Voedselpakket met veel ajuin. Dan kan je je eigen biogas gebruiken om je eten op te warmen.
Een paradoxpakket!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voedselpakket met veel ajuin. Dan kan je je eigen biogas gebruiken om je eten op te warmen.
"Als ge alle dagen komt tot morgen he!"Oude mensen die persé smalltalk willen voeren in de kleedkamer van de fitness.
"Het zit er weer op se"
"We zullen er eens aan beginnen se"
"Hoho, het is toch afzien eh"
Ik kijk even in mijn bank, in t zak gezet geweest in Lukoil tankstation, ik ga binnen met lotje met 12 eur winst op, ik vraag 2 kere 7,5 euro voor den euromillions, kerel had zich 'vergist' en had 15 op 1 lotje gezet, ik zei van laat maar, ge weet nooit dat ge daardoor wint, dus gewoon betaald via draadloos en er is 15 eur af mijn rekening
Toch een beetje beter kijken op wat ik precies allemaal draadloos betaal lijkt me, ik was precies wat afgeleid door zijn 'vergissing'
![]()
"Als ge alle dagen komt tot morgen he!"
hier eens werk van maken, ho maar! ik kom verdekke van 30 graden naar geen idee exact hoe weinig, donker, regen, grijs. Menselijk is anders!Eerste werkdagen na een verlof ze zouden ze moeten afschaffen.

Komop Bruh. Jeweetwel.Bruh. Ik zou moeten streepjes zetten hoeveel keer ik per dag ‘Bruh’ hoor… Elke zoveel jaar is er wel zo iets, ik zit zelf nog vast op ‘dude’ maar bruh, ge hoort het toch écht veel…

(nu overdrijf ik wat)Bij u zijn het dan nog pubers met een excuus. Hier is het een 29-jarige collegaBruh. Ik zou moeten streepjes zetten hoeveel keer ik per dag ‘Bruh’ hoor… Elke zoveel jaar is er wel zo iets, ik zit zelf nog vast op ‘dude’ maar bruh, ge hoort het toch écht veel…

Not funny. Maar ik overleef het wel een winter.
Het ooit met nog veel minder moeten doen vorige crisis (20008 -2009)
Ik hoop dat ze tegen dan toch iets anders hebben dan gas om te verwarmen.
bruv, zijn wij collega's ? (ik ben 29 en ik gebruik de term ironischBij u zijn het dan nog pubers met een excuus. Hier is het een 29-jarige collega![]()
)De vastgoedsituatie. Ik ben op zoek naar een nieuwe woning en dan is het weer dit dat wijzigt, dan weer dat.
En dan de halve en onduidelijke communicatie in de pers errond.
Op den duur kan ne mens echt niet meer volgen.
Hier is het vooral “da’s fucked up yow”.bruv, zijn wij collega's ? (ik ben 29 en ik gebruik de term ironisch)

das fucked up, bruv.Hier is het vooral “da’s fucked up yow”.![]()
ja broer, die guy daar. BoeieuhKomop Bruh. Jeweetwel.
merci, ik schiet hier in de lach achter mijn pc en ze kijken maar raar.. En deze is moeilijker om eens door te vertellenDe laatste keer dat ik zo'n bakske druiven heb gegeten heb ik mijn langste prot ooit gelaten. 12 volle seconden. Twas geweldig. Kben zelfs gaan opzoeken of ik hé wereldrecord had gehaald. (Twas niet).

Meneer 1
Tja De Standaard en filmreviews dat gaat niet echt samen hé. Die kijken liever naar van die kunstzinnige films waar nog nooit een kat van gehoord heeft. Film dat is op de eerste plaats ontspanning en entertainment. En neen, ik ben zelf geen grote fan van de Bond-films.
Meneer 2
Al een geluk dat we onze opinie niet laten bepalen door een nobody van een filmredacteur van De Standaard…
Redacteur van De Standaard geeft een slechte review voor de nieuwste James Bond en daar zijn de azijnpissers al die hun vitriool moeten spuwen: