Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelfs dat heb ik niet. Heb het wat afgeschraapt met een breekmes, maar dat was precies ook geen goed idee. Nu ziet het er uit alsof ik nooit mijn handen was.
Er was een uur voordien ook iemand komen solliciteren voor mijn afdeling, dus het kon erger. Zo een met gothic nagels die u uitleg geeft over uw nieuwe job is ook geen zicht.
Nagellakremover = aceton (althans voor wat betreft de werkzame ingrediënten die stift oplossen). Best met een proper doekje over die nagels vegen (en dat duuzend keer met telkens een proper doekje en propere aceton/nagellakremover) en niet met uw vingers daar in soppen ofzo want voor ge het weet hebt ge dan gewoon (donker)grijze vingers ipv zwarte nagels.

De drang van winkels om zodra het eens een dag wat frisser is geweest, maar meteen de verwarming vollenbak te laten draaien en het dan ook maar op de hoogste stand te laten staan tot volgend voorjaar wanneer het eens terug +20 graden is buiten. Vandaag even naar Hasselt geweest en het is nu mss geen weer meer om in korte broek en t-shirt over straat te gaan, maar in de winkels zelf had ik spijt dat ik geen zomerse tenue aan had :unsure:
Hier was het in het gemeentehuis. Ik snap dat ambtenaren in slaap vallen achter hun bureau...

Ben nog aan het nadenken of ik geen klachtenmail stuur naar de burgemeester met de melding dat ik geen gemeentebelasting betaal om een sauna te maken van het gemeentehuis.

Nagellakremover = aceton (althans voor wat betreft de werkzame ingrediënten die stift oplossen). Best met een proper doekje over die nagels vegen (en dat duuzend keer met telkens een proper doekje en propere aceton/nagellakremover) en niet met uw vingers daar in soppen ofzo want voor ge het weet hebt ge dan gewoon (donker)grijze vingers ipv zwarte nagels.
Tegenwoordig wordt de aceton vaak vervangen door ethylacetaat, dat is iets gezonder. Zou ook wel gewoon moeten werken voor een alcoholstift. Tenzij het zo'n speciale is voor in een chemisch labo, dan moet je eens wasbenzine proberen. Zo heb ik hier vegen van roofing van mijn witte muren gekregen.

Tegenwoordig wordt de aceton vaak vervangen door ethylacetaat, dat is iets gezonder. Zou ook wel gewoon moeten werken voor een alcoholstift. Tenzij het zo'n speciale is voor in een chemisch labo, dan moet je eens wasbenzine proberen. Zo heb ik hier vegen van roofing van mijn witte muren gekregen.
't Zijn bij ons idd stiften voor de chemische sector.
Nu, half uurtje afpelen met een mesje en ik heb enkel nog vuile nagelranden. :cool:

Normaal vanavond examen koeltechniek in het vives, is uitgesteld dankzij dienen tap me een airsoft geweerke

Ik dacht daarstraks de opblaasbare matras die nog in de living lag alleen aan de kant te leggen (die lag er omdat de hond plaspillen moest nemen voor een hartprobleem)

Blijkbaar de klink van een kast geraak, kwartiertje later was die 50% plat :wallbash:

Heb ze maar weggelegd voor mijn vriendin thuis was of ik moet het aanhoren

Ik dacht daarstraks de opblaasbare matras die nog in de living lag alleen aan de kant te leggen (die lag er omdat de hond plaspillen moest nemen voor een hartprobleem)

Blijkbaar de klink van een kast geraak, kwartiertje later was die 50% plat :wallbash:

Heb ze maar weggelegd voor mijn vriendin thuis was of ik moet het aanhoren
‘Ik was in de keuken en ik hoor plots gelijk een *plof* en kijk, dat ding aan het leeglopen. Tis toch al geen kwaliteit meer tegenwoordig. Alé, zomaar… poenk en kapot..z tzijn toeren… En, hoe was je dag? Koffietje?’

Opgelost!

‘Ik was in de keuken en ik hoor plots gelijk een *plof* en kijk, dat ding aan het leeglopen. Tis toch al geen kwaliteit meer tegenwoordig. Alé, zomaar… poenk en kapot..z tzijn toeren… En, hoe was je dag? Koffietje?’

Opgelost!
Is een optie inderdaad, helaas zit er ook een klein gaatje in aan de zijkant :frown:

Hopelijk ligt die terug een tijdje in de kast en ben ik het tegen volgende keer ook vergeten (en zij vergeten wie die heeft opgeruimd :biglaugh:)

't Zijn bij ons idd stiften voor de chemische sector.
Nu, half uurtje afpelen met een mesje en ik heb enkel nog vuile nagelranden. :cool:
Nagels uittrekken en dan pure alcohol erop. Dan zijn de randen ook proper.

Je moest ze dan niet eens afgeschraapt hebben. Je kon je nagels dan gewoon een nachtje in bleekwater laten weken en ze waren ook proper.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan