Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben ook dit jaar veranderd van een variabel naar een vast contract 3 jaar.
Was eigenlijk per abuis, maar ben ik content dat ik me "gemist" heb... ik heb nu al zeer hoge kosten. (enkel verwarming via accumulatie)

Pakje uit UK kost £56. Douane vraagt €28,41 extra. Het klopt allemaal en natuurlijk weet ik dat wel als ik uit UK bestel maar het blijft zuur. Kwam van de National Archives dus kon het echt enkel daar vinden. Ik was vroeger Anglofiel tot en met maar ik vind het nu gewoon een land met een te groot percentage dommekl*ten en hun ‘we shall be an Empire once more’ delusions. Zie ze daar nu staan met chocolade op de plaats van een krop salade en hunne petrol in een zakske van den Tesco… (en ik wás Anglofiel, é, 3 jaar met veel plezier gewoond)

@Waelvis jong gij en uw collega's kunnen vierkant mijn kloten kussen. Een hele rist haltes afschaffen nádat de mensen op de trein zijn gestapt doet ge niet, is dat zo moeilijk om het even vooraf te laten weten dat de stoptrein zich vanaf nu liever identificeert als een intercity?

1x ook gehad op laundry day Dat er een belachelijke het deed bij mijn vrouw en hij had zo indianenpluimen op zijn hoofd.

Hij is naar huis gegaan met nog een stuk of 3 pluimen op zijn hoofd na zijn passage. Dat is er toch al 1 die er nog eens gaat over nadenken.

Het mooiste is dat ik niets gedaan heb maar dat ze toch goed haar mannetje kan staan. 😂

Ik kan op zich mezelf verbaal ook goed redden, kan iemand de grond in dieuwen en er weer uithalen maar geloof me vrij dat ik verander in een next level schijtluis wanneer er een hijgende hond van 2m en dubbel mijn gewicht, vlak voor mijn neus staat. Die grote bek van me verdween héél snel en ik heb nog zo hard voor mijn leven gevreesd.

In alle oprechtheid, ik denk dat een verkrachting het beste was wat me toen kon overkomen maar dankzij de tussenkomst van 2 random kerels die toevallig op weg waren naar de ingang is die flapdrol uiteindelijk weggegaan.

Niet om heel die discussie overnieuw te starten maar soms red je het niet met een grote mond alleen.

@Waelvis jong gij en uw collega's kunnen vierkant mijn kloten kussen. Een hele rist haltes afschaffen nádat de mensen op de trein zijn gestapt doet ge niet, is dat zo moeilijk om het even vooraf te laten weten dat de stoptrein zich vanaf nu liever identificeert als een intercity?

En dan geld vragen om een ticketje te kopen als je je halte voorbij gereden bent. Zo kunnen ze de schuldenberg afbouwen. :scream:

@Waelvis jong gij en uw collega's kunnen vierkant mijn kloten kussen. Een hele rist haltes afschaffen nádat de mensen op de trein zijn gestapt doet ge niet, is dat zo moeilijk om het even vooraf te laten weten?
Euhm dat is NMBS waar ge (terecht) kwaad op moet zijn.

Wij bij Infrabel beslissen daar niet over.

Welke trein was het? Niet dat het een troost is, maar ik kan evt de reden opzoeken..

is dat zo moeilijk om het even vooraf te laten weten dat de stoptrein zich vanaf nu liever identificeert als een intercity?
Gelieve de juiste voornaamwoorden te gebruiken. :eviltongue: Of ben jij een toxische cis-gender, witte als man geboren en zodoende zichzelf als dusdanig identificerende transgendertrein hatend persoon? Check your privilege.

homer-simpson-shouting.gif

Da gezeik van de Bart de Pauw saga 852 bis.
Al een vol kwartier van het VTM nieuws , elk uur op de radio , gazetten , djeezes.
En op de rest vd zenders is't al ni veel beter.
That 70's show , How i met your mother , Komen eten , The Block Australia , enz....
Herhaling , herhaling , herhaling , ....
Ik ben al aan't wachten op de slimste mens , al begin ik me nu al op te jagen omdat ik de reclameblokken niet meer kan skippen.

Toch serieus aan't overwegen om da Telenet spel buiten te zwieren.

Ik heb al bijna een jaar geen digitale tv meer en nog geen seconde spijt van gehad. Als ik nog naar een programma kijk (heel weinig) is het via streaming. Voor de rest nog zelden iets.
Je bespaart nog ook.
Same here. Ik gebruik occasioneel de Telenet-login van de schoonouders als het echt niet anders kan om Yelo te streamen. maar dat gebeurd zo eens sporadisch. Als je dan toch al iets van de Vlaamse TV gratis wilt zien, kan dit ook gewoon al via VRTnu - Play4567...., VtmGo en de resem dat er nog wel zal bijkomen.

Verder is het streamingaanbod tegenwoordig erg uitgebreid. En laten we hier even eerlijk zijn, de moment dat je eens iets van tv wilt zien, is er net op dat moment op die 100+ kanalen niets wat fijn is.

Ik heb al bijna een jaar geen digitale tv meer en nog geen seconde spijt van gehad. Als ik nog naar een programma kijk (heel weinig) is het via streaming. Voor de rest nog zelden iets.
Je bespaart nog ook.
Wij hebben al 5 jaar geen tv-abo meer. Vlaamse "tv" is toch bedroevend van kwaliteit, waarom zou je in godsnaam betalen voor een film kijken met 5 reclameblokken ertussen. Of met belastingsgeld gesubsidieerde politiek correcte drab/drek/stront zoals de VRT. Buitensmijten die handel. Wij hebben geen nood aan door de staat gesubsidieerde propaganda. We hebben een chromecast maar nog maar zelden gebruikt om iets te streamen van Vlaamse makelij.

Toen ik de laatste keer mijn auto binnen deed in de garage voor nazicht van de eerste keuring na aankoop, hebben ze mijn dashboard "gekuist" met zo een soort van interieur spray EN mijn beschermfolie af de ingebouwde radio gesleurd die ik er zo lang mogelijk laat opliggen want stoort me niet en blijft langer proper en krasvrij.

Ik vroeg nochtans een "gewoon onderhoud" ter keuring... dat ze daar eens allemaal met hun pollen afblijven.
Focking stinkende interieur spray ook...

Feit dat ik niet alleen mijn zetel, maar ook alle spiegels weer moest correct zetten op mijne 1.90 lichaamsbouw kan ik nog wel verdragen :)
Overtreffende trap (een tijdje geleden) : fietsenmaker die het zadel van mijn koersfiets vervangt. Ik was met die fiets naar een bikefitter geweest, dat had me ongeveer 200 EUR gekost, en dan gaat die oelewapper een ander zadel op mijn fiets zetten omdat het leer een beetje gescheurd is. Een zadel dat dus niet op dezelfde hoogte staat. En ik was naar de bikefitter geweest omdat ik achillespeesontstekingen had opgelopen door een verkeerde zadelhoogte...

Schoonouders die net onverwacht aan de deur staan.

Komen binnen, ik vraag "Wilt ge iets drinken?"
- "Nee want we gaan toch niet blijven"

Mij om het even hoor, maar als ge toch niet blijft waarom komt ge dan

Als die van mij haar ogen konden doden, zat ik hier niet meer :shutup: ben ik weer de "Kwaaie"

Da gezeik van de Bart de Pauw saga 852 bis.
Al een vol kwartier van het VTM nieuws , elk uur op de radio , gazetten , djeezes.
En op de rest vd zenders is't al ni veel beter.
That 70's show , How i met your mother , Komen eten , The Block Australia , enz....
Herhaling , herhaling , herhaling , ....
Ik ben al aan't wachten op de slimste mens , al begin ik me nu al op te jagen omdat ik de reclameblokken niet meer kan skippen.

Toch serieus aan't overwegen om da Telenet spel buiten te zwieren.

Reclame kan nog steeds doorgespoeld worden hoor, alleen krijgt ge nu bij het begin van uw opname een minuutje niet-skipbare reclame te zien maar daarna kunt ge gewoon weer doorspoelen zo veel ge wilt 😉

Als die van mij haar ogen konden doden, zat ik hier niet meer :shutup: ben ik weer de "Kwaaie"

Mijn schoonouders doen vaak niet eens hun jas uit, al zitten ze hier een uur, want ze zijn toch direct weg.

Het is dan ook niet de bedoeling dat je dat hardop zegt. :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan