Ge kent ze ni, 2 vrienden van da meegingen. Gade ni mee witten?wie ist?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge kent ze ni, 2 vrienden van da meegingen. Gade ni mee witten?wie ist?![]()
Nein er ging wat geklust worden in huis. Maar toch merci.Ge kent ze ni, 2 vrienden van da meegingen. Gade ni mee witten?
Is er geen annulatieverzekering die zoiets ook dekt? Op zich zou ik toch hun betaling boven de vriendschap plaatsen, jij moet niet dokken voor hun persoonlijke keuze?Mensen die een maand voor onze skitrip de boel afzeggen omdat ze niet gevaccineerd zijn en het niet willen. Dus we kunnen logementsprijs delen door de rest, iedereen een pak duurder door 2 idioten.![]()
Tis onder ons geregeld. Geen verzekering van een reisorganisatie of zo. Als we de kosten herverdelen komt er toch bijna 500 euro bij voor ons gezin.Is er geen annulatieverzekering die zoiets ook dekt? Op zich zou ik toch hun betaling boven de vriendschap plaatsen, jij moet niet dokken voor hun persoonlijke keuze?
Das wel veel, is dat echt nodig dat uw kinderen daar bij zijn? Meerwaarde?Tis onder ons geregeld. Geen verzekering van een reisorganisatie of zo. Als we de kosten herverdelen komt er toch bijna 500 euro bij voor ons gezin.
Das wel veel, is dat echt nodig dat uw kinderen daar bij zijn? Meerwaarde?
Ik begrijp uw punt. Moet u madam persé mee?Euh ja. Onze oudste gaat leren skiën. En de jongste thuislaten, da's zo wat not done he.
Ik begrijp uw punt. Moet u madam persé mee?
Gelukkig maar
Best wel ja, zij gaat met de jongste sleeën (ze skiet zelf ni)

Tis squirtward ni heGelukkig maar![]()
Het klinkt wel heel leuk, is idd jammer om dan voor zoiets te moeten afzeggen. Uw madam zal wel blij zijn met uw groter spel, silver lining!Feit is: het was onze family ski met de 2 doopmeters van de kinderen en de nonkel enn1 van de meters had nog 2 vrienden die ook es wilden gaan skiën en wij dus ons groot hart laten zien hebben en dus een groter spel gehuurd hebben en nu laten ze er ons mee zitten!
Ik zeg just niks af, ik ga skieën zenne. Tzal gewoon met 2 man minder zijn.Het klinkt wel heel leuk, is idd jammer om dan voor zoiets te moeten afzeggen. Uw madam zal wel blij zijn met uw groter spel, silver lining!
Neeje, voor hén om af te zeggen. Klinkt jammer dat zijn dit willen missen voor zo een reden. Da gij niet ging afzeggen, dat had ik ook al door. Mijn nick is Squidward, niet Patrick.Ik zeg just niks af, ik ga skieën zenne. Tzal gewoon met 2 man minder zijn.
Bij ons is dat de Cash Fresh geworden.Neen meiske, wijle gingen naar den Unic.
![]()

ik had die documentaire op 1 over Dutroux niet moeten opzetten misschien.
Je bent sprakeloos gewoon. Zo onwaarschijnlijk door en door slecht zijn is niet te vatten.
Maar hadden die mensen bevestigd dat ze meegingen? Want als het aan mij lag betalen die hun deel dan toch gewoon hoor.Feit is: het was onze family ski met de 2 doopmeters van de kinderen en de nonkel enn1 van de meters had nog 2 vrienden die ook es wilden gaan skiën en wij dus ons groot hart laten zien hebben en dus een groter spel gehuurd hebben en nu laten ze er ons mee zitten!
Alles voor de v€iligh€id.![]()
Gemeente Bonheiden wil 22 ‘private’ trajectcontroles uitrollen: kan dat zomaar?
De komende 2 jaar wil Bonheiden maar liefst 22 nieuwe trajectcontroles realiseren. De investering gebeurt volledig door een private partner van de gemeente, in ruil voor een vast percentage van de boete-inkomsten. “Voor ons als gemeente kost het dus amper iets”, zegt schepen van mobiliteit Bart...www.hln.be
Crimineel is dit. Prive bedrijf dat trajectcontroles zal financieren en een deel van de opbrengst krijgt.