Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen die een maand voor onze skitrip de boel afzeggen omdat ze niet gevaccineerd zijn en het niet willen. Dus we kunnen logementsprijs delen door de rest, iedereen een pak duurder door 2 idioten. :angry:
Is er geen annulatieverzekering die zoiets ook dekt? Op zich zou ik toch hun betaling boven de vriendschap plaatsen, jij moet niet dokken voor hun persoonlijke keuze?

Is er geen annulatieverzekering die zoiets ook dekt? Op zich zou ik toch hun betaling boven de vriendschap plaatsen, jij moet niet dokken voor hun persoonlijke keuze?
Tis onder ons geregeld. Geen verzekering van een reisorganisatie of zo. Als we de kosten herverdelen komt er toch bijna 500 euro bij voor ons gezin.

Feit is: het was onze family ski met de 2 doopmeters van de kinderen en de nonkel enn1 van de meters had nog 2 vrienden die ook es wilden gaan skiën en wij dus ons groot hart laten zien hebben en dus een groter spel gehuurd hebben en nu laten ze er ons mee zitten!

Feit is: het was onze family ski met de 2 doopmeters van de kinderen en de nonkel enn1 van de meters had nog 2 vrienden die ook es wilden gaan skiën en wij dus ons groot hart laten zien hebben en dus een groter spel gehuurd hebben en nu laten ze er ons mee zitten!
Het klinkt wel heel leuk, is idd jammer om dan voor zoiets te moeten afzeggen. Uw madam zal wel blij zijn met uw groter spel, silver lining!

ik had die documentaire op 1 over Dutroux niet moeten opzetten misschien.

Je bent sprakeloos gewoon. Zo onwaarschijnlijk door en door slecht zijn is niet te vatten.

ik had die documentaire op 1 over Dutroux niet moeten opzetten misschien.

Je bent sprakeloos gewoon. Zo onwaarschijnlijk door en door slecht zijn is niet te vatten.

Ik weet nog heel goed de dag dat hij ontsnapt is. Ik was samen met mijn buurjongen buiten aan het spelen (onze achtertuinen grenzen aan een maïsveld en klein bos) en onze moeders zijn ons meteen komen binnen halen toen ze het nieuws vernamen.

En Neufchâteau ligt op 2 uur rijden van hier. Dan kan je je inbeelden hoe dat in die tijd leefde.

Maar hadden die mensen bevestigd dat ze meegingen? Want als het aan mij lag betalen die hun deel dan toch gewoon hoor.

Nu bon, veel plezier met de ski!!
Waar / wanneer gade?

Crimineel is dit. Prive bedrijf dat trajectcontroles zal financieren en een deel van de opbrengst krijgt.

Crimineel is dit. Prive bedrijf dat trajectcontroles zal financieren en een deel van de opbrengst krijgt.
Alles voor de v€iligh€id.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan