Eerst en vooral, bedankt aan iedereen die geantwoord heeft op mijn post. Het deed deugd om te lezen dat het toch niet zo erg is dat ik mezelf momenteel slecht voel en dat ik niet de enige ben die met dergelijke zaken worstelt van tijd tot tijd. Als jullie het mij niet kwalijk nemen ga ik niet elke post quoten om individueel te antwoorden, er zijn immers maar zoveel uren in een werkdag dat een mens kan posten eh
De echt professionele hulp ga ik voorlopig nog even achterwegen houden. Niet dat ik er niet in geloof of het advies hierover niet ten harte neem, maar ik voel momenteel dat ik zelf nog niet klaar ben om die stap te zetten. En dat lijkt mij toch ook iets belangrijks als het komt op dergelijke hulp te zoeken en te aanvaarden.
Ik heb gisteren wel nog even een teamlead aangesproken en ik heb vandaag een gesprek ivm de beslissingen die genomen zijn begin deze week. Om eens duidelijk te maken hoe de vork precies in de steel zit en ook hoe ik mij op dit moment persoonlijk voel en hoe die beslissing (on)rechtstreeks daar ook wel zijn invloed op heeft. Blij dat ze op zo'n korte termijn (gisteren net voor ik vertrok een mailtje gestuurd en een half uur later al een sms gekregen van m'n lead) iets hebben vastgelegd. Toont alleszins aan voor mij dat ze toch ook belang hechten aan hoe de werknemers zich voelen.
Gisteren dan toch ook nog een paar kleine dingen gedaan om toch iets anders te doen dan gewoon meteen in mijn zetel te gaan zitten als ik thuis kwam van het werk.
- Met de hond gaan wandelen toen ik thuis kwam
- Nadien mezelf toch naar de fitness gesleept. Maar wel met het gedacht "Geen schema, geen routine, gewoon efkes de oefeningen doen die ik graag doe of op dat moment zin in had"
- Achteraf nog eens een goed doucheke gepakt (was toch ook al weer 4-5 dagen geleden

)
It ain't much, but it's something ¯\_(ツ)_/¯