Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is geen workaround. Ik vind de dark skin goed (aan de light kan nog wat gesleuteld worden maar ik heb dat sowieso niet graag). Maar snachts in het donker zet ik het contrast van mijn gsm standaard laag, voor al mijn sites/apps.
Fair enough, maar dit neemt niet weg dat de gemiddelde site hun dark theme is ruim voldoende om 's nachts niet verblind te worden :)

Ander ergernisje: Bpost weer zogezegd langsgeweest met een pakket maar 'er was niemand thuis', terwijl dit wel het geval was. Wss weer ne nieuwe bezorger in de wijk hier -.-

Ja, de nieuwe skin is zodanig goed, dat we enkel onze gsm 's avonds moeten aanpassen om het te kunnen lezen. Zeer geslaagde upgrade hoor.

Tegenwoordig zijn er zelfs gsm's die automatisch tussen bepaalde uren grijstinten opzet om uw ogen rust te gunnen. Tzal zijn dat behoeftes niet kunnen veranderen afhankelijk van context!

Ondertussen wordt er workaround na workaround geopperd, wa gewoon weer een teken is dat de skin ni voor iedereen weggelegd is.

Ook tof dat ze in de feedback-thread stellen dat intern iedereen laaien enthousiast was en dat ze daarom dachten dat dit voor de leden ook zou tellen. Kben precies van mening dat, indien de middelen (tijd en geld) niet overvloedig zijn, ge best uw community betrekt voor ge klakkeloos 2 nieuwe skins aanmaakt en HEEL duidelijk 'Take it or leave it' als boodschap hebt. Dit forum bestaat door crowdfunding, de community wordt veel betrokken, en deze 'beslissing van hogerop' gaat er bij mij niet in als hater van de nieuwe layout.

Als de oude skin niet onderhouden kan worden, so be it, maar activeer hem gewoon terug en laat ons dan me nen brekende skin in de toekomst verdergaan op eigen risico. Da standaard 'Nee dit gaat niet'-antwoord is volstrekte BS in mijn ogen.

/rant.
Wat stel je dan voor? Dat er een hondertal mensen wordt betrokken bij het nemen van beslissingen. Het was op voorhand duidelijk gezegd dat die crowdfunding niet betekende dat users continu bij elke beslissing betrokken gaan worden. Soms moet je gewoon beslissingen nemen. Want er zijn genoeg mensen die de huidige dark gewoon goed vinden.

Tegenwoordig zijn er zelfs gsm's die automatisch tussen bepaalde uren grijstinten opzet om uw ogen rust te gunnen. Tzal zijn dat behoeftes niet kunnen veranderen afhankelijk van context!
Goed argument zeg. Koop u maar een gsm die dat doet. Echt wtf. De skin trekt op niks, dat je het met allerhande zaken kan verbeteren, maakt niet uit.

Wat stel je dan voor? Dat er een hondertal mensen wordt betrokken bij het nemen van beslissingen. Het was op voorhand duidelijk gezegd dat die crowdfunding niet betekende dat users continu bij elke beslissing betrokken gaan worden. Soms moet je gewoon beslissingen nemen. Want er zijn genoeg mensen die de huidige dark gewoon goed vinden.
Een aantal mock-up designs, nen poll en nen time window van een week om feedback te geven lijkt me niet overdreven nee. Ge moet niet maandenlang 500 mensen betrekken bij uw ontwikkelproces, maar heel de look en feel van de site aanpassen op deze manier? Nee.

Maar dan weten ze wel weer dat het fusia fuxi fush een of andere speciale tint roze is met een klotenaam
Het is door "Word Party" van mijne kleine dat ik heb geleerd dat turkoois een correct nederlands woord is, en gewoon hetzelfde wil zeggen :unsure:.

Kan alles over de skins niet naar het bijhorende topic gemoved worden?
Absoluut, allé hup allemaal naar daar:

Goed argument zeg. Koop u maar een gsm die dat doet. Echt wtf. De skin trekt op niks, dat je het met allerhande zaken kan verbeteren, maakt niet uit.

Ik wil maar aangeven dat het niet de verantwoordelijkheid is van app/site owners om ervoor te zorgen dat er rekening gehouden wordt met de visuele gevoeligheden van al hun users en dat zo'n functies al standaard ingebouwd worden om het meer persoonlijk te kunnen afstemmen.

We (=de mensen die geen fan zijn van de huidige dark skin) vragen gewoon om de xenforo dark skin terug beschikbaar te stellen. Dat die niet gelinkt zijn aan de huiskleuren van BG, dat is dan maar zo maar dan spreken we tenminste over een echte dark skin die niet pijn doet aan de ogen. Dat die xenforo skin dan maar niet onderhouden wordt, gewoon beschikbaar stellen is al meer dan voldoende...

Een aantal mock-up designs, nen poll en nen time window van een week om feedback te geven lijkt me niet overdreven nee. Ge moet niet maandenlang 500 mensen betrekken bij uw ontwikkelproces, maar heel de look en feel van de site aanpassen op deze manier? Nee.
En stel dat er een hoop mockups geplaatst worden, dan heeft nog steeds iedereen zijn eigen favoriet en mening. Je kan zulke zaken gewoon niet op zo'n manier aanpakken. Ze hebben de users nog eens hun input gevraagd toen ze een slogan zochten, herinner je je nog wat voor een clusterfuck dat was? Ik snap goed dat ze daar geen goesting in hebben om dat dan met de template nog eens te doen.

Het is ver gekomen als ik de mods moet zitten verdedigen :unsure:

de dark skin is al 6 maand in gebruik. Dus uw week om feedback te geven is al serieus wat uitgelengd geweest.

We (=de mensen die geen fan zijn van de huidige dark skin) vragen gewoon om de xenforo dark skin terug beschikbaar te stellen. Dat die niet gelinkt zijn aan de huiskleuren van BG, dat is dan maar zo maar dan spreken we tenminste over een echte dark skin die niet pijn doet aan de ogen. Dat die xenforo skin dan maar niet onderhouden wordt, gewoon beschikbaar stellen is al meer dan voldoende...
Overdrijf toch niet zo seg. Als die BG dark skin echt zoveel pijn doet moet ge oftewel de helderheid van uw monitor verlagen of eens naar de oogarts gaan.

Maar dan log je toch uit en zoek je een forum waar het wel aangenaam lezen is hè godallemachtig wat een gejank.
Na een halve dag mag het wel stoppen he hou op hoor.
Verschillende apps hebben regelmatig updates, is dat elke keer zo'n drama? Is toch maar een kwestie van wennen? Of wenen als ik de laatste pagina's zo lees.😕

Btw, zet een zonnebril op als je zo'n luie donder bent die niet effe zijn helderheid kan aanpassen.😕

Maar dan log je toch uit en zoek je een forum waar het wel aangenaam lezen is hè godallemachtig wat een gejank.
Na een halve dag mag het wel stoppen he hou op hoor.
Verschillende apps hebben regelmatig updates, is dat elke keer zo'n drama? Is toch maar een kwestie van wennen? Of wenen als ik de laatste pagina's zo lees.😕

Btw, zet een zonnebril op als je zo'n luie donder bent die niet effe zijn helderheid kan aanpassen.😕
dit forum heeft toch nog wel mooie skins :unsure:

edit: zelfs de onderwerpen zijn gelijklopend

Niet echt een ergernis, maar eerder een hartbreak. Onze lieve frenchie heeft een zware hernia. Het beestje heeft altijd een zwakker rugje gehad en was wat voorzichtiger in de omgang, maar dit keer was het duidelijk erg serieus. Het kereltje kon niet langer op zijn achterste poten staan en was in essentie verlamd.

Ik kan tegen redelijk wat en ga niet rap huilen, maar het beeld van dat beest dat naar zijn drinkbak kruipt en kermt van de pijn was echt hard, dat breekt je even.

Uiteindelijk mee naar het UZ moeten gaan waar je hem hoorde huilen van de pijn vanop de gang. Een operatie was dus het enige dat kon helpen. Zelfs al kost die 3000 Euro. Tijdens de lockdown toen ik bijna een jaar binnen moest blijven en op een bepaald moment randje van een zware depressie zat hebben de twee honden mij ook gered. Er waren vele nachten dat ik gewoon bij hun op de sofa sliep omdat het het enige was dat me nog kalmeerde.

En dan hoor je collega luidop op het werk verkondigen: " 3000 Euro voor nen ond? Ge zijt zot zeker, voor dat geld heb je drie honden"

Ja, het is veel geld, maar onze honden zijn geen gebruiksvoorwerpen maar deel van ons gezin.

Niet echt een ergernis, maar eerder een hartbreak. Onze lieve frenchie heeft een zware hernia. Het beestje heeft altijd een zwakker rugje gehad en was wat voorzichtiger in de omgang, maar dit keer was het duidelijk erg serieus. Het kereltje kon niet langer op zijn achterste poten staan en was in essentie verlamd.

Ik kan tegen redelijk wat en ga niet rap huilen, maar het beeld van dat beest dat naar zijn drinkbak kruipt en kermt van de pijn was echt hard, dat breekt je even.

Uiteindelijk mee naar het UZ moeten gaan waar je hem hoorde huilen van de pijn vanop de gang. Een operatie was dus het enige dat kon helpen. Zelfs al kost die 3000 Euro. Tijdens de lockdown toen ik bijna een jaar binnen moest blijven en op een bepaald moment randje van een zware depressie zat hebben de twee honden mij ook gered. Er waren vele nachten dat ik gewoon bij hun op de sofa sliep omdat het het enige was dat me nog kalmeerde.

En dan hoor je collega luidop op het werk verkondigen: " 3000 Euro voor nen ond? Ge zijt zot zeker, voor dat geld heb je drie honden"

Ja, het is veel geld, maar onze honden zijn geen gebruiksvoorwerpen maar deel van ons gezin.

Oh wat erg zeg.:frown:
Mensen die zo'n dingen roepen hebben de empathie van een schoenzool want zo'n uitspraken komen ontzettend hard aan en het lijden van het beestje gaat door merg en been. Heb ik meegemaakt met het katje dat ik vroeger had.
Veel sterkte hoor! :hug:

Oh wat erg zeg.:frown:
Mensen die zo'n dingen roepen hebben de empathie van een schoenzool want zo'n uitspraken komen ontzettend hard aan en het lijden van het beestje gaat door merg en been. Heb ik meegemaakt met het katje dat ik vroeger had.
Veel sterkte hoor! :hug:
Hoeveel katjes kan je kopen voor 3000 EURO? :s

Alsof geld op dat moment ene flikker uithaalt. Ga weg hoor met je :S :S :S :S :S :S
ik vond de grap wél grappig 🙈

Je hebt, wat mij betreft, 3 soorten mensen als het op dieren aan komt:

- een dier is een voorwerp. Is het stuk? Vervang het dan! Valt het tegen? Stuur het retour!
- de mensen die een dier als een dier zien. Die maakt geen deel uit van het gezin want is niet menselijk. Natuurlijk zie je er van af als er iets mis mee is, maar het is nog "maar" een dier.
- de mensen die een dier als een deel van het gezin zien. Die er een enorm verantwoordelijkheidsgevoel voor voelen en een grote emotionele beladenheid.

En het is nu eenmaal heel moeilijk om onderling te "switchen" naar de visie van een ander. Wat niet wegneemt dat sommige uitspraken compleet ongepast zijn.
Maar Zub bedoelde het duidelijk als humor... :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan