Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Damn, zelfs als ik hier niet ben, wordt ik in de discussies betrokken.

I.v.m. vrouwen: zelfs mijn psychologe is tot de conclusie gekomen dat een LAT-relatie het beste is voor mij. Af en toe gezelschap, maar geen bla bla als ik opsta of thuiskom. Ook wel geen boem-boem als ik opsta of thuiskom, maar ze zeggen altijd: als ge wilt dat iets goed gedaan is, moet ge het zelf doen. (dat laatste is wel geen conclusie van de psychologe, ik praat niet over boem-boem met haar)

Los daarvan heb ik geen idee waar ik ooit nog een vrouw zou moeten leren kennen, want ik heb geen hobby's die me onder de mensen brengen. (noch heb ik de behoefte om onder de mensen te zijn).

Maar ieg al dat gekibbel, gecommandeer, raden naar emoties, etc..., daar heb ik sowieso de energie niet meer voor.

Vandaag te horen gekregen van iemand die terminaal is dat hij overleden is. Ik zat daar op de voetbal vroeger altijd mee aan de toog. Die was 58. Toch heel vies om dat te horen.

Vandaag te horen gekregen van iemand die terminaal is dat hij overleden is. Ik zat daar op de voetbal vroeger altijd mee aan de toog. Die was 58. Toch heel vies om dat te horen.
Een tijdje terug was hier een zelfmoord (woon vlakbij het station, 100 m verder hebben de treinen nog wel wat snelheid) en bleek enkele dagen later dat ik met die persoon nog een jaar in het middelbaar had gezeten, mijn leeftijd dus. Ook een vreemd gevoel.

Idd. We moesten bij Marokkanen leveren in die banlies, dus ge krijgt sowieso al wat respect omdat je voor "een van hen" rijdt. In Marseille is het elk voor zich, maar Calais spant de kroon.
Dit is nog een gematigd voorbeeld:
De vredelievendheid spat er van af. :love:
Tot ge er 's nachts moet zijn, dan weet je pas wat het is.

Heb net es wat video's gechecked over misdaad in marseille.. Damn.. toch precies nog wat erger dan wat ik in Calais gezien heb.

Een tijdje terug was hier een zelfmoord (woon vlakbij het station, 100 m verder hebben de treinen nog wel wat snelheid) en bleek enkele dagen later dat ik met die persoon nog een jaar in het middelbaar had gezeten, mijn leeftijd dus. Ook een vreemd gevoel.
Ongeveer hetzelfde aan de hand.
Vorige week tijdens het shoppen kom ik de moeder tegen van een oude klasgenoot van mij.

Ik: 'En hoe ist met den Davy?'
Zij: 'Ja ja, die is nu juist 1 jaar dood'
Ik: '....'

Ook zelfmoord. Heel raar gevoel.

I.v.m. vrouwen: zelfs mijn psychologe is tot de conclusie gekomen dat een LAT-relatie het beste is voor mij. Af en toe gezelschap, maar geen bla bla als ik opsta of thuiskom. Ook wel geen boem-boem als ik opsta of thuiskom, maar ze zeggen altijd: als ge wilt dat iets goed gedaan is, moet ge het zelf doen. (dat laatste is wel geen conclusie van de psychologe, ik praat niet over boem-boem met haar)

Los daarvan heb ik geen idee waar ik ooit nog een vrouw zou moeten leren kennen, want ik heb geen hobby's die me onder de mensen brengen. (noch heb ik de behoefte om onder de mensen te zijn).

Maar ieg al dat gekibbel, gecommandeer, raden naar emoties, etc..., daar heb ik sowieso de energie niet meer voor.
Ik ben nog een stuk minder social-minded dan jij. En ik ben getrouwd geraakt. Ik heb zelfs getalsmatig altijd veel vaker een lief gehad dan mijn sociale en knappe klasgenoten en collega’s. Waarmee ik absoluut niet wil zeggen dat je moet getrouwd geraken of zelfs een kerstslinger aan lieven moet opdoen maar gewoon dat je met gewoon Tonerider te zijn zoals je hierboven schrijft zeker nog wel kansen zal tegenkomen. Iemand die zichzelf wat kent, dat is aantrekkelijk want makkelijker mee om te gaan. Ook al zou je soms zelf denken dat je maar 1 stempel meer tekort komt op je kluizenaarskaart.

Ps: psychologe, ooit Lucifer gezien? Ca peut marcher………

Heb net es wat video's gechecked over misdaad in marseille.. Damn.. toch precies nog wat erger dan wat ik in Calais gezien heb.
Toen mijn ouders net gehuwd waren, hebben ze een roadtripje naar Marseille gedaan. Het was fantastisch mooi zeiden ze. Nadat mijn vader overleden was, is moeder zelf nog eens terug geweest, gewoon voor de herinneringen. Ze is van een bevroren kermis thuisgekomen, het is maffia-gangster-krapuul central. Enorm jammer maar het gif zit daar kennelijk zo hoog geklommen dat die stad verloren is.

Dat kon ik u zo ook zeggen. Had je geen psychologe voor nodig.

Ik ben nog een stuk minder social-minded dan jij. En ik ben getrouwd geraakt. Ik heb zelfs getalsmatig altijd veel vaker een lief gehad dan mijn sociale en knappe klasgenoten en collega’s. Waarmee ik absoluut niet wil zeggen dat je moet getrouwd geraken of zelfs een kerstslinger aan lieven moet opdoen maar gewoon dat je met gewoon Tonerider te zijn zoals je hierboven schrijft zeker nog wel kansen zal tegenkomen. Iemand die zichzelf wat kent, dat is aantrekkelijk want makkelijker mee om te gaan. Ook al zou je soms zelf denken dat je maar 1 stempel meer tekort komt op je kluizenaarskaart.

Ps: psychologe, ooit Lucifer gezien? Ca peut marcher………
over die eerste zin durf ik discussiëren, van de laatste zin weet ik dat ik 1 stempel verwijderd ben. Het enige wat er nog tussen staat is mijn werk, dit forum en de redactie. Ik heb 1 jeugdvriend (die ik 2x jaar zie) and that's it. Qua familie: m'n moeder en haar zus (dus tante) and that's it.
Dus dat is echt wel 1 stempel verwijderd.

Qua die ps: ze is 28 jaar en heeft juist samen met haar vriend een huis gekocht. So, I don't think so. En ik vond dat ik al grenzen overschreed wanneer ik haar een sms stuurde om haar succes met haar verhuis te wensen :lol:

Dat kon ik u zo ook zeggen. Had je geen psychologe voor nodig.
goh, vroeger kon ik het wel hebben. Uiteindelijk ben ik zeventien jaar getrouwd geweest en ik had veel voor haar over. En het was fijn om het gevoel te hebben geliefd te zijn door iemand en ze zorgde ook goed voor mij. Dat compenseerde het gebabbel ruimschoots.

Maar met alle kwetsuren en littekens is mijn behoefte aan rust gewoon 100x zo groot geworden en kan ik geen getater meer verdragen. Ik heb mijn rustige omgeving nodig. Dat is nog anders dan bij u, denk ik. Allez, ik ken u niet echt, maar ik ben zeker geen womanizer of fladderaar. De stabiliteit van 1 relatie wil ik misschien nog wel, maar ook niet te close meer. Ik wil nog wel belangrijk zijn in iemands leven, maar niet te belangrijk. De deur moet gemakkelijk weer toe kunnen.

goh, vroeger kon ik het wel hebben. Uiteindelijk ben ik zeventien jaar getrouwd geweest en ik had veel voor haar over. En het was fijn om het gevoel te hebben geliefd te zijn door iemand en ze zorgde ook goed voor mij. Dat compenseerde het gebabbel ruimschoots.

Maar met alle kwetsuren en littekens is mijn behoefte aan rust gewoon 100x zo groot geworden en kan ik geen getater meer verdragen. Ik heb mijn rustige omgeving nodig. Dat is nog anders dan bij u, denk ik. Allez, ik ken u niet echt, maar ik ben zeker geen womanizer of fladderaar. De stabiliteit van 1 relatie wil ik misschien nog wel, maar ook niet te close meer. Ik wil nog wel belangrijk zijn in iemands leven, maar niet te belangrijk. De deur moet gemakkelijk weer toe kunnen.
Amai, 17 jaar is best stevig. En hoeveel jaar als gewoon lief daarvoor?

Amai, 17 jaar is best stevig. En hoeveel jaar als gewoon lief daarvoor?
maar een jaar :p. We zijn echt wel snel getrouwd omdat het zo goed klikte.
Ik ben op vlak van liefde echt een sukkel. Ze was ook maar mijn tweede relatie. Eerste relatie heeft maar 2 jaar geduurd en was ik een jaar of 20. Daarvoor en tussen de twee relaties nooit geen flirts, nooit geen one-night stands, nooit geen korte relaties.
Vrouwen en ik: het is geen succesverhaal.

maar een jaar :p. We zijn echt wel snel getrouwd omdat het zo goed klikte.
Ik ben op vlak van liefde echt een sukkel. Ze was ook maar mijn tweede relatie. Eerste relatie heeft maar 2 jaar geduurd en was ik een jaar of 20. Daarvoor en tussen de twee relaties nooit geen flirts, nooit geen one-night stands, nooit geen korte relaties.
Vrouwen en ik: het is geen succesverhaal.
Bwa, ik ben nog maar 7 jaar getrouwd dus ge doet al beter dan ik voorlopig!

2 relaties en voor de rest nougabollen zou ik nu niet direct ne womanizer noemen (voor ne vijfenveertig jarige) :p

In die eerste relatie was het dan eigenlijk nog door de goedheid van mijne maat dat ik die toch aan de haak heb kunne slagen. Mijn maat die deed elke week wel een ander lief binnen en was ook van plan haar eerst te veroveren, maar uit medelijden met mij heeft hij het maar niet gedaan. (en ze heeft gezegd dat als hij de move had gemaakt, ik geen kans had gehad :unsure:) Achteraf gezien had hij het beter wel gedaan, want dat was een heel toxische relatie. Ik moest zelf de hoezen van mijn cd's waar een vrouw opstond wegdoen. zo jaloers was die. En uiteindelijk was het zij die mij bedrogen heeft. De ironie...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan