Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die ligt ook nog op mij te wachten, aiaiai. Besteld door mijn vriendin via Collect&Go.

Normaal is de enige lasagna die ik uit een pak eet eentje van de Aldi als ik er ooit nog eens kom. Die zijn in al hun eenvoud wel lekker.
Net die van Boni gegeten... bah... waterige zooi en smaakt zurig. Die van de Aldi is echt veel beter!

De chaos als de schoolpoorten 's avonds open gaan, de eindeloze stroom schoolkinderen, jong en ouder.
Probeer dan maar eens deftig van punt a naar punt b te rijden, zelfs al is het maar met de fiets.
Geen enkele verkeersregel die dan nog overeind blijft. Een ware calvarietocht soms.

Ik kom iemand op de gang tegen op het werk. Zij knikt naar mij en loopt door. Ik kom terug op mijn kantoor en zie een gemiste oproep van haar en een e-mail die ze heeft gestuurd. Kan die dan niet even mij aanspreken op de gang met haar probleem?

De chaos als de schoolpoorten 's avonds open gaan, de eindeloze stroom schoolkinderen, jong en ouder.
Probeer dan maar eens deftig van punt a naar punt b te rijden, zelfs al is het maar met de fiets.
Geen enkele verkeersregel die dan nog overeind blijft. Een ware calvarietocht soms.
Ogen dicht en gaaaaaan?

Bij Burger King is er toch echt rotzooi te krijgen. Die burgers smaken naar karton. Die broodjes vallen af en toe uiteen,... Om nog maar te zwijgen van de lelijke frisdrank die ge daar hebt. Hebben die ooit van prik gehoord? Om nog maar te zwijgen van de kartonnen rietje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan