Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SquintwardAl heel de dag last van plakkerige, vuile ogen. Heel vervelend en heb geen bril dus moet echt lenzen indoen of ik ben stekeblind.
Kraan stond niet opgesteld, die stond op een oplegger, die stond stil en was dus niet aan het werken.Ik kan mij wel in uw ergernis vinden maar in dit geval kan je erover discussiëren ook. Kraan stond al zeker niet opgesteld dat die tram vrij kon passeren als de kraan in een bepaalde positie stond anders hadden ze elkaar nooit getoucheerd. Kan ook zijn dat die kraan naar die positie draaide net de moment dat die tram passeerde. En het is nu niet dat zo een tram nog veel keuze heeft om uit te wijken.
De "rammende" is diegene die tegen de andere rijd. Het is hier dus echt wel heel duidelijk dat dit de tram is.Ah had ik zelfs nog niet gezien. Nu dat wilt nog steeds niet zeggen dat de kraan niet de "rammende" kan zijn, maar het wordt wel onwaarschijnlijker.
Hoe kunnen zo'n ongevallen in godsnaam toch gebeuren![]()
Meisje van 1 jaar overleden na ongeval op oprit van kinderdagverblijf voor ogen van ouders: parket spreekt van een ‘spijtig ongeval’
Een kind van 1 jaar en 3 maanden is donderdag overleden na een verkeersongeval in de Sluisvijfbaan in Sint-Job-in-’t-Goor. Het meisje werd aangereden door een wagen op de oprit van het kinderdagverblijf Klim-op. De precieze omstandigheden waren donderdagavond nog niet duidelijk, maar het lijkt...www.hln.be
![]()
Hoe kunnen zo'n ongevallen in godsnaam toch gebeuren

Mss heb ik dat ook aan de hand; zelftest bleek alvast negatief. Afwachten naar resultaat van de pcr testNee hoor. Tijdens corona en afgelopen week meermaals mijn geur/smaak verstoord. Droge hoest. Prikkel in de keel. Hoofdpijn. Niezen. Loopneus.
Weer negatief getest. 't Was de 5de keer dat ik overtuigd was dat ik het zitten had.

Ik ben panisch op parkings met mijn kinderen.Man man
Maar langs ne kant verschiet ik daar ni van. Hoe vaak ik aan de opvang kindjes alleen naar de auto zie lopen op de parking. Er moet maar ene achteruit rijden en 't is gebeurd.
Dikke upgrade!Niet echt een ergernis, wel iets raar.
Door die storm was de stroom even weggevallen .
Nu geeft mijn tv weer dat ik telenet heb terwijl het Proximus is.
Raar.
Bwa tot nu toe wel content van.Dikke upgrade!

De combinatie Brusselse wafel met een hamburger zou ik nu ook niet meteen aanraden als comfortfood.pf, na het dromen over iemand die me graag zag al heel de morgen zo het gevoel van 'ik voel me zo verdomd alleen'. Moest ook vroeg opstaan om bloed te laten trekken.
Heb daarna in de (big-ass) kerk van Temse gaan zitten om wat tot rust te komen (altijd van de geur van kerken en de sfeer gehouden), wat een beetje beterschap gaf.
Het was ook markt en mezelf willen troosten met Brusselse wafel van de markt en een hamburger en beiden hebben me niet gesmaakt![]()
De wafel was op de markt zelf en de hamburger had ik mee naar huis.De combinatie Brusselse wafel met een hamburger zou ik nu ook niet meteen aanraden als comfortfood.
om nog maar te zwijgen van het uurDe combinatie Brusselse wafel met een hamburger zou ik nu ook niet meteen aanraden als comfortfood.
![]()
Meisje van 1 jaar overleden na ongeval op oprit van kinderdagverblijf voor ogen van ouders: parket spreekt van een ‘spijtig ongeval’
Een kind van 1 jaar en 3 maanden is donderdag overleden na een verkeersongeval in de Sluisvijfbaan in Sint-Job-in-’t-Goor. Het meisje werd aangereden door een wagen op de oprit van het kinderdagverblijf Klim-op. De precieze omstandigheden waren donderdagavond nog niet duidelijk, maar het lijkt...www.hln.be
![]()
Hoe kunnen zo'n ongevallen in godsnaam toch gebeuren

Deze donkere dagen helpen natuurlijk ook niet op dat vlak. Kun je niet een hobby zoeken waar je eens onder de mensen komt? Zoals groepslessen in fitness ofzo?pf, na het dromen over iemand die me graag zag al heel de morgen zo het gevoel van 'ik voel me zo verdomd alleen'. Moest ook vroeg opstaan om bloed te laten trekken.
Heb daarna in de (big-ass) kerk van Temse gaan zitten om wat tot rust te komen (altijd van de geur van kerken en de sfeer gehouden), wat een beetje beterschap gaf.
Het was ook markt en mezelf willen troosten met Brusselse wafel van de markt en een hamburger en beiden hebben me niet gesmaakt![]()