Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crimineel is dit. Prive bedrijf dat trajectcontroles zal financieren en een deel van de opbrengst krijgt.
Politiestaat incomming!

Vind ik ook. Schepen kan dan nog niet tellen ook.

Per trajectcontrole, zoals we die nu kennen, is het een investering van zo’n 180.000 euro. Als je dit vermenigvuldigt met 22 trajecten, zouden we normaal gezien ruim 4 miljoen euro moeten investeren. Nu 0 (!) euro.
180.000€ x 22 = 3,96 miljoen euro

Om 5u al wakker. Opgestaan om wat cod wwii te spelen. 2u vastzitten op 1 level :( geraak niet voorbij die stop the train. Ofwel rush ik er door en ben ik dood, ofwel schiet ik ze allemaal dood onderweg en is de timer op. Fuck this shit.

Om 5u al wakker. Opgestaan om wat cod wwii te spelen. 2u vastzitten op 1 level :( geraak niet voorbij die stop the train. Ofwel rush ik er door en ben ik dood, ofwel schiet ik ze allemaal dood onderweg en is de timer op. Fuck this shit.
All you had to do was follow the damn train, Tomski.

Geraak daar zelfs ni :( ben dood tegen de post office of de tijd is op.

CoD WW2: How to Stop the Train​

In CoD WW2, players are treated to some of the best levels in the franchises, featuring unique and chaotic sequences that really get your blood pumping. Few segments are as exciting as the train chase in the mission S.O.E. Here is everything you need to know about how to stop the train in CoD WW2.

There is no denying that chasing the train is a bit of a difficult task in CoD WW2. Alongside having to fight enemies, you’re also fighting time.

Take too long, and the train will leave without you. On the other hand, rushing through things is a good way to get shot and killed by the enemy.

Your first goal is to remain undetected as long as possible. Doing so saves you ammo, health, and time. Sneak up behind enemy soldiers, work with your AI teammate, and used the silenced weapon to accomplish this goal.

At one point, you’ll make your way into a house and encounter enemies that there is no way to avoid, causing you to be detected. Once you are, the mission Stop the Train begins.

How to Stop the Train in CoD WW2​

As soon as you’re spotted, make your way to the post office across the street. You’ll notice that the star icon is draining with every passing second, indicating how much time you have until the train leaves.

Once you reach the post office, a cutscene sees you hop in a jeep to chase the train. Avoid obstacles in order to save time and German soldiers will pile out of the train.

Take out the Panzerschrecks first, since they can shoot out your jeep. Take out the rest of the crew and eventually the train will blow up.

How to Stop the Train in CoD WW2:
  1. Sneak patiently through the first part, using cover, silenced, weapons, and teammates to silent kill.

2. Make your way to the house across from the post office and you’ll be spotted.

3. Head toward the post office and into the jeep.

4. Avoid vehicle obstacles to save time.

5. Take out the Panzerschrecks first, since they can shoot out your jeep.

6. Take out the rest of the crew and eventually the train will blow up.

Allemaal goed en wel maar die timer begint te lopen nadat je in het begin die paar man silent gekilled hebt. Van zodra je sneaky nog maar in de buurt van die vrachtwagen komt: alle hens aan dek.
Ik heb die walktroughs ook gelezen en daar kunnen ze sneaky tot aan het voorlaatste huis aan de postoffice geraken, moest ik daar kunnen starten met een volle timer het zou ook schelen.

Allemaal goed en wel maar die timer begint te lopen nadat je in het begin die paar man silent gekilled hebt. Van zodra je sneaky nog maar in de buurt van die vrachtwagen komt: alle hens aan dek.
Ik heb die walktroughs ook gelezen en daar kunnen ze sneaky tot aan het voorlaatste huis aan de postoffice geraken, moest ik daar kunnen starten met een volle timer het zou ook schelen.
Vastzitten in een SP Campaign van call of duty zijn de eerste tekenen van ouderdom. :P

Kleine irritatie/teleurstelling:

vorige week stuurde een verre kennis van vroeger op de voetbal me plots bericht op FB omdat hij zag dat ik "aanwezig" stond op het FB-evenement van Regi @ Sportpaleis dit weekend, en hij zonder vervoer was gevallen en hij hoopte dus mss met mij te kunnen meerijden.
Ik had daar destijds wellicht gewoon per ongeluk op geklikt want ik was helemaal niet van zins om te gaan, Regi is nu niet iets waar ik anderhalf jaar op voorhand al zaken ga vastleggen in mijn agenda.

Aangezien die kerel ook nog over een kaart beschikte, ik toch niks te doen heb zaterdag, en ik na alle coronashit nog wel eens zin had om eindelijk nog eens een liveconcert met de nodige show en ambiance te beleven (ook al is Regi nu niet meteen het meest hoogstaande dat ik al meegemaakt zou hebben op muzikaal vlak), er toch even over nagedacht en dus besloten om gewoon met hem mee te gaan. Nadat de praktische kant besproken was en ik er eigenlijk gewoon naar begon uit te kijken om te gaan, krijg ik nu dus bericht dat hij zal niet meer zal kunnen gaan omdat een huisgenoot van hem positief getest is en hij dus in quarantaine moet. :wallbash:
Een week geleden lag ik nog totaal niet wakker van dat concert dus zou ge denken "boeieuh", maar ik ben wel iemand die als hij eenmaal ergens op ingesteld is, daar echt wel naar kan uitkijken dus is het nu toch wel even een bummer dat dat lastminute toch niet zal doorgaan want eigenlijk had ik nu stiekem wel even zin in een feestend Sportpaleis :unsure:

GenerousShadowyHorseshoecrab-size_restricted.gif

vorige week stuurde een verre kennis van vroeger op de voetbal me plots bericht op FB omdat hij zag dat ik "aanwezig" stond op het FB-evenement van Regi @ Sportpaleis dit weekend, en hij zonder vervoer was gevallen en hij hoopte dus mss met mij te kunnen meerijden.
Ik had daar destijds wellicht gewoon per ongeluk op geklikt want ik was helemaal niet van zins om te gaan, Regi is nu niet iets waar ik anderhalf jaar op voorhand al zaken ga vastleggen in mijn agenda.

Aangezien die kerel ook nog over een kaart beschikte, ik toch niks te doen heb zaterdag, en ik na alle coronashit nog wel eens zin had om eindelijk nog eens een liveconcert met de nodige show en ambiance te beleven (ook al is Regi nu niet meteen het meest hoogstaande dat ik al meegemaakt zou hebben op muzikaal vlak), er toch even over nagedacht en dus besloten om gewoon met hem mee te gaan. Nadat de praktische kant besproken was en ik er eigenlijk gewoon naar begon uit te kijken om te gaan, krijg ik nu dus bericht dat hij zal niet meer zal kunnen gaan omdat een huisgenoot van hem positief getest is en hij dus in quarantaine moet. :wallbash:
Een week geleden lag ik nog totaal niet wakker van dat concert dus zou ge denken "boeieuh", maar ik ben wel iemand die als hij eenmaal ergens op ingesteld is, daar echt wel naar kan uitkijken dus is het nu toch wel even een bummer dat dat lastminute toch niet zal doorgaan want eigenlijk had ik nu stiekem wel even zin in een feestend Sportpaleis :unsure:
Ik ken de teleurstelling! Geen optie om met iemand anders te gaan met zijn kaart?

Ik ken de teleurstelling! Geen optie om met iemand anders te gaan met zijn kaart?
In de vaste kliek van kameraden met wie ik anders naar concerten zou gaan, staat Regi nu alleszins niet hoog aangeschreven en toen ik liet weten dat ik ging leverde dat al de nodige facepalms op :biglaugh:

En alhoewel ik dat op de avond zelf heus wel kan appreciëren, is Regi live nu niet iets waar ik voor ik echt moeite ga doen en ga zitten rond zoeken om toch maar iemand te vinden die mee wil. Het is eerder een guilty pleasure waarvoor dat aanbod van die kennis gewoon goed uit kwam. Mss dat als ik in een zotte bui ben dit weekend ik zaterdagavond gewoon alleen tot daar rijd en me dan maar gewoon alleen amuseer, het is ofwel dat, ofwel gewoon thuis in de zetel liggen met de vriendin naar K2zktK3 te kijken en hier op BG commentaar geven :laugh:

Crimineel is dit. Prive bedrijf dat trajectcontroles zal financieren en een deel van de opbrengst krijgt.

Politiestaat incomming!
Triestig man die schepen. Als liberaal gans uw klein dorp vol zetten met camera's. Je bent er door op nog geen kwartier en je bent 1000 keer gefilmd. En nu zoiets. Man man. Hij zal niet willen onderdoen voor zijn liberale buur in Mechelen.
Alles onder het mom van verkeersveiligheid maar dan wel een dronken chauffeur die voor iemands dood heeft gezorgd verdedigen als advocaat.

Doet me denken aan al die ANPR-camera's die worden geplaatst door Trafiroad, de firma van Glenn Janssens waar een zweem van corruptie en gesjoemel rondhangt. Kan het nog enigszins begrijpen omdat hij niet veroordeeld is maar wel alles in der minne heeft geregeld.
Maar dan nog heb je er toch weinig vertrouwen in als zo'n pipo het ANPR-camera netwerk mag uitrollen.

Die moet enkel in quarantaine als hij niet gevaccineerd is, anders is 1 negatieve test voldoende om uit quarantaine te mogen... Defrienden dus die idioot! 😡

Triestig man die schepen. Als liberaal gans uw klein dorp vol zetten met camera's. Je bent er door op nog geen kwartier en je bent 1000 keer gefilmd. En nu zoiets. Man man. Hij zal niet willen onderdoen voor zijn liberale buur in Mechelen.
Alles onder het mom van verkeersveiligheid maar dan wel een dronken chauffeur die voor iemands dood heeft gezorgd verdedigen als advocaat.

Doet me denken aan al die ANPR-camera's die worden geplaatst door Trafiroad, de firma van Glenn Janssens waar een zweem van corruptie en gesjoemel rondhangt. Kan het nog enigszins begrijpen omdat hij niet veroordeeld is maar wel alles in der minne heeft geregeld.
Maar dan nog heb je er toch weinig vertrouwen in als zo'n pipo het ANPR-camera netwerk mag uitrollen.
Is een louche gast. Volgens mij heeft die ook eens iemand dood geklopt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan