Kleine irritatie/teleurstelling:
vorige week stuurde een verre kennis van vroeger op de voetbal me plots bericht op FB omdat hij zag dat ik "aanwezig" stond op het FB-evenement van Regi @ Sportpaleis dit weekend, en hij zonder vervoer was gevallen en hij hoopte dus mss met mij te kunnen meerijden.
Ik had daar destijds wellicht gewoon per ongeluk op geklikt want ik was helemaal niet van zins om te gaan, Regi is nu niet iets waar ik anderhalf jaar op voorhand al zaken ga vastleggen in mijn agenda.
Aangezien die kerel ook nog over een kaart beschikte, ik toch niks te doen heb zaterdag, en ik na alle coronashit nog wel eens zin had om eindelijk nog eens een liveconcert met de nodige show en ambiance te beleven (ook al is Regi nu niet meteen het meest hoogstaande dat ik al meegemaakt zou hebben op muzikaal vlak), er toch even over nagedacht en dus besloten om gewoon met hem mee te gaan. Nadat de praktische kant besproken was en ik er eigenlijk gewoon naar begon uit te kijken om te gaan, krijg ik nu dus bericht dat hij zal niet meer zal kunnen gaan omdat een huisgenoot van hem positief getest is en hij dus in quarantaine moet.

Een week geleden lag ik nog totaal niet wakker van dat concert dus zou ge denken "boeieuh", maar ik ben wel iemand die als hij eenmaal ergens op ingesteld is, daar echt wel naar kan uitkijken dus is het nu toch wel even een bummer dat dat lastminute toch niet zal doorgaan want eigenlijk had ik nu stiekem wel even zin in een feestend Sportpaleis