Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
pf, na het dromen over iemand die me graag zag al heel de morgen zo het gevoel van 'ik voel me zo verdomd alleen'. Moest ook vroeg opstaan om bloed te laten trekken.
Heb daarna in de (big-ass) kerk van Temse gaan zitten om wat tot rust te komen (altijd van de geur van kerken en de sfeer gehouden), wat een beetje beterschap gaf.
Het was ook markt en mezelf willen troosten met Brusselse wafel van de markt en een hamburger en beiden hebben me niet gesmaakt :cry:
Sommige dagen moet je gewoon zeggen ‘fuck it, ik probeer morgen wel weer’ en eventjes gewoon het gevoel ondergaan. Je bent ook niet alleen, ook al is een CyberSquid nu niet direct dé oplossing, ik heb 8 tentakels, daar kan ik er zeker twee van sparen voor een awkward hug indien nodig.

Deze donkere dagen helpen natuurlijk ook niet op dat vlak. Kun je niet een hobby zoeken waar je eens onder de mensen komt? Zoals groepslessen in fitness ofzo?
mja, heb wel schrik voor de donkere, koude dagen.
Sporten om me beter te voelen werkt niet bij mij en als ik van mijn werk kom, heb ik ook de energie niet meer.
En in tegenstelling tot sommigen, krijg ik echt geen extra energie van te sporten. Ik ben zelfs nog in slaap gevallen tijdens het fitnessen (en toen was ik twintig jaar jonger). :p

Psychologe heeft ook al aan het meedenken geweest, maar ze kwam ook tot de conclusie dat ik qua kennis maken met anderen eigenlijk een moeilijk geval ben :p Mijn enige hobbies zijn gamen en muziek. Maar geen festivals of zo. Gewoon thuis muziek beluisteren. En voor de rest heb ik veel behoefte aan rust. Ik hou van de natuur en vooral het Schelde, maar niet van wandelen of fietsen of zo. Gewoon een uur op een bankje zitten of op de kaai staan en stilletjes van de omgeving genieten. Geen gebabbel of zo. Leer zo maar eens mensen kennen :p

Maar 6 dagen van de 7 voel ik me wel goed hoor. Gisteren voelde ik me bijv. prima en was ik nog aan het bedenken hoe rustig ik nu leef. Geen vrouw die altijd maar wil babbelen over koetjes en kalfjes, rustig wakker worden, etc.
Maar langs de andere kant mis ik het wel om 'geliefd' te zijn door iemand. Imo is liefde het enige doel in het leven, alleen heb ik er nu schrik van en geloof ik er niet meer in...

Sommige dagen moet je gewoon zeggen ‘fuck it, ik probeer morgen wel weer’ en eventjes gewoon het gevoel ondergaan. Je bent ook niet alleen, ook al is een CyberSquid nu niet direct dé oplossing, ik heb 8 tentakels, daar kan ik er zeker twee van sparen voor een awkward hug indien nodig.
een knuffel zou momenteel wel deugd doen ja.
Dit nog meer:
lap-rest.gif

Deze donkere dagen helpen natuurlijk ook niet op dat vlak. Kun je niet een hobby zoeken waar je eens onder de mensen komt? Zoals groepslessen in fitness ofzo?
Al eens buiten gekeken? Imo is dat weer zo'n lifestyle gezwets, het is niet omdat het herfst is dat de dagen koud en donker zijn.
@Tonerider is gewoon een echte BG'er, enkel blij als het kloteweer is. :unsure:

Donkere dagen ja ik heb soms echt medelijden met mensen die dit al donkere dagen noemt. Geen wonder dat die de winter vrezen. Na de uurverandering hier wellicht een stormloop aan ergernissen.
Tegen 9u, wanneer de wekker hier gaat, is het nog licht.

On-topic: gisteren heel de dag ogen die toevielen en 3 keren in slaap gevallen tijdens Netflix. Vandaag hetzelfde. Ogen ophouden vergt moeite.

Al eens buiten gekeken? Imo is dat weer zo'n lifestyle gezwets, het is niet omdat het herfst is dat de dagen koud en donker zijn.
@Tonerider is gewoon een echte BG'er, enkel blij als het kloteweer is. :unsure:
Je voelt wel veel harder die ‘verplichting’ om dingen te doen en mensen te zien als het weer nog ok is. (imo mag het hier nog Oymyakon-style koud worden, er is nooit een reden om groepslessen fitness te volgen. Als je toch de nood voelt tot groepsfitness, bel eerst 1813 tot het gevoel weg is)

Donkere dagen ja ik heb soms echt medelijden met mensen die dit al donkere dagen noemt. Geen wonder dat die de winter vrezen. Na de uurverandering hier wellicht een stormloop aan ergernissen.

On-topic: gisteren heel de dag ogen die toevielen en 3 keren in slaap gevallen tijdens Netflix. Vandaag hetzelfde. Ogen ophouden vergt moeite.

oh nee, winteruur :(
dat gaat weer 3 weken duren voor mijn bio klok weer ok is.

Mss ook eens in een ander zijn leefwereld verplaatsen. De meeste mensen hun wekker gaat vroeger dan 7u dan is het nog geen licht en zijn maar thuis rond 17u30. Veel licht heb je dan niet gezien.

Mss ook eens in een ander zijn leefwereld verplaatsen. De meeste mensen hun wekker gaat vroeger dan 7u dan is het nog geen licht en zijn maar thuis rond 17u30. Veel licht heb je dan niet gezien.
Het is nu ook niet alsof we allemaal nog hele dagen in de mijnen lopen te werken he. Er komt gerust wel eens wat licht via het raam binnen of onder de middagpauze. Niemand kan je tegenhouden om een luchtje te scheppen, toch?

Het is nu ook niet alsof we allemaal nog hele dagen in de mijnen lopen te werken he. Er komt gerust wel eens wat licht via het raam binnen of onder de middagpauze. Niemand kan je tegenhouden om een luchtje te scheppen, toch?
Ik heb er ook geen last van. Alleja nu toch nog niet. Maar de zelfmoordcijfers in deze periode zeggen andere dingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan