Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ooit eens om god weet welke reden ff gaan liggen op de oprit toen ik thuiskwam. Gelukkig terug wakker geschoten na een paar minuten en onder de warme dons gekropen.
Hier als 17 jarige eens wakker geworden in de moeder haar moestuintje.
En dan de moeder die om 8h 's morgens met haar voet tegen uw been zit te stampen en te vragen wat ge daar doet.

Ik heb haar vragen nooit kunnen beantwoorden. Alles bleef zwart.

Hier als 17 jarige eens wakker geworden in de moeder haar moestuintje.
En dan de moeder die om 8h 's morgens met haar voet tegen uw been zit te stampen en te vragen wat ge daar doet.

Ik heb haar vragen nooit kunnen beantwoorden. Alles bleef zwart.
Euh, je lag daar toch gewoon te slapen? Zag ze dat dan zelf niet?

Ze zijn hier al ongeveer 2u30 nonstop vuurwerk aan het afschieten voor halloween.
Altijd zot hier in Ierland hoeveel geld mensen geven aan vuurwerk :crazy:

Anderzijds wel tof hoe ze echt halloween vieren (aangezien het origineel Iers is)

Hier een dorp verder waren de ouders hun kinderen, die rond aan het gaan waren voor halloween, aan het volgen met hun auto's. Om de de paar tiental meters stond daar een auto met de alarmlichten aan.

:crazy: Zeker wel ,maar dat doe je normaal gezien niet tussen de patatten en spruiten.
En al helemaal niet volledig gekleed maar zonder schoenen.
Ach, ze zou moeten inzien dat haar zoon gewoon avontuurlijk is, en af en toe de status quo in vraag stelt

Vast Internet en TV liggen uit. Back to the stone age met de 4g-fakkel als soelaas.
Ik ga mezelf eens quoten se. Het werd een echt halloweenverhaal. Naveen half uurtje viel de volledige mobiele verbinding ook nog eens uit (internet, sms, telefoon). Echt pure Halloweenhorror. Maar nu serieus het werd gisterenavond duidelijk hoe afhankelijk ik/wij zijn geworden van het internet…

Laatst bewerkt:
Ik ga mezelf eens quoten se. Het werd een echt halloweenverhaal. Naveen half uurtje viel de volledige mobiele verbinding ook nog eens uit (internet, sms, telefoon). Echt pure Halloweenhorror. Maar nu serieus het werd gisterenavond duidelijk hoe afhankelijk ik/wij zijn geworden van het internet…

ook al voorgehad. van pure miserie een dik boek gaan kopen én quasi in 1 keer uitgelezen. dat lukt me niet als tinternet marcheert.

Man man. Stop met zagen en koop u ne simpele smartphone op de zaak. Ga mee met uw tijd mee en zijt blij dat uw zaak open mag en dat je nog open kunt gaan.

Man man. Stop met zagen en koop u ne simpele smartphone op de zaak. Ga mee met uw tijd mee en zijt blij dat uw zaak open mag en dat je nog open kunt gaan.

Wss ook zo enen die tegen electronisch betalen is “want dat kost geld”.
Lees: ik doe graag wat in het zwart.

Dat is gewoon een zeveraar.
Tegenwoordig moet je een smart apparaat hebben om je bankzaken te kunnen doen

Wat er argumenten weer. Zo kan je op alles beginnen neuten he. Imo moet je ook wat meegaan met de tijd he. Maar de coronapremie's aanvragen via elektronische weg zal waarschijnlijk wel geen probleem geweest zijn.

Wss ook zo enen die tegen electronisch betalen is “want dat kost geld”.
Lees: ik doe graag wat in het zwart.

Dat is gewoon een zeveraar.
Tegenwoordig moet je een smart apparaat hebben om je bankzaken te kunnen doen

Wat er argumenten weer. Zo kan je op alles beginnen neuten he. Imo moet je ook wat meegaan met de tijd he. Maar de coronapremie's aanvragen via elektronische weg zal waarschijnlijk wel geen probleem geweest zijn.
Ik volg zijn principe kwestie wel. Ge wordt nu verplicht om een smartphone te kopen om mee te draaien in maatschappij.

Ik zie mijn grootmoeder van 90 geen smartphone kopen omdat ze ergens een tas koffie wilt gaan drinken.

De overheid zou ook alternatieven mogen voorzien die even rechtsgeldig zijn.

Ik volg zijn principe kwestie wel. Ge wordt nu verplicht om een smartphone te kopen om mee te draaien in maatschappij.

Ik zie mijn grootmoeder van 90 geen smartphone kopen omdat ze ergens een tas koffie wilt gaan drinken.

De overheid zou ook alternatieven mogen voorzien die even rechtsgeldig zijn.
Uw grootmoeder kan gewoon met een papieren CST afprinten. En dat hoor jij als kleinzoon dan voor haar af te printen.

Smartphones zijn al meer dan 10 jaar gemeengoed in de maatschappij. Niemand zegt dat hij een iPhone 13 van 1000 euro moet kopen. Desnoods koopt hij 2de hands een smartphone van 50 euro. Als je wilt meedraaien met de maatschappij, en al zeker een zaak wilt uitbaten, zal je soms kleine investeringen moeten doen. Ik zie nu echt niet waarom de overheid tijd en geld moet steken in een koppige uitbater. Als hij echt geen smartphone wilt kopen mag hij zijn zaak ook altijd gewoon sluiten.

Uw grootmoeder kan gewoon met een papieren CST afprinten. En dat hoor jij als kleinzoon dan voor haar af te printen.

Smartphones zijn al meer dan 10 jaar gemeengoed in de maatschappij. Niemand zegt dat hij een iPhone 13 van 1000 euro moet kopen. Desnoods koopt hij 2de hands een smartphone van 50 euro. Als je wilt meedraaien met de maatschappij, en al zeker een zaak wilt uitbaten, zal je soms kleine investeringen moeten doen. Ik zie nu echt niet waarom de overheid tijd en geld moet steken in een koppige uitbater. Als hij echt geen smartphone wilt kopen mag hij zijn zaak ook altijd gewoon sluiten.
Het is meer een statement dan iets anders.

Nu ik volg je wel in je laatste zin, het is zijn keuze om ofwel mee te gaan ofwel koppig te weigeren en de gevolgen te dragen.

Maar een overheid die een indirecte verplichting maakt voor het hebben van een smartphone om mee te draaien, vind ik toch niet een goede evolutie.

Nu ik volg je wel in je laatste zin, het is zijn keuze om ofwel mee te gaan ofwel koppig te weigeren en de gevolgen te dragen.

Maar een overheid die een indirecte verplichting maakt voor het hebben van een smartphone om mee te draaien, vind ik toch niet een goede evolutie.
Maar is het een indirecte verplichting of gewoon een normale evolutie? Je kan niet blind blijven voor nieuwe technologie omdat er een paar enkelingen weigeren mee te stappen.

Tja. Dat kan je dan ook zeggen over, zoals ik ervoor opmerkte, dat je een smart device moet hebben voor je bankzaken.
Mijn ouders (tegen de 70) hebben vorig jaar telenet moeten inleggrn en een tablet gekocht om die zaken nog te kunnen doen.
Want op een bank zien ze je kop liever niet meer. Enkel als je ervoor extra wilt betalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan