Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is al helemaal geen optie, ik kan totaal niet op een donkere achtergrond lezen, dan beginnen de letteren na een paar minuten voor mijn ogen te dansen en effe later hang ik over de pot te kotsen.

De oude versie was daarvoor gewoon perfect, heldere kleuren, maar geen felle kleuren die een mens hoofdpijn bezorgen.
2nd, dat fuschia mag minder fel.

De dochter van de grootste bezitter van handelspanden van de gemeente wordt vanaf 1 januari burgemeester. Ik kan de toekomstige corruptie haast ruiken.

Ik moest ermee lachen ook maar eigenlijk is het triestig. Tijdens het wandelen daarjuist aan een voordeur al de decoratie zien hangen voor halloween :wtf:.

Nieuwe lay-out trekt op niet veel he...

Afgezien van deze ongezouten mening, kan het standaard thema niet gewoon terug aangezet worden voor members die er van dag 1 bij zijn? Daar doe je toch niets mis mee?

Afgezien van deze ongezouten mening, kan het standaard thema niet gewoon terug aangezet worden voor members die er van dag 1 bij zijn? Daar doe je toch niets mis mee?
Dat staat al in het gelinkte topic: Nee. De "oude" is gewoon de default skin van Xenforo, en heeft niks te maken met onze huisstijl. Eerst hebben we werk gemaakt van een dark skin, en nu van een light skin. Dat zijn de skins van BeyondGaming, dus hebben de andere geen bestaansreden meer.

Deze is trouwens niet feller dan de default light, maar uiteraard wel anders. En maar goed ook, anders was dat werk voor niks ;)

(en dat van dat bordeel laat ik over aan mensen die daar meer van weten)

Ik zit nu ook plots op dat blauw, dat dark theme moet zijn. Tot gisteren zat ik op zwart/grijs dat echt 10x aangenamer was. Het zal waarschijnlijk wel wennen, maar geen aangename vaststelling.
Dat roze aanpassen zou waarschijnlijk ook veel doen, naar mijn smaak past het totaal niet.

@Chill Panda , het originele is niet meer te kiezen. Of je hebt de blauwe dark theme (waar jij waarschijnlijk op zat), of de witte. De originele is weg.

Heb net eens de ‘dark’ mode geprobeerd maar dat is niks voor mij, te moeilijk om te differentiëren, mijn brein botst precies op een muur.
Roze op zich geen probleem mee, vraag mij wel af of een site met grotendeels mannen dat de beste keuze zal vinden. Oerbrein en al da.

Heb net eens de ‘dark’ mode geprobeerd maar dat is niks voor mij, te moeilijk om te differentiëren, mijn brein botst precies op een muur.
Roze op zich geen probleem mee, vraag mij wel af of een site met grotendeels mannen dat de beste keuze zal vinden. Oerbrein en al da.
Oerbrein > Brein dat crasht bij verwerken ander kleur.

Zijn we echt niet al verder dan "roze is voor meisjes, bah"? Zelfs je de man nog voorstelt als een halve mensaap?

Zijn we echt niet al verder dan "roze is voor meisjes, bah"? Zelfs je de man nog voorstelt als een halve mensaap?
Mr ik zeg toch niet dat alle mannen mensapen zijn. Het is toch waar dat felle kleuren in de natuur dikwijls duiden op ‘pas op, ik ben giftig/gevaarlijk’ en dat ons brein daar van nature op let?

Ben precies weer 35 jaar terug in de tijd en mijn pc staat op cga graphics

13dE4Cr.jpg

Dat staat al in het gelinkte topic: Nee. De "oude" is gewoon de default skin van Xenforo, en heeft niks te maken met onze huisstijl. Eerst hebben we werk gemaakt van een dark skin, en nu van een light skin. Dat zijn de skins van BeyondGaming, dus hebben de andere geen bestaansreden meer.

Deze is trouwens niet feller dan de default light, maar uiteraard wel anders. En maar goed ook, anders was dat werk voor niks ;)

(en dat van dat bordeel laat ik over aan mensen die daar meer van weten)
Die andere waren tenminste deftig.

Huisstijl al wat ge wilt, maar die huidige dark skin is gewoon mottig en alle behalve dark.
Nu hebt ge light skin en medium light skin.

Als de Xenforo skins de defaults waren, laat die dan gewoon beschikbaar blijven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan