Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn ergernis van vandaag is dat ik eigelijk al veeeeeeeeel verder zou moeten staan in het leven (of toch hetgeen wat de maatschappij u wijs maakt of probeert wijs te maken)
De vraag is vooral, ben je zelf tevreden met waar je staat?
Indien ja, trek u niks aan van wat anderen daarvan denken of wat "de maatschappij" u wijsmaken.
Indien nee, dan is het hoogste rijd om iets te ondernemen om daar iets aan proberen te doen.
Het is en blijft u eigen leven, dus moet je je niks aantrekken van wat een ander of " de maatschappij" u wijsmaken.

En dafuq die namen? Ik begrijp oprecht niet wat sommige kinderen verkeerd hebben gedaan dat hun ouders zo'n naam bedenken. Waar zijn de mooie en traditionele namen gebleven? Ik denk bvb aan Alexander, Thomas, Gabriël etc
Vink zo mooi hé...:love:
Ben jij niet meer fan van Kees, Jaap, Sjakie, Guus, Joep,..?

mijn nickname hier komt van
TRS3Set_pack1-SQ-744x744.jpg
Had je niet beter ‘pickup’ gekozen om al die introverte deernes binnen te doen? (Als we Middeleeuws gaan, breng ik ‘deerne’ terug)

Had je niet beter ‘pickup’ gekozen om al die introverte deernes binnen te doen? (Als we Middeleeuws gaan, breng ik ‘deerne’ terug)
ik heb dat net weg gelaten omdat ik geen pickup lines heb. Zelfde reden waarom ik de gitaar weg gedaan heb: Ik slaag er niet in om de juiste snaar te bespelen.

+'je wel voor de link met pickups. Je wordt elke dag grappiger. Volhouden zo.

In het boekje van de Lidl va vorige week stond dat er vanaf komende donderdag noveenkaarsen te koop gingen zijn bij de Lidl.
Op de website is daarvan nu niks terug te vinden. Zouden er zaken (promoties) zijn die niet doorgaan wegens die stakingen bij Lidl? Dan zouden ze dat toch ook wel mogen laten weten aan de mensen.

Laatst bewerkt:
Geprobeerd, doet niets. Op mijn werklaptop geen probleem ... maar dat is computerafhankelijk neem ik aan ...
Browser en extensies up to date?
Extensies al eens afgezet en gekeken of het dan werkt?

Deze middag liep ik langs enkele scholen om een broodje te gaan halen. Ik kwam drie kleine klootzakken tegen die niet aan de kant gingen waardoor ik daar dus bijna tegenaan liep. Op de terugweg kom ik weer een van die kleine klootzakken tegen en vraagt die of ik een sigaret heb. Ook al had ik er, die kreeg er toch geen.

Gewoon blijven lopen op uw pad en eens goed schouder tegen schouder kletsen. 🥰

Allez dat hangt natuurlijk af van de zin hoeveel pakken rammel ge op die moment wilt uitdelen of incasseren.

Onbegrijpelijk dat die wegenwerken in België altijd zo lang moeten duren.
Aan de E314 zijn ze nu al aan het werken van voor de covidpandemie voor ocharme een stoeme spitsstrook (OK ook hernieuwing asfalt etc).
Daar is in Wilsele ook wel een wegverzakking geweest, niet?

Soit zou nog tot december miserie zijn daar volgens de borden...

Daar is in Wilsele ook wel een wegverzakking geweest, niet?

Soit zou nog tot december miserie zijn daar volgens de borden...
Dat was toch gefixt op enkele dagen?

- Normaal zou de nieuwe spitsstrook eind oktober opengaan, nu wordt het eerder eind december 2021. De vertraging komt er door problemen met de levering van de nieuwe betonnen veiligheidsstootband voor in de middenberm. Dit type wordt speciaal voor deze werf geproduceerd.

- Daarnaast zijn er ook twee recent geplaatste portieken aangereden. De beschadigde portieken moeten helemaal verwijderd worden. Door de grote vraag naar staal, zijn de nieuwe profielen voor de portieken pas tegen december beschikbaar.

Ze hebben jaren tijd om die veiligheidsstootbanden te produceren, maar toch loopt dat juist opt einde nog in het honderd... Die portieken lijken me nu wel niet essentieel voor de heropening, maar goed elk excuus is goed zeker.

Ach ja. Binnen twee weken stopt mijn dagelijkse pendel langs de E314 godzijdank.

Ik ben een kalf!

Ipv van brussel airport naar chaleroi airport gereden… :wallbash:

Daardoor ging ik wss mijn vlucht missen (gps zei. 58min rijden, gate sloot in 60min)

Dan wou ik een nieuw ticket kopen voor een enkele vlucht van 350€, werkte mijne visa niet zonder kaartlezer.

Dit is wss wel een meevaller, want ben het dan gewoon gaan vragen aan de bali en konden ze het voor 100€ omboeken.

Ik haat vliegen en het feit da ik soms zo lomp zijn.

Ik ben een kalf!

Ipv van brussel airport naar chaleroi airport gereden… :wallbash:

Daardoor ging ik wss mijn vlucht missen (gps zei. 58min rijden, gate sloot in 60min)

Dan wou ik een nieuw ticket kopen voor een enkele vlucht van 350€, werkte mijne visa niet zonder kaartlezer.

Dit is wss wel een meevaller, want ben het dan gewoon gaan vragen aan de bali en konden ze het voor 100€ omboeken.

Ik haat vliegen en het feit da ik soms zo lomp zijn.
Zo supha fly jij dus niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan