Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knettergek zijn ze hier aan het worden.
De stad loopt zo al leeg. En dat komt dan van iemand die 95% van de tijd met zijn stepke of fiets hier rond rijdt.

De stad loopt zo al leeg. En dat komt dan van iemand die 95% van de tijd met zijn stepke of fiets hier rond rijdt.

Maar, Hasselt heeft het! (niet meer allemaal op een rijtje)

Zolang de parking druk bezocht wordt zie ik het probleem niet direct?

dat is omdat inwoners van hasselt ook wel eens wat aan verkeersagressie willen doen, als ze roepen naar iemand die 50 per uur rijd is die al de straat uit tegen dat ze hun scheldwoord uitgesproken hebben :unsure:

Chat met Deliveroo. Heiligen BimBam…
Gister door crash op hun site was betaling wel doorgegaan maar order niet. Order dus opnieuw geplaatst maar wou wel die €49 terug (vaneigens, Squid zwemt er niet in).
Na even zoeken toch de Live Chat gevonden (mocht echt wel eenvoudiger aangeduid zijn). Dat moet al in het Frans of je geraakt nergens. Hetgeen, denk ik, voor een aantal klanten ook niet vanzelfsprekend is. En ze timen echt 3min max top chrono. Je krijgt een antwoord op 1 vraag en au revoir.
* U hebt mijn geld.
“ Ah? Ah, ja, sorry, u krijgt dit terug”
* Op de Deliveroo account of op mijn bank?
“ ………………………………………………..”
Raar, telefonisch altijd al heel goed geholpen geweest bij Deliveroo.

Zo kunt ge op het stepke binnenkort ook geflitst worden.

Ik was van plan met de auto naar Antwerpen te gaan, maar ik vertrek over een paar uur en het is nu al aanschuiven. Zal er pokkedruk zijn met dat WK Wielrennen. Dan toch maar de trein ...

De straat is onderbroken. Het bord hier verderop is geen bedrog. De straat is wel degelijk kaput. Ge kunt niet door.
Wat hoopt elke auto die toch tot aan de afsluiting gaat en dan heel nipt moet 180° draaien nu eigenlijk te bereiken? Dat ik gelijk Mozes uit mijn kot kom en met een staf de wegenwerken doe splijten? Fermé c’est fermé, putain de bordel de merde. (Met dat we dicht bij de Franse grens zitten)

Ik was van plan met de auto naar Antwerpen te gaan, maar ik vertrek over een paar uur en het is nu al aanschuiven. Zal er pokkedruk zijn met dat WK Wielrennen. Dan toch maar de trein ...

Misschien een domme vraag, maar wat is er eigenlijk zo belangrijk aan dat WK? Alé ja, ik weet wel dat de titel van "Wereldkampioen" natuurlijk belangrijk is, maar ik vind het gewoon raar dat zoiets afgewerkt wordt op basis van één wedstrijd ipv een reeks wedstrijden/toernooi? Dat is een concept dat ik nooit echt begrepen heb... :unsure:

De straat is onderbroken. Het bord hier verderop is geen bedrog. De straat is wel degelijk kaput. Ge kunt niet door.
Wat hoopt elke auto die toch tot aan de afsluiting gaat en dan heel nipt moet 180° draaien nu eigenlijk te bereiken? Dat ik gelijk Mozes uit mijn kot kom en met een staf de wegenwerken doe splijten? Fermé c’est fermé, putain de bordel de merde. (Met dat we dicht bij de Franse grens zitten)
In nederland zetten ze nu al extra plakaten bij de werken "ja, de weg is echt afgesloten hoor, je kan helemaal niet door" en "gaat u maar kijken, tot zo" :laugh:

630

Laatst bewerkt:
In nederland zetten ze nu al extra plakaten bij de werken "ja, de weg is echt afgesloten hoor, je kan helemaal niet door" en "gaat u maar kijken, tot zo" :laugh:

630
Het aantal keren dat ik al voor een "onderbroken" straat sta en dan op mijn google maps zie dat die open is... het gebeurt wel vaak ja. Geen idee waarom. Is dat dan dat ze hun bordjes nog niet hebben weggehaald, de aannemer die met vertraging aan de werken begint ....

In sommige gevallen staat daar nog een bordje bij. Enkel plaatselijk verkeer toegestaan en kunt ge nog wel een eindje rijden.

Het aantal keren dat ik al voor een "onderbroken" straat sta en dan op mijn google maps zie dat die open is... het gebeurt wel vaak ja. Geen idee waarom. Is dat dan dat ze hun bordjes nog niet hebben weggehaald, de aannemer die met vertraging aan de werken begint ....
Google maps is daar niet zo betrouwbaar voor hoor, ik heb weken door een straat gereden die volgens die app helemaal niet open was ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan