Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alsof ik het hier postte om zieke breinen te voeden. Kom zeg.
Dit gaat over een veel breder probleem, waar media graag van wegkijken. Zorgwekkend dat dit niet op die manier wordt opgepikt.

Trouwens, uw taalgebruik... In elke post moet er gevloekt worden precies. Niet dat ik daar aanstoot aan neem, maar erg serieus komt het niet over.

Ja sommige mensen krijgen een strak plassertje door zo'n dingen te posten, te bekijken en te herbekijken.
Wat moet de media hiermee doen? De politie zal ook wel over deze beelden beschikken en dan is het aan hen om de daders op te sporen ALS dit gedaan is door derden want voor hetzelfde geld is ze uitgegleden en is lelijk ten val gekomen.

Ik heb het zelfs niet uitgekeken. Ik dacht dat haar mondmasker scheef hing en tegen de tijd dat ik doorhad dat het haar huid was ging ik bijna over mijn nek.
Ik vind het misselijkmakend dat dit gefilmd is en het op sociale media is terechtgekomen maar dat is het nieuwe normaal geworden.

Ik zal de woordjes fucking en teringzooi voortaan ook in een spoiler zetten.🙄

Ja sommige mensen krijgen een strak plassertje door zo'n dingen te posten, te bekijken en te herbekijken.
Wat moet de media hiermee doen? De politie zal ook wel over deze beelden beschikken en dan is het aan hen om de daders op te sporen ALS dit gedaan is door derden want voor hetzelfde geld is ze uitgegleden en is lelijk ten val gekomen.

Ik heb het zelfs niet uitgekeken. Ik dacht dat haar mondmasker scheef hing en tegen de tijd dat ik doorhad dat het haar huid was ging ik bijna over mijn nek.
Ik vind het misselijkmakend dat dit gefilmd is en het op sociale media is terechtgekomen maar dat is het nieuwe normaal geworden.

Ik zal de woordjes fucking en teringzooi voortaan ook in een spoiler zetten.🙄
Dat het gebeurt is nog misselijkmakender. Het geweld, het taaltje, het toontje en natuurlijk het filmen en niet helpen. Dit laat gewoon zien wat een klotemaatschappij het op bepaalde plaatsen is. Dat filmpje is erg, maar de gebeurtenis nog veel meer.

Wat ze er bij HLN snel snel van gemaakt hebben is nu toch ook wel een beetje....eeuhm...met fluwelen handschoentjes getikt.

Oei, mijn ouders zijn van Marokkaanse afkomst … Ben ik nu ook gespuis ? 🥲

Ja! Diep vanbinnen zijn we allemaal gespuis, bij sommigen is het laagje beschaafdheid en het iIQ/EQ gewoon kleiner.

Het heeft niks met Marokkaans, Italiaans, Pools, Vlaams of wat dan ook te maken, idioten zijn gewoon idioten en dat heeft niks met ras en alles met een gebrek aan de juiste componenten in hun kop te maken. Idioten vind je helaas in alle kleuren en maten.

Vond het gewoon grappig hoe context nu niet uitmaakt en hoe het “schandalig” (?) is dat mensen de video knip en plak werk noemen, maar goed.

Gek hoe mensen hier soms posten… precies de HLN comments op Facebook 😅

Wat ze er bij HLN snel snel van gemaakt hebben is nu toch ook wel een beetje....eeuhm...met fluwelen handschoentjes getikt.
Dat hebben ze aangepast, een dik uur geleden stond het filmpje er nog bij.
Echt gestoord hoe dat je iemand kan staan uitlachen die zwaargewond op de grond ligt te kreperen met potentieel dodelijke wonde.

Edit: Hier nog HLN artikel met het filmpje (geen idee hoe lang het er nog gaat blijven staan): https://www.hln.be/antwerpen/ik-ben...w-zwaargewond-raakt-bij-busincident~a11c5efc/

Laatst bewerkt:
Der stonden echt disclaimers genoeg bij en niemand verplicht u er op te klikken. Jesus fucking christ we get it.
5-BAD1-D35-4-D4-F-4-EE0-AD0-A-1-AB925956-E86.jpg

Blijkbaar heb ik nog een hele rol oude PMD zakken met een zwart lint. Die mogen niet meer gebruikt worden na 31/12. Dus dan moet andere kopen en die oude daarin steken? Da’s toch niet logisch?
Als je nog volledige pakken hebt is er goed nieuws, ze gaan die blijkbaar toch terug nemen en omruilen.

Alé deze ochtend op het onwezenlijke uur van 6:30 stond ik al bij de bakker. TWEE EURO EN HALF voor een onozel wit brood :wallbash:
Eigenlijk snap ik nooit die opmerkingen over de prijs van het brood. Zoveel betaal je tegenwoordig als je ergens een koffie bestelt, en dan krijg je vaak maar een kleine tas die met een capsulleke gemaakt is. Dan valt 2,5 euro voor een brood waar je enkele dagen van kan eten toch nog mee? :unsure:

Eigenlijk snap ik nooit die opmerkingen over de prijs van het brood. Zoveel betaal je tegenwoordig als je ergens een koffie bestelt, en dan krijg je vaak maar een kleine tas die met een capsulleke gemaakt is. Dan valt 2,5 euro voor een brood waar je enkele dagen van kan eten toch nog mee? :unsure:
In den tijd kostte da 15 frank!

Kan iemand mij eens duidelijk zeggen wat er effectief gebeurd is in en buiten dat filmpje? :unsure:

Ik zie de eerste 40 seconden wat ruzie (tussen 2 blanke vrouwen?) maar geen geklop of zo en iemand die racist zegt (terwijl die vrouw zit te lachen, wat is de context hier?). Dan zie je iemand die op een borduur zit met vel dat eraf hangt. Geen fucking idee hoe dat gebeurd is. En de filmer zegt 'ze is weggestuurd van de bus'. Het meest degoutante is dat het gefilmd wordt. Meer doet die kerel niet verleerd in dat filmpje.

Ik zie oprecht niet hoe je in dit filmpje 'een oude blanke vrouw die gemolesteerd wordt door allochtoon tuig' kan zien.

Amai hier zitten wel wat tere zieltjes he.

Super erg en hard filmpje en als je met zo iemand kan lachen dan zijt ge een complete randdebiel/holbewoner. Als ik daar in de buurt stond waren er enkele gastjes ook op die stoep terecht gekomen :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan