Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
onze kat moeten laten inslapen, tumor op de lever, en ze kunnen er niks meer aan doen
16j oud

😭😭😭

giphy-downsized-medium.gif

Veel sterkte vriend. Kloterij. :(

Auto voor de 4de keer dit jaar de garage binnen :S

Nu weet ik wel waarom mijn dashcam soms niet goed aanging de alternator was zachtjes aan het sterven.

Tickets voor de nieuwe venom, nu ligt mijn vriendin ineens ziek in de zetel, grmbl. :wallbash:

Ze kan er niet aan doen, maar keek er wel naar uit.

Ze wou hem ook heel graag zien, en twas via orange 1+1 dus op zich verliezen we er niet heel veel aan, maar was liever met twee gegaan.
Kan ik verstaan, is idd ene die ik ook liever met mijn man zou zien. Alhoewel ik ooit alleen naar drie opeenvolgende films ben gaan zien en dat was heel plezant.

en ook, wel iets minder jackass

Teleurstellend. Ik dacht eerst dat de auto ging beginnen branden. Didn't happen. Dan dacht ik dat het mss in zijn gezicht ging ontploffen toen hij dicht keek. Ook niet. Toen mss in zijn handen als hij het vastnam. Nope.

Zwaar ontgoocheld.

Teleurstellend. Ik dacht eerst dat de auto ging beginnen branden. Didn't happen. Dan dacht ik dat het mss in zijn gezicht ging ontploffen toen hij dicht keek. Ook niet. Toen mss in zijn handen als hij het vastnam. Nope.

Zwaar ontgoocheld.

het spijt me

ik zal u blij maken met het enthousiasme van deze man

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan