Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet dit weekend naar een trouw en mocht vandaag mijn postcoronakostuum gaan ophalen. Dus ik dacht, ideaal, de andere dagen heb ik weinig tijd, ik rij er snel om. Normaal een kwartiertje rijden. Vergeten dat Brugge speelt vandaag. Fucking anderhalf uur over gedaan. Maar net op tijd in de winkel geraakt.

En nu zijn die pipo's nog aan het afgaan als een gieter ook.

Ik moet dit weekend naar een trouw en mocht vandaag mijn postcoronakostuum gaan ophalen. Dus ik dacht, ideaal, de andere dagen heb ik weinig tijd, ik rij er snel om. Normaal een kwartiertje rijden. Vergeten dat Brugge speelt vandaag. Fucking anderhalf uur over gedaan. Maar net op tijd in de winkel geraakt.

En nu zijn die pipo's nog aan het afgaan als een gieter ook.
Als ge ziet tegen welke ploeg is dat thans geen schande :unsure:

400px-khan.jpg

Nee da’s een feit. Maar het is ook een feit dat bepaalde automerken in mensen een ‘fuckit’ reflex boven brengen. Dat heeft niks met Myllana te maken en dat is ook niet iets wat ik goedkeur, het ‘is’ gewoon. Fietsers hebben ook dat probleem, dat zijn voor het grootste deel doodbrave mensen op wielekes maar je hebt bestuurders die daar echt rood voor ogen van worden.
Hoeveel zever krijg je in een post zeg?

Hoeveel zever krijg je in een post zeg?
Ik zie helemaal niets mis met die post.
Mensen hebben vooroordelen. Dat is wat ze zegt.
Een versleten aixam? Dan zal het wel iemand met een IQ van 80 zijn die ermee rijdt!
Ne Porsche? Die zal wel full omnium verzekerd zijn op naam van de zaak.
Fietsers in lycra pakjes? Zullen wel fucking asociale wielerterroristen zijn!

Ik zie helemaal niets mis met die post.
Mensen hebben vooroordelen. Dat is wat ze zegt.
Een versleten aixam? Dan zal het wel iemand met een IQ van 80 zijn die ermee rijdt!
Ne Porsche? Die zal wel full omnium verzekerd zijn op naam van de zaak.
Fietsers in lycra pakjes? Zullen wel fucking asociale wielerterroristen zijn!
Ze zegt tot 2x toe letterlijk dat het feiten zijn. Geen mening of vooroordeel, nee: feiten.
Dat is gewoon dikke bullshit.

Aan sommige dagen komt er echt geen einde van de bullshit. Een hele klote dag op het werk met ambetant margivolk, dan 2 die positief getest hebben en 7 andere zieken waardoor ik weer overal moet invallen en mijn werk blijft liggen.

Thuiskomen en dan denk je van je kop te legen door te gaan wandelen. Na mijn wandeling is mijn vrouw weg en is heel de keuken een ravage. Ze is dringend naar een vriendin omdat haar vent ervan weg gaat.

Eten verder maken, 1 van de kinderen die dan zijn bord laat vallen en een hond die door die shit loopt en zo heel het huis bekliederd. Ik die erop uit schiet en die kleine die dan begint te bleiten en ik hem een half uur terug mag troosten

Bon dan denk je dat de avond kan begijnen om 21u. Gaat de telefoon en komt dat mens hier slapen waardoor ik in 1 van de kinderen hun bed kan slapen.

Efkes alle shit dat je kan hebben op 1 dag krijgen en we kunnen weer 6 maand verder.

Aan sommige dagen komt er echt geen einde van de bullshit. Een hele klote dag op het werk met ambetant margivolk, dan 2 die positief getest hebben en 7 andere zieken waardoor ik weer overal moet invallen en mijn werk blijft liggen.

Thuiskomen en dan denk je van je kop te legen door te gaan wandelen. Na mijn wandeling is mijn vrouw weg en is heel de keuken een ravage. Ze is dringend naar een vriendin omdat haar vent ervan weg gaat.

Eten verder maken, 1 van de kinderen die dan zijn bord laat vallen en een hond die door die shit loopt en zo heel het huis bekliederd. Ik die erop uit schiet en die kleine die dan begint te bleiten en ik hem een half uur terug mag troosten

Bon dan denk je dat de avond kan begijnen om 21u. Gaat de telefoon en komt dat mens hier slapen waardoor ik in 1 van de kinderen hun bed kan slapen.

Efkes alle shit dat je kan hebben op 1 dag krijgen en we kunnen weer 6 maand verder.
Ok, je hebt het verdiend. Kruip vanavond op die vriendin.

ik zie niet in waarom ze bij jullie komt slapen als haar vent weg gaat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan