Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oude mensen die persé smalltalk willen voeren in de kleedkamer van de fitness.

"Het zit er weer op se"
"We zullen er eens aan beginnen se"
"Hoho, het is toch afzien eh"

Ik kijk even in mijn bank, in t zak gezet geweest in Lukoil tankstation, ik ga binnen met lotje met 12 eur winst op, ik vraag 2 kere 7,5 euro voor den euromillions, kerel had zich 'vergist' en had 15 op 1 lotje gezet, ik zei van laat maar, ge weet nooit dat ge daardoor wint, dus gewoon betaald via draadloos en er is 15 eur af mijn rekening

Toch een beetje beter kijken op wat ik precies allemaal draadloos betaal lijkt me, ik was precies wat afgeleid door zijn 'vergissing'

:wallbash:

Draadloos betalen? Wil dat dan zeggen dat ik niet meer eerst een kabel moet gaan inpluggen bij de bank om vervolgens helemaal terug te lopen naar de winkel?

"Als ge alle dagen komt tot morgen he!"

Wacht maar tot de eindejaarsperiode er aan komt, dan kan het weer

"Allé... Ik zou zeggen... TOT VOLGEND JAAR HE!!! HAHAHAHAHAHAHHA"-grapjes regenen.

Bruh. Ik zou moeten streepjes zetten hoeveel keer ik per dag ‘Bruh’ hoor… Elke zoveel jaar is er wel zo iets, ik zit zelf nog vast op ‘dude’ maar bruh, ge hoort het toch écht veel…

dude bro bruh .... brah breh mèèèh mooooo ... Dat zal de evolutie zijn als we elkaar aanspreken :S

By the way, de EGW doom in de media ... Mensen met 4k inkomen en een dik geisoleerd huis zal je misschien niet snel bang maken? Maar er zijn er die van een honger loontje moeten leven ook, en binnenkort gaat dan wel 50-75% naar huur en EGW! Een dak boven je hoofd en wat verwarming en water en licht, een luxe binnekort :s (nu overdrijf ik wat)

Not funny. Maar ik overleef het wel een winter.
Het ooit met nog veel minder moeten doen vorige crisis (20008 -2009)

De vastgoedsituatie. Ik ben op zoek naar een nieuwe woning en dan is het weer dit dat wijzigt, dan weer dat.
En dan de halve en onduidelijke communicatie in de pers errond.
Op den duur kan ne mens echt niet meer volgen.

De vastgoedsituatie. Ik ben op zoek naar een nieuwe woning en dan is het weer dit dat wijzigt, dan weer dat.
En dan de halve en onduidelijke communicatie in de pers errond.
Op den duur kan ne mens echt niet meer volgen.

Idem, zelfde met immo en vastgoed hier. Op zoek naar ander huurhuis.
1 immo gecontacteerd, 1 eigenaar op maandag... dagen wachten op een reply voor een bezoekje. Zucht.

Via de immo was het terug via mijnhuurprofiel.be. Je stuurt dan (normaal) private gegevens door en krijgt soms zelfs geen reply voor een stom bezoek. Of je moet dan toch nog apart gaan mailen ipv door te stromen naar bvb een kalender die dan nog een plaatsje heeft of vol is, punt. First come, first serve...
Neen ik heb het al door, slecht profiel (inkomen bvb), mogelijks geen bezoek. Discriminatie, en kantje boordje spelen met GDPR regels. Ik zeg niet dat het altijd zo is, maar het zet de deur goed open.

ps. zelfs met 3% beschrijf en nog deftig startkapitaal koop ik nog niks, alles is te duur.

Laatst bewerkt:
bruv, zijn wij collega's ? (ik ben 29 en ik gebruik de term ironisch :unsure: )
Hier is het vooral “da’s fucked up yow”. :unsure:

En die zegt de hele tijd dat hij het niet heeft voor mensen die veel praten terwijl zijne tetter geen 5 seconden stilstaat.

Laatst bewerkt:
De laatste keer dat ik zo'n bakske druiven heb gegeten heb ik mijn langste prot ooit gelaten. 12 volle seconden. Twas geweldig. Kben zelfs gaan opzoeken of ik hé wereldrecord had gehaald. (Twas niet).
merci, ik schiet hier in de lach achter mijn pc en ze kijken maar raar.. En deze is moeilijker om eens door te vertellen :unsure:

Redacteur van De Standaard geeft een slechte review voor de nieuwste James Bond en daar zijn de azijnpissers al die hun vitriool moeten spuwen:

Meneer 1
Tja De Standaard en filmreviews dat gaat niet echt samen hé. Die kijken liever naar van die kunstzinnige films waar nog nooit een kat van gehoord heeft. Film dat is op de eerste plaats ontspanning en entertainment. En neen, ik ben zelf geen grote fan van de Bond-films.

Meneer 2
Al een geluk dat we onze opinie niet laten bepalen door een nobody van een filmredacteur van De Standaard…

Redacteur van De Standaard geeft een slechte review voor de nieuwste James Bond en daar zijn de azijnpissers al die hun vitriool moeten spuwen:

Tjah, de mening van een redacteur is ook maar een mening he.
Ik hecht daar weinig waarde aan.
Ik heb ook wel vaak de indruk dat men er als de kippen bij wil zijn om films af te kraken met vaak subjectieve argumenten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan