Polle32
Well-known member
En anders gewoon in de pan!Airfryer = mini oven![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En anders gewoon in de pan!Airfryer = mini oven![]()
En wat is er mis met een braadpan op het vuurhebt ge nen toaster? ik maak ze vaak in de oven
2 sneetjes brood in de toaster, dan hesp & kaas tussen leggen en dan de oven in tot de kaas goed gesmolten is.

En wat is er mis met een braadpan op het vuur![]()
En anders gewoon in de pan!
En wat is er mis met een braadpan op het vuur![]()
Wel een heel uitgebreide streek dan; die praktijk is mij ook welbekendDaar heb ik dus zelf nog nooit van gehoord, misschien ook weer streekgebonden?

en wat is er mis met mijn manier?

Bwa pannen kent men over heel de wereld hoor.Daar heb ik dus zelf nog nooit van gehoord, misschien ook weer streekgebonden?
lijkt me veel werk
maar volgens een of andere site: Een croque monsieur uit de oven droogt veel te snel uit doordat de lucht uit de oven je croques droog blaast of je grillstaven enkel de buitenkant bakt. Een grill voor croques bakt voornamelijk de buitenkant en amper de binnenkant.
Don’t they all![]()
Oeps, we zitten hier in een serieus topic. Ik trek me even terug.dat weet ik niet. Mijn laatste 2 exemplaren hadden telkens bij elke verhittingsfunctie zo een stand van dat icoon maar met een druppeltje bij.
Of je plaats gewoon je 2 aparte bestellingen bij dezelde zaak?Haha curryworst hebben ze idd ookEn mexicanos. Ideaal om bij een kebab te bestellen en zo het minimum bedrag te halen zodat ze het komen brengen
![]()

Heb jij even geluk dat er zoiets in de aanbieding staat bij de AH!Door alle zever hier, goesting in ne croque én alles in huis.... Blijkt mijn croque machine het wel niet begeven te hebben?!?
Nu croques in de airfryer aan het maken...
Doe eens normaal en stop die braadpan gewoon in de Airfryer he.En wat is er mis met een braadpan op het vuur![]()
Ik was hardnekkig aan het knikken toen ik uw post las totdat je geitenkaas vernoemde...
Liefde voor alle kazen maar geitenkaas smaakt en stinkt naar geit...
/EDIT: dedju, nu heb ik zin in streak-frit met een roquefortsaus

Wordt jouw mannelijkheid aangetast door braadpannen? Ook zo iemand die unisex wagens zoekt?Ja kerels, vergeet niet op tijd jullie maandverband te vervangen hè![]()
Zolang het in dunne (dúnne) plakjes is, zonder de korst (maar ik eet dan ook van geen ene kaas de korst) en warm is, kan ik daar best mee om. Enige wat je mij echt niet kan doen eten, kaasgewijs, is blauwe kazen. Te sterk van smaak.Ik moet van geitenkaas ook altijd zwaar over mijn nek gaan.![]()
Diffie gebruikt geen braadpannen, die legt gewoon de steak óp zijn hand en die hand óp het vuur. #realmen #firegood #genietenWordt jouw mannelijkheid aangetast door braadpannen? Ook zo iemand die unisex wagens zoekt?
Het is hier de ergernis topic en niet het kantklosclubje hé.Wordt jouw mannelijkheid aangetast door braadpannen? Ook zo iemand die unisex wagens zoekt?
Ik vermoed dat jij voor de tortillawraps met vijf mini komkommers gaat? Waarvoor kan je dat zoal gebruiken héIk ben fan van het grote en diverse aanbod van de Albert Heijn, maar ik kan me echt opjagen in hun marketingcampagne.
Die onnozele hamster even daar gelaten, kan ik me niet van de indruk doen dat acties als "1+5 gratis" verspilling (en impulsaankopen) enorm in de hand werken. De hele folder staat vol met gratis bonusjesssssssss die ze weggeven als je een bepaald product aankoopt, maar wie gaat er nu anders bijvoorbeeld 5 pakken kaas in 1x kopen?
Bekijk bijlage 4486

En als ik mij nu erger aan kantklossen? Die ffing chille bomma’s op hun stoep in de zon ‘klosklosklos*Het is hier de ergernis topic en niet het kantklosclubje hé.