Vooroordelen, soms toch moeilijk om ze te negeren. De vrouw van een vriend heeft een chronische aandoening waardoor ze niet werkt. Ze hebben ook twee kinderen dus ze houdt zich daar mee bezig. Toch lijkt ze veel tijd te steken in frustraties uiten op facebook, ze is duidelijk fan van PvdA, reageert daar ook op alles, en wijst met regelmaat mensen terecht in van die moederschapsgroepen. Het is een beetje een wandelend stereotype.
Laatste wapenfeit: ken je die typische doppen van PET-flessen, waar die dop nog vastzit aan een ring, en je bij het eerste keer openen je de verbinding daarvan breekt? Wel, bij haar is die ring er ook afgevallen, in haar melk, en daardoor was ze bijna dood. Hiervoor heeft ze nu een post geplaatst waarin ze de klantendienst van Aldi tagt om hen te vragen hier wat aan te doen.
Ben ik nu een slecht persoon als ik dan eens met mijn ogen rol?
Wel grappig: nu is het ruzie omdat een ander facebookvriendje reageerde dat ze beter geen melk zou drinken want dat is slecht voor een volwassen persoon.
Laatste wapenfeit: ken je die typische doppen van PET-flessen, waar die dop nog vastzit aan een ring, en je bij het eerste keer openen je de verbinding daarvan breekt? Wel, bij haar is die ring er ook afgevallen, in haar melk, en daardoor was ze bijna dood. Hiervoor heeft ze nu een post geplaatst waarin ze de klantendienst van Aldi tagt om hen te vragen hier wat aan te doen.
Ben ik nu een slecht persoon als ik dan eens met mijn ogen rol?
Wel grappig: nu is het ruzie omdat een ander facebookvriendje reageerde dat ze beter geen melk zou drinken want dat is slecht voor een volwassen persoon.

.