Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Awel, de Oppo telefoon. Waar je mee kan bellen. De beltelefoon. Door Oppo. Die zij heeft.

207310_204294052927450_5093516_n1.jpg
Zoveel zijn er vooral niet aan 170 euro!
:eviltongue:

Tgoh, BMI is ook zo'n compleet verouderde methodologie. Je ziet bij wijze van spreken nog beter met het blote oog of iemand een gezond gewicht heeft. Ik heb een vriendin die 1 cm groter is en ook rond dat gewicht zit. En daar kan ik hoop en al van zeggen dat ze er "zacht" uit ziet. Alles behalve dik of overgewicht.
Volgens mijn BMI heb ik ook overgewicht. (1m78, 85kg = 26,8). Maar ik zie er alles behalve "dik" uit. Niemand gelooft mij als ik mijn gewicht zeg.

Qua T-shirts draag ik medium. Broeken een 34 (en dan moet ik een riem dragen)

Net voor de zomer (gezondheidsprogramma via het werk) een fysieke controle laten doen. Alle waarden lagen gewoon goed. Visceraal vet was ruim onder de max waarde.
Enkel m'n lenigheid was een ramp.

Twitch source code en streamer payouts gelekt op het internet.
Als die payout kloppen... damn.... ziekelijk hoeveel geld ze krijgen om wat games te spelen. Dat dan in contrast hoe amazon de mensen in hun magazijn behandelen. :eek:

Dan nog eens hun sponsor deals erbij rekenen en die streamers zitten toch wel goed binnen.

Twitch source code en streamer payouts gelekt op het internet.
Als die payout kloppen... damn.... ziekelijk hoeveel geld ze krijgen om wat games te spelen. Dat dan in contrast hoe amazon de mensen in hun magazijn behandelen. :eek:

Dan nog eens hun sponsor deals erbij rekenen en die streamers zitten toch wel goed binnen.

Gaat ook nog maar zuiver over wat ze van Twitch krijgen. Donaties, sponsors, merchandizing, zit er allemaal niet in.

wasmachine die in een loop blijft steken van water nemen en een paar keer draaien terwijl hij nog 1 minuut te gaan blijft aangeven. Ik heb er nog niet veel geluk mee gehad.

parkeerboete gekregen. Mijn auto staat al 2 weken geparkeerd in mijn straat, Godshuishammeke, 10m van mijn voordeur. Vaststeller heeft in zijn computerke Godshuizenlaan getikt voor zijn controle. Quasi de andere kant van 't stad...

Uiteindelijk, na 2 maanden een auto op het oog.
Ik had hier ergens in een thread al gepost dat de wagen nog in renting zit. Uiteindelijk kan ik de wagen aankopen via een autohandelaar die alles wil regelen en 1 jaar garantie wil geven.

Maar nu steekt er zich weer iets te kop op waardoor ik alweer begin te twijfelen.

Komt erop neer dat (met het hele renting gedoe) de verkoper een deel cash wilt, niet aangegeven dus. Voor mij geen probleem, maar ik stel mij daar serieus vragen bij omtrent volgende zaken:

Stel dat de wagen 30k kost. Zal ik een factuur krijgen van 20k want 10k wordt cash gegeven.
Volgens mij kan dit voor problemen zorgen als ik de wagen wil laten verzekeren. Ook, stel dat ik een ongeluk heb en de expertise moet de waarde van de wagen bepalen, dan zal men waarschijnlijk de verkoopovereenkomst/factuur opvragen. Als er dus binnen 2 weken weer ene in mijn gat rijdt, zal ik 20k krijgen i.p.v. 30k.

Het betreft wel een occasie, misschien dat dit de zaak verandert?

Hoe het hier in Vlaanderen mogelijk is dat je op de trein de helft van de tijd geen deftige internetverbinding hebt, dat snap ik toch echt niet.

Uiteindelijk, na 2 maanden een auto op het oog.
Ik had hier ergens in een thread al gepost dat de wagen nog in renting zit. Uiteindelijk kan ik de wagen aankopen via een autohandelaar die alles wil regelen en 1 jaar garantie wil geven.

Maar nu steekt er zich weer iets te kop op waardoor ik alweer begin te twijfelen.

Komt erop neer dat (met het hele renting gedoe) de verkoper een deel cash wilt, niet aangegeven dus. Voor mij geen probleem, maar ik stel mij daar serieus vragen bij omtrent volgende zaken:

Stel dat de wagen 30k kost. Zal ik een factuur krijgen van 20k want 10k wordt cash gegeven.
Volgens mij kan dit voor problemen zorgen als ik de wagen wil laten verzekeren. Ook, stel dat ik een ongeluk heb en de expertise moet de waarde van de wagen bepalen, dan zal men waarschijnlijk de verkoopovereenkomst/factuur opvragen. Als er dus binnen 2 weken weer ene in mijn gat rijdt, zal ik 20k krijgen i.p.v. 30k.

Het betreft wel een occasie, misschien dat dit de zaak verandert?

Akkoord gaan met een deel cash, maar niet als die niet op factuur staat. Die moet gewoon de volledige aankoopwaarde bevatten.

Hoe het hier in Vlaanderen mogelijk is dat je op de trein de helft van de tijd geen deftige internetverbinding hebt, dat snap ik toch echt niet.
op mijn vaste route kan ik exact zeggen wanneer we in Bouwel passeren en wanneer we bijna in lier zijn :lol: .

Triestig idd.

Volgens mijn BMI heb ik ook overgewicht. (1m78, 85kg = 26,8). Maar ik zie er alles behalve "dik" uit. Niemand gelooft mij als ik mijn gewicht zeg.

Qua T-shirts draag ik medium. Broeken een 34 (en dan moet ik een riem dragen)

Net voor de zomer (gezondheidsprogramma via het werk) een fysieke controle laten doen. Alle waarden lagen gewoon goed. Visceraal vet was ruim onder de max waarde.
Enkel m'n lenigheid was een ramp.
Jij bent niet te zwaar, hoogstens een beetje te kort voor uw gewicht.

Eigenlijk een ergernis van gisteren, maar kom: Geflitst en het zal meteen een stevige worden. Het ergste is dat ik normaal zeer zelden echt te snel rijd, maar gisteren onderweg naar een klant met mijn baas in de wagen en naar mijn zin zijn we te laat vertrokken. Omdat ik het verafschuw om zelfs maar iets te laat te komen wat doorgeduwd en dat komt er dan van.

Als mijn boete binnen is gekomen duw ik dat toch even onder zijn neus.

Eigenlijk een ergernis van gisteren, maar kom: Geflitst en het zal meteen een stevige worden. Het ergste is dat ik normaal zeer zelden echt te snel rijd, maar gisteren onderweg naar een klant met mijn baas in de wagen en naar mijn zin zijn we te laat vertrokken. Omdat ik het verafschuw om zelfs maar iets te laat te komen wat doorgeduwd en dat komt er dan van.

Ik heb me altijd al afgevraagd wie zich laat pakken op een flitsmarathon. Toch blij dat ik zo eens iemand tegenkom. Enfin, je gaat de boete dus onder je baas zijn neus duwen omdat jij het gaspedaal te ver hebt ingeduwd? Verwacht je maar aan enkele lachsalvo's.

Ik vrees dat tenzij hij je heeft aangezet tot te snel rijden, dat niet veel indruk zal maken.

En neen, dan ben je extreem naïef. Je hebt wel een aantal ziektedagen oké, maar mensen die veel ziek worden, daar is weinig begrip voor, met resultaat uw ontslag. Op de arbeidsmarkt heeft men daar nauwelijks begrip voor. Het zal misschien afhangen van plaats tot plaats, maar voor bepaalde sectoren is ziekte geen excuus.
Ik heb zelf voor de Colruyt Group gewerkt. Ze zijn daar zéér soepel met ziekte vind ik.

Gisteren bij mijn diabetoloog geweest. Alles oké, maar mijn bloeddruk is wat te hoog. Niet dramatisch, rond de 14 bovendruk, maar zit er toch wat mee. Ben nog jong (29) en geen overgewicht. Moet nu twee weken alles opschrijven, hopelijk valt het wat mee. Sowieso al wat minder koffie drinken en letten op het zout...

Ik heb me altijd al afgevraagd wie zich laat pakken op een flitsmarathon. Toch blij dat ik zo eens iemand tegenkom. Enfin, je gaat de boete dus onder je baas zijn neus duwen omdat jij het gaspedaal te ver hebt ingeduwd? Verwacht je maar aan enkele lachsalvo's.
Kut, ik dacht dat ze op de radio zeiden dat dat vandaag was ipv gisteren. :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan