Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het internet dat boos is op Regi omdat volgens het internet niet de juiste kandidate gewonnen heeft bij het programma Regi Academy waarbij Regi op zoek ging naar een zangeres voor z'n nieuwe single en show. "het is doorgestoken kaart, het lag er vingerdik op wie moest winnen, de verliezer heeft niet gewonnen omdat ze niet het juiste plaatje heeft, het was al vlug duidelijk wie het favorietje was en moest winnen, ..."

Beste het internet. Het concept van het programma was dat Regi een zanger(es) zou zoeken voor z'n nieuwe single en show in het Sportpaleis, en hij daarbij dus iemand zocht waarvan HIJ vond dat die het meest beantwoordde aan het profiel voor z'n song. Zoiets gebeurt in de muziekwereld dagelijks, alleen werd er deze keer ook nog een tv-programma rond gebreid. Dat degene die gewonnen is diegene is die uiteindelijk de favoriet was van Regi, was dus gewoon HET HELE CONCEPT van het programma :unsure:

En ik ben geen fan ofzo van Regi hoor, maar gewoon ook geen fan van het "omg drama en schande!"-gehuil op internet.

Ze moeten de restafhaling nog wat duurder maken.

Bij ons in de gemeente hebben ze voor de zomer de restcontainer toegepast ipv de klassieke gele zak aan 1 euro. Kunt ongeveer 2 van die zakken kwijt in de container en daar rekenen ze voor een volle bak +- 3,5 euro aan.

De veldbaantjes liggen momenteel goed bezaaid met wegsmeten huisvuil.

Maar ze hebben een camera gekocht om de sluikstorters op heterdaad te betrappen hoor!! En dat ding is ogenblikkelijk ter plekke via een portal waar er ook maar iemand denkt aan vuil weg te gooien.
wij hebben hier naast ons werk een stel boeren, daar zie je nooit een vuilzak buiten staan.

ik vroeg es aan hen, hebt gij nooit afval?
jawel hoor, wij verbranden alles in de tuin of in de kachel. veel goedkoper .

en zo zijn er echt keiveel hoor.

Misschien een domme vraag, maar wat is er eigenlijk zo belangrijk aan dat WK? Alé ja, ik weet wel dat de titel van "Wereldkampioen" natuurlijk belangrijk is, maar ik vind het gewoon raar dat zoiets afgewerkt wordt op basis van één wedstrijd ipv een reeks wedstrijden/toernooi? Dat is een concept dat ik nooit echt begrepen heb... :unsure:
Voor de stad Antwerpen is dit prestige, wat dit voor de sport betekent ... verwijs ik u graag door naar de thread over dit wereldkampioenschap want wielrennen boeit me geen hol. :laugh:

De straat is onderbroken. Het bord hier verderop is geen bedrog. De straat is wel degelijk kaput. Ge kunt niet door.
Wat hoopt elke auto die toch tot aan de afsluiting gaat en dan heel nipt moet 180° draaien nu eigenlijk te bereiken? Dat ik gelijk Mozes uit mijn kot kom en met een staf de wegenwerken doe splijten? Fermé c’est fermé, putain de bordel de merde. (Met dat we dicht bij de Franse grens zitten)
Omdat ze in 90% (compleet verzonnen %) de weg al wekenlang afsluiten voor ze effectief beginnen werken, en na de werken hem nog even afgesloten laten.

What's with the hate? :unsure:
Niet veel waar Lier zelf kan aan doen alleszins. :tongue: Ligt waarschijnlijk aan mezelf.

Imo onduidelijke wegsignalisatie: ik moest bij een cliënt op huisbezoek, een van de eerste keren dat ik echt in de stad zelf moest zijn, en die woonde vlak aan de Grote Markt. Ik bleef maar in rondjes rijden omdat ik niet wist hoe je een bepaalde straat mocht inrijden. >_<
Uiteindelijk toch een boete gehad omdat ik een straat ben ingereden die niet mocht. :laugh:

En deel twee is omdat ik ooit in 2018 of 2019 in de gietende regen op een vrijdagavond heb staan wachten aan Lier station op het perron met duizend pendelaars (ok, toch tientallen!) en de pendelbussen die bleven maar op zich wachten (toegegeven, het was complete chaos die avond op alle verbindingswegen rondom Lier). Uiteindelijk toch zeiknat en koud thuis geraakt.

Maar intussen heb ik Lier wel leren kennen en vind ik het echt een romantische stad met enkele gezellige adresjes zoals De Comeet. @NDEFCB

Onze kinderen moeten in naschoolse opvang blijven. Vandaag brengt de grootvader ze naar huis en is mijn oudste (10) helemaal van zijn melk. Blijkt dat ze in de opvang zeggen ‘jij bent dik’ ‘jij bent mijn bitch’ ‘je broertje is stom’ en nog een paar dingen.
Dan moet je dat maandag op een volwassen manier gaan melden en daar volwassen mee omgaan. Terwijl ik liever die eikeltjes aan een boom zou nagelen. Ik ga toch een stil woordje klappen met de pestkoppen. Als je het een school moet laten oplossen is het toch naar de knoppen.

Onze kinderen moeten in naschoolse opvang blijven. Vandaag brengt de grootvader ze naar huis en is mijn oudste (10) helemaal van zijn melk. Blijkt dat ze in de opvang zeggen ‘jij bent dik’ ‘jij bent mijn bitch’ ‘je broertje is stom’ en nog een paar dingen.
Dan moet je dat maandag op een volwassen manier gaan melden en daar volwassen mee omgaan. Terwijl ik liever die eikeltjes aan een boom zou nagelen. Ik ga toch een stil woordje klappen met de pestkoppen. Als je het een school moet laten oplossen is het toch naar de knoppen.
Zei de leerkracht. :unsure:

Zei de leerkracht. :unsure:
Ja maar dat is ook echt wel zo. Ik zou zó graag zeggen dat we de pestkoppen er uitpikken en begeleiden en sanctioneren en verder begeleiden maar dat is hete lucht. Scholen doen het minimum, zolang het niet in de gazet komt is er geen probleem. Het risico dat ouders een advocaat er op zetten of - nog erger! - de leering elders inschrijven primeert op alle welzijn.

nog altijd ambras opt werk met mijn collega die vreemdgaat met een andere collega :unsure: kheb eens tegen die kerel zijn vrouw moeten liegen want die 2 hadden verlof genomen om te gaan poepen en die vrouw dacht dat die kerel op het werk was ...toen kwam ik nog overeen met die kerel en heb er echt spijt van dat ik toen gelogen heb tegen zijn vrouw om de kalmte op het werk te behouden...ondertussen al 10 keer bedreigd geweest.Iedereen in het team op gesprek moeten gaan en ze doen er precies nog altijd niks aan e

niet dat ik er bang van ben maar IK WIL JUSTICE! ik mag zelf niet naar zijn vrouw bellen om te zeggen dat het ne bedrieger is van mijn baas ( omdat het alles alleen maar erger zou maken )

1*ik snij uwe kop eraf
2*het zal mijn job kosten maar ik sleur u naar buiten ! maar als ik zei dat ik vrijwillig ging meegaan naar buiten liep em weg :(
3*ik neuk u moeder hoerenzoon ik sla u buiten het werk in elkaar

das wel mijne top 3 van de bedreigingen eigelijk :unsure:

Ja maar dat is ook echt wel zo. Ik zou zó graag zeggen dat we de pestkoppen er uitpikken en begeleiden en sanctioneren en verder begeleiden maar dat is hete lucht. Scholen doen het minimum, zolang het niet in de gazet komt is er geen probleem. Het risico dat ouders een advocaat er op zetten of - nog erger! - de leering elders inschrijven primeert op alle welzijn.
Wel opvallend dat deze klacht er al 30 jaar is, maar nog steeds hetzelfde gevolg krijgt.
Pesters blijven een vrijgeleide krijgen, en de leerkrachten die er iets tegen willen doen staan machteloos door het systeem binnen de school. Er mag hier toch hoogdringend eens iets in veranderen.
Waar ik school liep werd er opvallend weinig gepest, maar als het eens gebeurde, ging het slachtoffer nog eerder straf krijgen voor zijn reactie na maandenlange pesterijen, dan dat de pesters ooit berispt werden. Waar mijn broer school liep werd er dan wel weer serieus gepest, maar het ingrijpen van leerkrachten was gelijkaardig: "je zoekt het door x en y". X en Y zijn dan in 99% van de gevallen een reactie op maandenlange pesterijen, maar bon, voor scholen bleek dat bijzaak.
Nu is dat nog steeds zo blijkbaar, echt triest.

Wel opvallend dat deze klacht er al 30 jaar is, maar nog steeds hetzelfde gevolg krijgt.
Pesters blijven een vrijgeleide krijgen, en de leerkrachten die er iets tegen willen doen staan machteloos door het systeem binnen de school. Er mag hier toch hoogdringend eens iets in veranderen.
Waar ik school liep werd er opvallend weinig gepest, maar als het eens gebeurde, ging het slachtoffer nog eerder straf krijgen voor zijn reactie na maandenlange pesterijen, dan dat de pesters ooit berispt werden. Waar mijn broer school liep werd er dan wel weer serieus gepest, maar het ingrijpen van leerkrachten was gelijkaardig: "je zoekt het door x en y". X en Y zijn dan in 99% van de gevallen een reactie op maandenlange pesterijen, maar bon, voor scholen bleek dat bijzaak.
Nu is dat nog steeds zo blijkbaar, echt triest.
Smijt ik er eentje uit de les wegens echt rotte opmerking tegen klasgenoot, is hij binnen de 10 minuten terug. Heeft dan een blaadje ingevuld en zegt ‘sorry, mevrouw’ waarmee alles dus opgelost moet zijn. Terwijl het echt een indicator is dat velen op pad zijn om echt eikels (of bitches, meisjes ook) te worden en je die aan 18 met een snertattitude op de wereld los laat. Dan krijg je zo een dreigende vreemdganger gelijk in @Kiiilerke zijn post.
Je moet dat pestgedrag er echt ‘uitschrikken’, dat is het enige dat helpt. Je kan een jaar lang inzicht proberen bijbrengen maar uiteindelijk werkt mijns inziens maar een iets en dat is zorgen dat de daad een effectief gevoeld gevolg heeft. Ik heb het hier weliswaar over pesters, niet over een keertje ne welgemeende fuckyou in een les.

nog altijd ambras opt werk met mijn collega die vreemdgaat met een andere collega :unsure: kheb eens tegen die kerel zijn vrouw moeten liegen want die 2 hadden verlof genomen om te gaan poepen en die vrouw dacht dat die kerel op het werk was ...toen kwam ik nog overeen met die kerel en heb er echt spijt van dat ik toen gelogen heb tegen zijn vrouw om de kalmte op het werk te behouden...ondertussen al 10 keer bedreigd geweest.Iedereen in het team op gesprek moeten gaan en ze doen er precies nog altijd niks aan e

niet dat ik er bang van ben maar IK WIL JUSTICE! ik mag zelf niet naar zijn vrouw bellen om te zeggen dat het ne bedrieger is van mijn baas ( omdat het alles alleen maar erger zou maken )

1*ik snij uwe kop eraf
2*het zal mijn job kosten maar ik sleur u naar buiten ! maar als ik zei dat ik vrijwillig ging meegaan naar buiten liep em weg :(
3*ik neuk u moeder hoerenzoon ik sla u buiten het werk in elkaar

das wel mijne top 3 van de bedreigingen eigelijk :unsure:
Neem uw arbeidsreglement erbij en doe wat erin staat wat je in dat geval moet doen in het kader van psychosociale problemen waaronder geweld valt.
Stap naar de externe dienst, laat het circus zich ontplooien en het zal wel veel minder zijn.
Niemand kan daar iets van zeggen want je bent verplicht dat te doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan