Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Van vreemden, no thanks. Als mijn bel gaat thuis krimp ik al in elkaarGratis pizza en pitta? Hoe meer hoe liever.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van vreemden, no thanks. Als mijn bel gaat thuis krimp ik al in elkaarGratis pizza en pitta? Hoe meer hoe liever.![]()

![]()
Tegen volgende zomer slechts 20 km/uur in Hasseltse binnenstad, ook voor fietsers
Tegen de zomer van 2022 wordt de Hasseltse binnenstad in vier zones verdeeld. Je kan enkel via de Groene boulevard naar een andere zone rijden. De hele binnenstad wordt bovendien woonerf, dat betekent maximaal 20 km/uur, ook voor fietsers.www.hbvl.be
Knettergek zijn ze hier aan het worden.
De stad loopt zo al leeg. En dat komt dan van iemand die 95% van de tijd met zijn stepke of fiets hier rond rijdt.
Zolang de parking druk bezocht wordt zie ik het probleem niet direct?![]()
Tegen volgende zomer slechts 20 km/uur in Hasseltse binnenstad, ook voor fietsers
Tegen de zomer van 2022 wordt de Hasseltse binnenstad in vier zones verdeeld. Je kan enkel via de Groene boulevard naar een andere zone rijden. De hele binnenstad wordt bovendien woonerf, dat betekent maximaal 20 km/uur, ook voor fietsers.www.hbvl.be
De stad loopt zo al leeg. En dat komt dan van iemand die 95% van de tijd met zijn stepke of fiets hier rond rijdt.
dat is omdat inwoners van hasselt ook wel eens wat aan verkeersagressie willen doen, als ze roepen naar iemand die 50 per uur rijd is die al de straat uit tegen dat ze hun scheldwoord uitgesproken hebben![]()

Raar, telefonisch altijd al heel goed geholpen geweest bij Deliveroo.Chat met Deliveroo. Heiligen BimBam…
Gister door crash op hun site was betaling wel doorgegaan maar order niet. Order dus opnieuw geplaatst maar wou wel die €49 terug (vaneigens, Squid zwemt er niet in).
Na even zoeken toch de Live Chat gevonden (mocht echt wel eenvoudiger aangeduid zijn). Dat moet al in het Frans of je geraakt nergens. Hetgeen, denk ik, voor een aantal klanten ook niet vanzelfsprekend is. En ze timen echt 3min max top chrono. Je krijgt een antwoord op 1 vraag en au revoir.
* U hebt mijn geld.
“ Ah? Ah, ja, sorry, u krijgt dit terug”
* Op de Deliveroo account of op mijn bank?
“ ………………………………………………..”
Gewoon 4 euro geven en dat is okOnze overburen zijn ook Turks en die staan meermaals per week aan de deur met iets van eten voor ons. Ik voel me er soms schuldig over dat wij dat niet veel doen uit ons eigen.

Zo kunt ge op het stepke binnenkort ook geflitst worden.![]()
Zo kunt ge op het stepke binnenkort ook geflitst worden.
Mag al geen spurtjes trekken op de kleine ring.
Hij probeerde telefoon terwijl ik chat probeerde, de chat was sneller bereikbaar dus kan van telefonisch niets zeggen. Was mijn derde keer chat met hen en daar staat echt precies een timing limiet op.Raar, telefonisch altijd al heel goed geholpen geweest bij Deliveroo.
In dat geval lijkt een GAS-boete meer gepast.Binnenkort flitsboete in de bus als ge iets delicaat gegeten hebt en met spetterpoep zit.
Ik was van plan met de auto naar Antwerpen te gaan, maar ik vertrek over een paar uur en het is nu al aanschuiven. Zal er pokkedruk zijn met dat WK Wielrennen. Dan toch maar de trein ...

In nederland zetten ze nu al extra plakaten bij de werken "ja, de weg is echt afgesloten hoor, je kan helemaal niet door" en "gaat u maar kijken, tot zo"De straat is onderbroken. Het bord hier verderop is geen bedrog. De straat is wel degelijk kaput. Ge kunt niet door.
Wat hoopt elke auto die toch tot aan de afsluiting gaat en dan heel nipt moet 180° draaien nu eigenlijk te bereiken? Dat ik gelijk Mozes uit mijn kot kom en met een staf de wegenwerken doe splijten? Fermé c’est fermé, putain de bordel de merde. (Met dat we dicht bij de Franse grens zitten)

Het aantal keren dat ik al voor een "onderbroken" straat sta en dan op mijn google maps zie dat die open is... het gebeurt wel vaak ja. Geen idee waarom. Is dat dan dat ze hun bordjes nog niet hebben weggehaald, de aannemer die met vertraging aan de werken begint ....In nederland zetten ze nu al extra plakaten bij de werken "ja, de weg is echt afgesloten hoor, je kan helemaal niet door" en "gaat u maar kijken, tot zo"
![]()
In sommige gevallen staat daar nog een bordje bij. Enkel plaatselijk verkeer toegestaan en kunt ge nog wel een eindje rijden.De straat is onderbroken. Het bord hier verderop is geen bedrog. De straat is wel degelijk kaput. Ge kunt niet door.
Wat hoopt elke auto die toch tot aan de afsluiting gaat en dan heel nipt moet 180° draaien nu eigenlijk te bereiken? Dat ik gelijk Mozes uit mijn kot kom en met een staf de wegenwerken doe splijten? Fermé c’est fermé, putain de bordel de merde. (Met dat we dicht bij de Franse grens zitten)
Google maps is daar niet zo betrouwbaar voor hoor, ik heb weken door een straat gereden die volgens die app helemaal niet open was ook.Het aantal keren dat ik al voor een "onderbroken" straat sta en dan op mijn google maps zie dat die open is... het gebeurt wel vaak ja. Geen idee waarom. Is dat dan dat ze hun bordjes nog niet hebben weggehaald, de aannemer die met vertraging aan de werken begint ....