Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh ja. 'Werklastmeting'. Ook eens een maand of twee moeten doen. Ik mocht toen ook alles zelf bijhouden in logboek.Nu moet ik hier op mijn werk dus alles gaan bijhouden in een logboek. Van het kleinste telefoontje of e-mail tot de grotere opdrachten.
.Dat is er wel heel ver over. Het is gewoon klote om iedere kleine handeling te moeten noteren.Oh ja. 'Werklastmeting'. Ook eens een maand of twee moeten doen. Ik mocht toen ook alles zelf bijhouden in logboek.
Achteraf bekeken valt dat nog mee. Vriendin van een collega die bij een grote rederij werkte moest dat ook doen. Daar kwam iemand van een externe firma bijna heel de dag naast haar zitten om al haar taken te timen enz..
Allez, verwacht u maar aan KPI's voor de toekomst waar je voor elke taak x minuten toebedeeld krijgt en geen minuut meer!Nu moet ik hier op mijn werk dus alles gaan bijhouden in een logboek. Van het kleinste telefoontje of e-mail tot de grotere opdrachten.

ik in mijn scheenbeen van de karren van de collruyt. Pure mensenkloterij dat scherp ijzeren randje die express uitsteekt ter hoogte van je scheenbeen.Ik heb zelf ook een trekhaak denk dat ik ondertussen al een deuk in men onderbeen heb van er altijd tegen te lopen.
Inderdaad, op die karretjes van de Colruyt heb ik ook al menig keer gevloektik in mijn scheenbeen van de karren van de collruyt. Pure mensenkloterij dat scherp ijzeren randje die express uitsteekt ter hoogte van je scheenbeen.

Gewoon eenmalig geïnstalleerd, geauthenticeerd met itsme en certificaten gedownload. Dus het hoeft niet persé een probleem te zijn.Covidsafe app + Itsme app
komaan hé forumleden in den IT, jullie zullen wellicht wel een uitleg hebben waarom dat niet werkt - mijn eerste idee was de gebruiker maar na rondvraag wordt die kans met de minuut kleiner. Ook wederom bevestiging gekregen dat een niet werkende software gewoon aanvaard wordt, zonder meer - verkoop eens een grasmaaier die niet werkt en look what happens zou ik zeggen.![]()
Gewoon eenmalig geïnstalleerd, geauthenticeerd met itsme en certificaten gedownload. Dus het hoeft niet persé een probleem te zijn.
Maar om in dezelfde trant dan maar de antwoorden: Zonder een deftige uitleg zullen weinigen daar iets zinsvols over kunnen zeggen hè. Je gaat toch ook niet naar de garage en zegt tegen de garagist: "mijn auto werkt niet". Tenzij hij effectief niet start, zal je vast wel een concretere uitleg kunnen geven zodat de garagist niet elk mogelijk hendeltje en knopje moet gaan uitproberen om te weten te komen wat je mogelijk zou kunnen bedoelen.
Die ruimte onderaan is voor kleutertjes ook altijd een grote verleiding om erop te gaan liggen. Toen laatst lag mijn zoontje daar tussen een pak water en pak toiletpapier. 
Ja, ben blij dat ik x-aantal jaar geleden mijn huis gekocht heb en het op mijn gemak kon renoveren.Wees blij dat je al iets hebt waar je naartoe kan
Voorbereiding kan idd wel wat werk zijn als je veel materiaal en meubelen hebt. Scheelt dag zelf enorm dan.
Hier is mijn zoektocht zeer vruchteloos. Laatste woning dat ik zag eind augustus, 70 kandidaten. En twas dan nog niet via immo
Heb je dan als het onder de 800€/maand is.
Sommige immo's willen al op voorhand alle documenten beginnen vragen als je een huis wilt zien(deze die je normaal maar geeft als je je kandidaat stelt NA het bezoek)
Zon profiel op rentio moeten maken onlangs en niemand van de immo en huis zelfs niet gezien... op platform aangegeven van mijn gegevens te deleten voor die aanvraag, maar staar er nog met 'verwijdering aangevraagd'
Ze winnen natuurlijk tijd zo en filtern al op voorhand.
Ik zal mogen mailen naar rentio om te vragen, gelieve mijn prive data te wissen. Dat geven zij aan. Als je iemand daarvoor mailt, dan vallen ze wel onder gdpr. Want nu is het zo kantje boordje met klein letters in de user policy/privacy settings van rentio.
Die ene immo kan den boom in voor me, veel te weinig aanbod ook.
Nu al 14 dagen gewoon niks gezien op de immo sites(vrij brede regio). Tenzij huizen van 1000€ of meer
Appartement dan maar? Over my dead body, misschien als het een rustige blok is ...
Die immo situatie maakt me nu al voor de 2de keer enorm moedeloos.
Volgens mij is elke supermarkt zo'n test. Na de 2de idioot die zijn kar in de weg laat staan, al dan niet terwijl hij er zelf naast staat om te kunnen praten met iemand, begin je gewoon te geloven in een Delhaize/Colruyt/Carrefour/...-endlösung.Volgens mij zijn die wagentjes van Colruyt zo ontworpen om het uithoudingsvermogen van de mens te testen. Ze zijn zo ontworpen om te testen wanneer iemand van rustige klant verandert in een moordlustige seriemoordenaar.
Drang nach Durchgang!Volgens mij is elke supermarkt zo'n test. Na de 2de idioot die zijn kar in de weg laat staan, al dan niet terwijl hij er zelf naast staat om te kunnen praten met iemand, begin je gewoon te geloven in een Delhaize/Colruyt/Carrefour/...-endlösung.
Einkaufraum!Drang nach Durchgang!
Allez jong, er hoort een zekere (bij momenten) amusante tristesse bij, maar om bij de zieligste te horen...moordende concurrentie hoor. En we hebben nog net "ik laat mijn buitenlandse vrouw cash afhalen zodat er bij de scheiding geen bewijs is dat ze hielp in het huishoudbudget" gehad, en wat eerder "ja je zit toch wel snel aan 20 knuffelcontacten" (wanneer de limiet 1 was - nvdr).De laatste paar pagina's van de datingthread zijn volgens mij de zieligste die er op dit forum al gepost zijn.
De laatste paar pagina's van de datingthread zijn volgens mij de zieligste die er op dit forum al gepost zijn.