Dat dacht jijExact, wij deden vroeger ook de Jackass-stunts na. Er was gewoon nog geen social media die onze capriolen over gans het internet strooide...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat dacht jijExact, wij deden vroeger ook de Jackass-stunts na. Er was gewoon nog geen social media die onze capriolen over gans het internet strooide...
onze kat moeten laten inslapen, tumor op de lever, en ze kunnen er niks meer aan doen
16j oud
![]()
onze kat moeten laten inslapen, tumor op de lever, en ze kunnen er niks meer aan doen
16j oud
![]()
Aach, de jonge @Tomskien ook, wel iets minder jackass
16j oud
![]()

Sterkte!onze kat moeten laten inslapen, tumor op de lever, en ze kunnen er niks meer aan doen
16j oud
![]()
Dat is compensatiedrang.Duidelijk den @Tomski , zo content met iets kleins...
(Zolang het maar niet klein is wat op zijn bord belandt natuurlijk! Dan ziet ie 't groots!)
Dat is compensatiedrang.
Compensatiedran omdat je geen prive chauffeur hebtdat ik grote saucissen op de grilpan gooi?
En je kan niet alleen gaan want? Begrijp het wel als ze echt langs alle kanten zou lekken maar als ze ‘normaal’ ziek is?Tickets voor de nieuwe venom, nu ligt mijn vriendin ineens ziek in de zetel, grmbl.
Ze kan er niet aan doen, maar keek er wel naar uit.
Ze wou hem ook heel graag zien, en twas via orange 1+1 dus op zich verliezen we er niet heel veel aan, maar was liever met twee gegaan.En je kan niet alleen gaan want? Begrijp het wel als ze echt langs alle kanten zou lekken maar als ze ‘normaal’ ziek is?
Kan ik verstaan, is idd ene die ik ook liever met mijn man zou zien. Alhoewel ik ooit alleen naar drie opeenvolgende films ben gaan zien en dat was heel plezant.Ze wou hem ook heel graag zien, en twas via orange 1+1 dus op zich verliezen we er niet heel veel aan, maar was liever met twee gegaan.
Teleurstellend. Ik dacht eerst dat de auto ging beginnen branden. Didn't happen. Dan dacht ik dat het mss in zijn gezicht ging ontploffen toen hij dicht keek. Ook niet. Toen mss in zijn handen als hij het vastnam. Nope.en ook, wel iets minder jackass
maar was liever met twee gegaan.
Ik kan toch niet de enige zijn die een oplossing ziet voor 2 problemen?Kan ik verstaan, is idd ene die ik ook liever zou zien.

Teleurstellend. Ik dacht eerst dat de auto ging beginnen branden. Didn't happen. Dan dacht ik dat het mss in zijn gezicht ging ontploffen toen hij dicht keek. Ook niet. Toen mss in zijn handen als hij het vastnam. Nope.
Zwaar ontgoocheld.