Kan iemand mij eens duidelijk zeggen wat er effectief gebeurd is in en buiten dat filmpje?
Ik zie de eerste 40 seconden wat ruzie (tussen 2 blanke vrouwen?) maar geen geklop of zo en iemand die racist zegt (terwijl die vrouw zit te lachen, wat is de context hier?). Dan zie je iemand die op een borduur zit met vel dat eraf hangt. Geen fucking idee hoe dat gebeurd is. En de filmer zegt 'ze is weggestuurd van de bus'. Het meest degoutante is dat het gefilmd wordt. Meer doet die kerel niet verleerd in dat filmpje.
Ik zie oprecht niet hoe je in dit filmpje 'een oude blanke vrouw die gemolesteerd wordt door allochtoon tuig' kan zien.
Beeld je in dat jou moeder op straat ligt met haar voorhand afhangend.
Is het correcte gedrag hierop filmen al WAAJOOOW roepend, uitspraken als DOE DIE DEUR TOE en "Zij zegt kut Marokkaan zie ze nu liggen", zonder enige hulp te bieden.
Of heb je liever dat mensen in onze maatschappij meer hulp verlenen in zo'n geval, met respect voor de privacy van deze heel zwaar toegetakeld dame?
Ik kies voluit voor het tweede, maar kijk, het staat je vrij geen probleem in de eerste stelling te zien.