 86€ weggegooid![]()
Dat vind ik vaak van die youtubers/tik tokkers
Hoe te belachelijker dat ge doet, des te populairder wordt ge blijkbaar

Ik volg geen influencers en heb daar dus ook geen last van. Je moet dat toch echt al volgen om zo'n onzin te lezen?Irritante influencers die denken dat ze u moeten vertellen hoe ge uw leven moet leiden want "you should totally practice mindfulness and you should drink at least this much green tea a day. start your day off with a full hour of meditating followed by preparing a healthy, nutritious breakfast. after that maybe do some light reading and then get started on meal prep" en een heel dag schedule waar ze geen zak doen behalve chillen, yoga, lezen, de inhoud van hun kasten reorganizen en avocado toast eten. Dan pakt rond 15u "then I get started on work" en hun werk is dan 2 uren een vlog editen terwijl ze in Starbucks zitten en dan zijn ze klaar.
Ik krijg er soms de kriebels van al die verheerlijkingen in de comments "i wish i lived my life like this" "what a great way to be present in your own life" "why can't my life be this chill". Ja hallo, die influencers doen verdomme heel de dag geen zak. 't Is anders als ge voor 7u uw kot moet ui tzijn om erna het grootste deel van uw dag te werken en in de file te staan, dan hebt ge daar idd minder energie en tijd voor, 't is maar normaal zeker. 't Is nie moeilijk als je 15 uren per dag over hebt om "present" te zijn in uw leven... Ik zou ook present en chill en happy zijn als ik de lotto won en niks moest doen dat tegenstak heel mijn leven lang. Meestal ben ik om 18u al mentaal dood en heb ik geen zin nog om iets te doen en is het 's morgens kiezen tussen ontbijten of 20minuten langer slapen![]()
't is genoeg als ge mensen op fb hebt die die zever delen, of gelijk waar online waar platformen dan dingen aan u recommenden die ge zelf niet volgt, zoals yt of twitterIk volg geen influencers en heb daar dus ook geen last van. Je moet dat toch echt al volgen om zo'n onzin te lezen?
Dat loopt daar wel serieus bergaf. Dan wint ge wel wat kmDan moet ge er nog een hebben die daar aan raakt. De mijne stopt aan 167.
Mssh als ik kort achter elkaar passeer![]()

Ik heb dus gelukkig ook zo geen vrienden.'t is genoeg als ge mensen op fb hebt die die zever delen, of gelijk waar online waar platformen dan dingen aan u recommenden die ge zelf niet volgt, zoals yt of twitter
Ik heb dat ook nog meegemaakt, maar toen schakelde ik naar 4e.Dan moet ge er nog een hebben die daar aan raakt. De mijne stopt aan 167.
Mssh als ik kort achter elkaar passeer![]()
Inderdaad influencers kan je nu echt wel makkelijk mijden. Ik zou er zelfs geen enkele kunnen opnoemen tenzij bv's die hun bekendheid wat misbruiken.Ik volg geen influencers en heb daar dus ook geen last van. Je moet dat toch echt al volgen om zo'n onzin te lezen?
Ach, ik vertraagde dan tot 120 per uur zodat de dame naast me tijd genoeg reste om me een blowjob te geven.Ik heb dat ook nog meegemaakt, maar toen schakelde ik naar 4e.
Amy Sonck. Al heb ik geen idee wat ze schrijft.Inderdaad influencers kan je nu echt wel makkelijk mijden. Ik zou er zelfs geen enkele kunnen opnoemen tenzij bv's die hun bekendheid wat misbruiken.
Makkelijk mijden? Je kan nog niet op BG zitten zonder een influencer tegen te komen.Inderdaad influencers kan je nu echt wel makkelijk mijden. Ik zou er zelfs geen enkele kunnen opnoemen tenzij bv's die hun bekendheid wat misbruiken.