Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een Audi Q5, is op zich niet zo klein dus geen idee waarom ze mij altijd moeten hebben. 🙄 Ben zelf altijd lief en rustig in het verkeer.
Audi brengt het slechtste in mensen boven. Ik rij zelf niet maar ik besef dat ik veel minder vergevingsgezind ben tegen een Audi dan tegen een Skoda bijv. Ik weet niet waarom, ik ben er zeker van dat ik geen enkele reden heb om iets tegen de persoon *in* de Audi te hebben maar het is een vaststaand feit. #blameClarkson

Bijna heel de morgen gefrustreerd omdat ik mijn usb-stick kwijt was met alle info voor mijn eindwerk.
Ik was 100% zeker dat ik die gisteren mee had genomen van bij de vdab. 10x mijn rugzak doorkeken. Alles eruit. Mijn regenbroek bijv. ook eruit en in apart zakje gestoken. Ook mijn jas helemaal leeg gemaakt en zelfs meerdere keren door mijn lege jaszakken gegaan. Naar mijn moto om in de topkoffer te kijken. Heel de weg van de garage naar de grond gekeken.
Helemaal gefrustreerd dat ik het kwijt was en in de veronderstelling dat ik het onderweg uit mijn zak heb laten vallen en dat ik nu dus naar de stageplek zou moeten gaan om alles weer te kopieren.
Na nogmaals door mijn rugzak gegaan te zijn, besluit ik mijn regenbroek terug uit dat zakje te halen en het nog eens open te vouwen. Valt dat stickje er (gelukkig) ineens uit nadat ik helemaal had ontrold en mee schudde.
3 uur zitten piekeren over al dat werk... :angry:
Cloud opslag jongen, cloud opslag :unsure:

Audi brengt het slechtste in mensen boven. Ik rij zelf niet maar ik besef dat ik veel minder vergevingsgezind ben tegen een Audi dan tegen een Skoda bijv. Ik weet niet waarom, ik ben er zeker van dat ik geen enkele reden heb om iets tegen de persoon *in* de Audi te hebben maar het is een vaststaand feit. #blameClarkson
Daarom moet ge toch nog geen spiegel er af rijden en een deuk in de bumper knallen.

Daarom moet ge toch nog geen spiegel er af rijden en een deuk in de bumper knallen.
Nee da’s een feit. Maar het is ook een feit dat bepaalde automerken in mensen een ‘fuckit’ reflex boven brengen. Dat heeft niks met Myllana te maken en dat is ook niet iets wat ik goedkeur, het ‘is’ gewoon. Fietsers hebben ook dat probleem, dat zijn voor het grootste deel doodbrave mensen op wielekes maar je hebt bestuurders die daar echt rood voor ogen van worden.

Nee da’s een feit. Maar het is ook een feit dat bepaalde automerken in mensen een ‘fuckit’ reflex boven brengen. Dat heeft niks met Myllana te maken en dat is ook niet iets wat ik goedkeur, het ‘is’ gewoon. Fietsers hebben ook dat probleem, dat zijn voor het grootste deel doodbrave mensen op wielekes maar je hebt bestuurders die daar echt rood voor ogen van worden.
Mij mag iedereen gerust rood voor de ogen worden of wat je ook wil. Maar van zodra je andermans eigendom beschadigd moet je de ballen hebben om ervoor uit te komen en de schade te vergoeden. Imo maakt het nu niet uit of je op een roze fiat 500 geknald hebt of op een porsche om je verantwoordelijkheid te nemen of niet.

Mij mag iedereen gerust rood voor de ogen worden of wat je ook wil. Maar van zodra je andermans eigendom beschadigd moet je de ballen hebben om ervoor uit te komen en de schade te vergoeden. Imo maakt het nu niet uit of je op een roze fiat 500 geknald hebt of op een porsche om je verantwoordelijkheid te nemen of niet.
Kijk naar de explosieve toename aan vluchtmisdrijven, ze laten zelfs mensen op de grond liggen. Ik denk dat die ballen niet voor direct gaan zijn…

Kijk naar de explosieve toename aan vluchtmisdrijven, ze laten zelfs mensen op de grond liggen. Ik denk dat die ballen niet voor direct gaan zijn…
Dat wil dan nog niet zeggen dat we het normaal moeten vinden. Imo is het net doordat veel mensen daar te gelaten op reageren dat het zoveel gebeurd. Als ik het zie dan hangt de dader toch, zelf al is het bij een eigendom van mijn ergste vijand. Omdat ik hoop dat anderen ook reageren als men schade doet aan mijn eigendom.

Dit is by far het gekste wat ik sinds lang gehoord heb.
Mij maakt het nu eens gene ene drol uit wie er waar mee wilt rijden zolang ze met hun teringpoten van mijn spullen blijven en waarom zou iemand laaiend moeten worden van een fietser?🥴
Dus we mogen niet fietsen en niet met een bepaald merk wagen rijden. Helemaal mooi dit.
What's next?👀

Maar ik blijf er wel bij, mijn 2009 MacBook Pro is en blijft de beste laptop die ik ooit gehad heb.
Tja ik kan wel begrijpen dat het goed werkt, maar die prijzen zijn er echt wel over. Voor die €2250 heb je dan nog maar het basismodel in die versie (14inch).

Niks boven een zelf in elkaar geknutselde pc. Kost veel minder, geeft meer voldoening en mijn oude pc toevallig ook van 2009 draait nog perfect (nu wel als server). Maar ja niet mobiel natuurlijk :)

Begrijp me ook niet verkeerd. Die M1 processor is een prachtig staaltje hardware, die beeldschermen zijn super en de overige hardware zijn ook dik ok (ook weer wel zeer dure upgrades). Persoonlijk ben ik wel geen fan van macos. Geef mij maar windows :)

Laatst bewerkt:
Mij maakt het nu eens gene ene drol uit wie er waar mee wilt rijden zolang ze met hun teringpoten van mijn spullen blijven en waarom zou iemand laaiend moeten worden van een fietser?🥴
Dus we mogen niet fietsen en niet met een bepaald merk wagen rijden. Helemaal mooi dit.
What's next?👀
We mogen binnenkort ook niet meer kiezen welke naam we aan onze kinderen geven, heb ik zo horen waaien. Enkel nog Louises, Emmas en Lucassen. :s

Tja ik kan wel begrijpen dat het goed werkt, maar die prijzen zijn er echt wel over. Voor die 2400 heb je dan nog maar het basismodel in die versie (14inch).

Niks boven een zelf in elkaar geknutselde pc. Kost veel minder, geeft meer voldoening en mijn oude pc toevallig ook van 2009 draait nog perfect (nu wel als server). Maar ja niet mobiel natuurlijk :)
Anno 2021 kan ik je volgen. Maar toen ik die van mij kocht lag de prijs natuurlijk ook hoger dan andere laptops. Maar er was ook geen enkele andere laptop op dat moment die aan die MBP kon tippen. Volledig aluminium, het trackpad, het scherm, etc. Da kon je toen niet krijgen bij de windows laptops.

En een desktop kan je natuurlijk moeilijk vergelijken :tongue:

What's next?👀
Geen honden meer mogen hebben, tenzij met maatschappelijk nut. :unsure:

Anno 2021 kan ik je volgen. Maar toen ik die van mij kocht lag de prijs natuurlijk ook hoger dan andere laptops. Maar er was ook geen enkele andere laptop op dat moment die aan die MBP kon tippen. Volledig aluminium, het trackpad, het scherm, etc. Da kon je toen niet krijgen bij de windows laptops.

En een desktop kan je natuurlijk moeilijk vergelijken :tongue:
Akkoord toen was er zeker geen waardig alternatief. Nu vind ik dat toch iets minder het geval (Lenovo, dell,...). Het is gewoon te hopen dat die prijzen de andere fabrikanten er niet toe aanzetten ook dergelijke prijzen te vragen voor hun betere modellen. Zoals bij de smartphones oiv. de iPhone.

What's next?👀
Nochtans is het echt wel een bestaand iets. Bijna elke mens maakt er zich op een of ander vlak schuldig aan. Ik herhaal dat het geen enkele wetenschappelijke basis heeft, het is niet logisch en het reflecteerd echt helemaal niet op de bestuurder. Maar het bestaat wel.

Mevrouw en meneer steken door het rood over met hun kleine. Ik die normaal met het verkeer meerijdt kijk naar het licht omdat ik even vreesde dat ik zelf in fout was. Begint ie in het bij zijn te vloeken tegen mij in vreemd taaltje. De snul.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan