Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
damnIk moest zelf de hoezen van mijn cd's waar een vrouw opstond wegdoen. zo jaloers was die.
.Vraagje aan de mannen: toen Squid nog Squidje was rond een jaar of 18 tot pak 22 dan was de grootste moeilijkheid als je dan al ene zag bij de jongens, je voor enige moeite vaak wel wat lacherig onthaald wordt en de moed dan in mijn tentakels zakte. Nu de meeste onder jullie wat volwassener zijn, is dat nog zo? Als jullie onder elkaar weggaan, hoe krijg je dan als madam een beetje mogelijkheid tot kennismaken/zien of het klikt?
Ma gij waart ook nen player in uw jonge jaren...Dat lachen hoort er wel bij maar niet uitlachen. Elke vrouw die wat onnozel kwam meedoen bij ons ging wel vaak met iemand naar huis.
Die malle mac-bc toch.Deze middag komt er een zeggen dat er iemand tegen mij auto heeft gereden...
Danku stad Gent. Morgen naar de flikken voor klacht, het geloop kan beginnen.
Die rijdt tegen de mensen hun kar, niet tegen hun auto.Die malle mac-bc toch.
Zijt ge aant zien wat de opties nog zoal zijnVraagje aan de mannen: toen Squid nog Squidje was rond een jaar of 18 tot pak 22 dan was de grootste moeilijkheid als je dan al ene zag bij de jongens, je voor enige moeite vaak wel wat lacherig onthaald wordt en de moed dan in mijn tentakels zakte. Nu de meeste onder jullie wat volwassener zijn, is dat nog zo? Als jullie onder elkaar weggaan, hoe krijg je dan als madam een beetje mogelijkheid tot kennismaken/zien of het klikt?

Dus we weten al welk kleur bakfiets em heeftDie malle mac-bc toch.

Hashtag no regrets!!Ma gij waart ook nen player in uw jonge jaren...
Alst nie vast zat pakte ge het mee...

Respect voor je reflectie weg te doen. Je hebt oog voor detail.Deze middag komt er een zeggen dat er iemand tegen mij auto heeft gereden...
Je weet nooit dat iemand hier een dikke rekening en een zwak hart heeft. Squid heeft liefde te over!Zijt ge aant zien wat de opties nog zoal zijn![]()
Waarom praat jij de laatste tijd altijd over jezelf in 3e persoon?Je weet nooit dat iemand hier een dikke rekening en een zwak hart heeft. Squid heeft liefde te over!
Eigenlijk nooit op gelet. Kan zijn dat ik onbewust toch Squidward en mijzelf wat gescheiden hou? Maar eigenlijk niet echt op gelet. Als het storend is, wil ik er wel meer aandacht aan besteden om het te vermijden.Waarom praat jij de laatste tijd altijd over jezelf in 3e persoon?
Fuck die heeft er wel goed tegen gezeten precies.Deze middag komt er een zeggen dat er iemand tegen mij auto heeft gereden...
ik heb een zwakke rekening en een dik hart. is dat ook ok?Je weet nooit dat iemand hier een dikke rekening en een zwak hart heeft. Squid heeft liefde te over!
Moh bah ja! Let me love you!ik heb een zwakke rekening en een dik hart. is dat ook ok?