Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan mij wel in uw ergernis vinden maar in dit geval kan je erover discussiëren ook. Kraan stond al zeker niet opgesteld dat die tram vrij kon passeren als de kraan in een bepaalde positie stond anders hadden ze elkaar nooit getoucheerd. Kan ook zijn dat die kraan naar die positie draaide net de moment dat die tram passeerde. En het is nu niet dat zo een tram nog veel keuze heeft om uit te wijken.
Kraan stond niet opgesteld, die stond op een oplegger, die stond stil en was dus niet aan het werken.
De vrachtwagen was, volgens het artikel, blijkbaar achteruit uit die straat aan het rijden.
Ah had ik zelfs nog niet gezien :laugh:. Nu dat wilt nog steeds niet zeggen dat de kraan niet de "rammende" kan zijn, maar het wordt wel onwaarschijnlijker.
De "rammende" is diegene die tegen de andere rijd. Het is hier dus echt wel heel duidelijk dat dit de tram is.
Wat natuurlijk niet wilt zeggen dat de tram in fout is, dat is nog iets totaal anders.

:headshake: :headshake:Hoe kunnen zo'n ongevallen in godsnaam toch gebeuren

Man man :(

Maar langs ne kant verschiet ik daar ni van. Hoe vaak ik aan de opvang kindjes alleen naar de auto zie lopen op de parking. Er moet maar ene achteruit rijden en 't is gebeurd.

Nee hoor. Tijdens corona en afgelopen week meermaals mijn geur/smaak verstoord. Droge hoest. Prikkel in de keel. Hoofdpijn. Niezen. Loopneus.

Weer negatief getest. 't Was de 5de keer dat ik overtuigd was dat ik het zitten had.
Mss heb ik dat ook aan de hand; zelftest bleek alvast negatief. Afwachten naar resultaat van de pcr test 🤞

Man man :(

Maar langs ne kant verschiet ik daar ni van. Hoe vaak ik aan de opvang kindjes alleen naar de auto zie lopen op de parking. Er moet maar ene achteruit rijden en 't is gebeurd.
Ik ben panisch op parkings met mijn kinderen.
Die moeten naast mij lopen terwijl ik alle geparkeerde of inrijdende auto's in het oog houd.

Niet echt een ergernis, wel iets raar.
Door die storm was de stroom even weggevallen .
Nu geeft mijn tv weer dat ik telenet heb terwijl het Proximus is.
Raar.

Ik zag dat er afgelopen nacht op verschillende plaatsen van die partytenten zijn gaan vliegen.
De mensen wisten dat het ging stormen, dan zorg je er toch voor dat die dingen heel goed vastgemaakt zijn, of gewoon afbreken.

gvd, de spammer zijn blijkbaar terug begonnen.
Vandaag in totaal al 13 spam berichten in mijn mailbox gekregen.
Het is een tijdje goed gegaan, het begint terug.

pf, na het dromen over iemand die me graag zag al heel de morgen zo het gevoel van 'ik voel me zo verdomd alleen'. Moest ook vroeg opstaan om bloed te laten trekken.
Heb daarna in de (big-ass) kerk van Temse gaan zitten om wat tot rust te komen (altijd van de geur van kerken en de sfeer gehouden), wat een beetje beterschap gaf.
Het was ook markt en mezelf willen troosten met Brusselse wafel van de markt en een hamburger en beiden hebben me niet gesmaakt :cry:

pf, na het dromen over iemand die me graag zag al heel de morgen zo het gevoel van 'ik voel me zo verdomd alleen'. Moest ook vroeg opstaan om bloed te laten trekken.
Heb daarna in de (big-ass) kerk van Temse gaan zitten om wat tot rust te komen (altijd van de geur van kerken en de sfeer gehouden), wat een beetje beterschap gaf.
Het was ook markt en mezelf willen troosten met Brusselse wafel van de markt en een hamburger en beiden hebben me niet gesmaakt :cry:
De combinatie Brusselse wafel met een hamburger zou ik nu ook niet meteen aanraden als comfortfood.

Tickets voor Coldplay reserveren. Kan vanaf 10u. Om 10u01 kan ik eindelijk klikken op "tickets" kopen en dan lees ik dat er 62k wachtenden voor mij zijn. En refreshen helpt niet ...

#fml

Vreselijk :headshake:

November die mij een zeer dure maand gaat worden.

Moet een nieuwe kroon zetten, 1300 euro (krijg wel 75% terug van de kas maar toch)
Koppeling van de auto moet vervangen worden: 1200 euro en dat is nog zonder arbeidskosten en kosten van vervangwagen (moet nog kijken of ik die echt nodig zal hebben)

Da's nog een hapke uit mijn spaargeld da efkes zal duren om weer dicht te naaien. :(

Deze donkere dagen helpen natuurlijk ook niet op dat vlak. Kun je niet een hobby zoeken waar je eens onder de mensen komt? Zoals groepslessen in fitness ofzo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan