Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

"het-heeft-geen-zin-om-in-de-scholen-te-zitten-en-een-diploma-te-halen-voor-een-toekomst-die-er-niet-is"

Is die nu dom ofzo, of gewoon arrogant (gelijk haar zussen zeggen).
Het verstand komt met de jaren zeggen ze, ik hoop het toch. Ze geniet precies meer van de aandacht dan zinnige dingen uit te kramen ...

Een 19 jarige student maakte iets simpel om plastiek uit oceanen te halen... Nu is het aan spijbelkont Anuna en co, die nu de platte populist gaat uithangen, en zegt dat opleidingen zever zijn blijkbaar

ps. neen ik post niet in pol en actua (gewoon ergernis)

het is al lang bewezen dat het aantal uren zonlicht een effect kan hebben op iemands gemoed. Als ge dat ontkent, kan je evengoed geloven dat de aarde plat is.
Ik heb ook genoeg in fabrieken gewerkt om te weten dat er veel jobs zijn waar ge geen streepke zonlicht ziet overdag. Op dat vlak heb ik nu wel geluk dat ik met mijn nieuwe job in een bureau werk met zicht op straat.

Maar toch, ik kijk graag naar buiten en dat is gewoon gezelliger als er veel licht is. Donkerte geeft echt wel het gevoel van opgesloten te zijn. En ook om in te rijden, heb ik liever licht. Ik merk dat ik wat ouder wordt en mijn nachtzicht wordt toch minder. Voeg daar dan nog eens de kou bij en ik ben helemaal een oude oppermoppersmurf.

@Tonerider @Squidward

Groepslessen waar je de mensen kan uitzetten wanneer je ze beu bent :rofl:
ik ben tot minuut 3 geraakt

Een paar maanden geleden heeft één of andere lelijkaard de zijspiegel van mijn ototje eraf gereden.
Toen net heeft er iemand een hele deuk in mijn achterbumper gereden terwijl mijn wagen netjes geparkeerd stond.
Why? Just tell me why...😥
Nochtans staat er nergens "botsauto" op mijn wagen...

Mijn vertrouwen in de mensheid heeft een enorme boost gekregen!
Ik kreeg gisteren telefoontje van de politie met de melding dat er een getuige is die alles heeft zien gebeuren. Hij/zij die anoniem wenst te blijven heeft een verklaring afgelegd met alle nodige gegevens zoals dus onze nummerplaten etc en zelfs een gedetailleerde beschrijving van de 'dader'.

Hopelijk kunnen de politie en de verzekering iets met het pv van die getuige doen.
Jammer dat ik niet weet wie hij/zij is want had die persoon graag willen bedanken.

:headshake: :headshake:Hoe kunnen zo'n ongevallen in godsnaam toch gebeuren

Afschuwelijk.
Dan heb je mensen zoals ik die een hele eind komen zeiken over een beetje blikschade.🤦‍♀️
Een kindje van 13 maanden kan amper stevig stappen dus ik begrijp oprecht niet hoe zoiets kan gebeuren alvast veel sterkte voor de ouders. De persoon die achter het stuur zat moet zich ook wel vreselijk voelen nu.😭

Tickets voor Coldplay reserveren. Kan vanaf 10u. Om 10u01 kan ik eindelijk klikken op "tickets" kopen en dan lees ik dat er 62k wachtenden voor mij zijn. En refreshen helpt niet ...

#fml
2nd. Dan zit je bijna een volledig uur te wachten, bijna aan de beurt en dan word je eruit gegooid zodat je terug achteraan de rij mag wachten. Gelukkig hebben ze een derde show aangekondigd en ben ik daar al bij al vlot binnengeraakt. Maar wat een verschrikkelijke website om tickets te selecteren. Je kan niet eens je vak kiezen, dus een paar keer een nieuwe selectie moeten maken tot ik een iewat deftige plaats had. Bijna driehonderd ballen kwijt, maar Madam shellshock wordt binnenkort maar één keer dertig jaar dus dat mag dan wel eens.

Na influencer ben je nu als je online wat wilt betekenen blijkbaar "content creator". Say what? Wat is dat dan? Wat plaatjes schieten, wat filmpjes shooten, en dan online likes en believers scoren? En men denkt dat daarmee de wereldeconomie gaat draaien en de welvaart gaat behouden worden?

Wordt tijd dat de jeugd eens leert wat echt werken is. Bende egocentrische verwende first world problems generatie zeg. :angry:

/Oude zak modus out...

Na influencer ben je nu als je online wat wilt betekenen blijkbaar "content creator". Say what? Wat is dat dan? Wat plaatjes schieten, wat filmpjes shooten, en dan online likes en believers scoren? En men denkt dat daarmee de wereldeconomie gaat draaien en de welvaart gaat behouden worden?

Wordt tijd dat de jeugd eens leert wat echt werken is. Bende egocentrische verwende first world problems generatie zeg. :angry:

/Oude zak modus out...
Ik denk niet dat je wilt weten hoeveel pakweg een Linus van Linus Tech Tips heeft kunnen verdienen met "wat filmpjes shooten" :unsure:

/Oude zak modus out...
het woord dekt hierbij toch perfect de lading vind ik. Ze maken inhoud. Dat betekent niet dat de inhoud inhoud moet bevatten. 't is vulling. Ik heb eigenlijk liever 'content creator' dan 'influencer'.

/Oude zak modus out...
Dat is mannen een stijve laten krijgen door uw kont te tonen. Kont tent maker. Vertaal in het engels is dat natuurlijk content creator.

Dat is toch exact hetzelfde als een Will Tura, Jo Vally, Luc Allo, De Romeo's, DJ mevrouw kerkhofs ...
Zij zijn ook content creators.

Als er een markt is voor die content, dan kun je eraan verdienen. Hoe belachelijk die content ook moge zijn.
En wat als mensen niet content zijn met de content? :unsure:

En wat als mensen niet content zijn met de content? :unsure:
Dan kijk jij niet hé. Of kijk jij en post je eronder dat ze rotslecht bezig zijn.

Waardoor ze wel content hebben gecreëerd waar jij content van bent geworden doordat je uw ergernis ervan hebt kunnen afschrijven.

Al lijkt het mij dan goedkoper, dat je dat dan gewoon in de ergernis topic van u afschrijft in plaats van die idiote contentcreators er geld aan te laten verdienen door uw click etc...

Wat maakt het Jo Vally uit als jij 35 euro hebt betaald, dat jij daar boe zit te roepen ? Of Wat maakt het hem uit dat jij boe zit te roepen, en dat hij u de zaal laat uitzetten zonder teruggave van u geld. Beide gevallen is het kassa kassa in zijne portemonnee.

Dat is toch exact hetzelfde als een Will Tura, Jo Vally, Luc Allo, De Romeo's, DJ mevrouw kerkhofs ...
Zij zijn ook content creators.

Als er een markt is voor die content, dan kun je eraan verdienen. Hoe belachelijk die content ook moge zijn.
Vaak is content gewoon best de moeite, geeft toch een bepaalde blijk van craftsmanship. Andere content is gewoon...tja, platte kak. En net daar begrijp ik de aandacht ervoor niet.

Gisteren is er gestaakt/gespijbeld geweest voor het klimaat.
Daarom dat deze ochtend de ruime omgeving rond de grote markt bezaaid ligt met rommel, afkomstig van de jongeren die gisteren de "dag van de jeugdbeweging" hebben gevierd.

Gisteren is er gestaakt/gespijbeld geweest voor het klimaat.
Daarom dat deze ochtend de ruime omgeving rond de grote markt bezaaid ligt met rommel, afkomstig van de jongeren die gisteren de "dag van de jeugdbeweging" hebben gevierd.
Er is betoogd voor het klimaat he, niet voor het milieu. Da's een andere dag.

om de zoveel jaar probeer ik eens een (digitale versie van de ) Humo te kopen.

nieuwe iPad , Humo app.

eerste Humo, afzonderlijk te koop in de app, geweldig. Zouden ze echt het licht gezien hebben?

tweede Humo, niet meer afzonderlijk te koop, aanmelden gaat niet (herkent het paswoord nooit) ....eindeloze loop, geen avans.

Dat is al tien, vijftien jaar hetzelfde met die sukkels van Humo, ook al verandert de eigenaar regelmatig.

en dan verschieten die krodders ervan dat ze geen lezers meer hebben.

Alé, vanochtend gemerkt dat het nu op de A12 richting Brussel van aan de afrit 9 Boom naar 2 rijstroken overgaat i.p.v. 3 en zo helemaal doorloopt tot voorbij afrit 7 Puurs. Waar is dat nu weer goed voor?

Groot deel van wat daar dus het rechtse rijvak was, is nu gemarkeerd met schuine strepen. Tevens ook ter hoogte van deze afrit. Die zal dus niet meer verder afgewerkt worden, vermoed ik. Waarom die daar enkele jaren geleden gemaakt is? Is meer afgesloten als open geweest. Een hoop groen en bos dus gekapt voor niks. Ongelooflijk.

Oude mensen in het verkeer... Als je niet meer geschikt bent voor te rijden doe het dan niet.
Ben voor een verplichte test om de zoveel tijd.

Op 30 minuten een ongeval gezien en een bijna ongeval. Telkens met oudere bestuurders die duidelijk geen reactie vermogen meer hebben icm slecht zicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan