Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit weekend een loodgieter laten komen om onze thermostaat te installeren. Allemaal goed en wel, kerel laat zijn gerief liggen. Wij zijn daar in de week niet, dus bied ik hem aan; ze in ons huidige huis te komen afhalen. Kerel stuurt zijn kat. Ik ga er ook niet meer achterlopen nu.

Daarstraks een gembertheeke willen maken.
Stuk gember afgesneden om een ganse kom mee te maken. Gesneden, gevijzeld en toen op het geweldige idee gekomen...bwa, ik ga maar 1 tas drinken, ik heb zo van die glazen met een filterkommeke boven, we doen dat daar in.

CelebratedMinorCaecilian-max-1mb.gif

In principe maakt het bedrag door jou betaald toch niet geheel uit? Bij een ongeval of dergelijke wordt er toch vooral gekeken naar de cataloguswaarde?
Klopt.

Maar, m'n broer heeft eens voorgehad dat iemand op z'n geparkeerde wagen gereden heeft. Had die 2 weken ervoor aan een particulier gekocht. Expert gaf een bedrag lager dan hij 2 weken voordien betaald had. Heeft kunnen bewijzen aan expert dat hij meer betaald heeft en expert heeft dat bedrag opgetrokken.

Dat zou ik dan niet kunnen doen bijvoorbeeld.

Klopt.

Maar, m'n broer heeft eens voorgehad dat iemand op z'n geparkeerde wagen gereden heeft. Had die 2 weken ervoor aan een particulier gekocht. Expert gaf een bedrag lager dan hij 2 weken voordien betaald had. Heeft kunnen bewijzen aan expert dat hij meer betaald heeft en expert heeft dat bedrag opgetrokken.

Klopt. De enige die beter wordt van het bedrag in het zwart is de verkoper. Ik zou hier inderdaad dan mee opletten.

Klopt.

Tegenexpertise laten doen dan

En op catalogus waarde laten verzekering ipv factuurwaarde.

Tijdens een onvoorstelbaar interessante uitleg van een leverancier mijn vingernagels ingekleurd met zwarte permanente marker. Ge krijgt dat er dus effectief niet meer af. Gelukkig is het bijna weekend, dan kan ik maar 1 dag meer uitgelachen worden door de collega's. :unsure:

Tijdens een onvoorstelbaar interessante uitleg van een leverancier mijn vingernagels ingekleurd met zwarte permanente marker. Ge krijgt dat er dus effectief niet meer af. Gelukkig is het bijna weekend, dan kan ik maar 1 dag meer uitgelachen worden door de collega's. :unsure:
Welk voornaamwoord verkies je?

Stift krijg je eruit met alcohol bvb alcogel
Hoog tijd dat dat je al die tante Kaat tips leert kennen makker!

Hun als het even kan.

Ik heb dat niet in huis, maar vanavond is er voetbal op tv en dan drink ik altijd bier. Ik laat morgen weten of het weg is.
Heeft je vrouw geen nagellakremover?

Ik had vroeger standaard nagellakremover in huis, ookal droeg ik nooit nagellak, juist omdat ik zoveel "smoste" met pennen en stiften. :unsure:

Alsook: nagellakremover ruikt kei hard naar frangipannekes/amandelen. Die geur is even verslavend als die van alcoholstiften.

Heeft je vrouw geen nagellakremover?

Ik had vroeger standaard nagellakremover in huis, ookal droeg ik nooit nagelak, juist omdat ik zoveel "smoste" met pennen en stiften. :unsure:

Alsook: nagellakremover ruikt kei hard naar frangipannekes/amandelen. Die geur is even verslavend als die van alcoholstiften.
Zou kunnen, moet ik straks een navragen als ze thuis komt. :p

De drang van winkels om zodra het eens een dag wat frisser is geweest, maar meteen de verwarming vollenbak te laten draaien en het dan ook maar op de hoogste stand te laten staan tot volgend voorjaar wanneer het eens terug +20 graden is buiten. Vandaag even naar Hasselt geweest en het is nu mss geen weer meer om in korte broek en t-shirt over straat te gaan, maar in de winkels zelf had ik spijt dat ik geen zomerse tenue aan had :unsure:

Gewoon aceton gebruiken. Iedereen heeft dat wel in huis. Werkt ook perfect om tatp mee te maken.
Zelfs dat heb ik niet. Heb het wat afgeschraapt met een breekmes, maar dat was precies ook geen goed idee. Nu ziet het er uit alsof ik nooit mijn handen was.
Er was een uur voordien ook iemand komen solliciteren voor mijn afdeling, dus het kon erger. Zo een met gothic nagels die u uitleg geeft over uw nieuwe job is ook geen zicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan