Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
2 weken terug maandlenzen besteld x6. Op 1 week tijd 4 waar bij uithalen een stuk uit was, terwijl ik geen scherpe nagels heb of veel aan mijn ogen pruts. Niet dat dit nu monsteruitgaven zijn maar je verwacht toch een paar maand te kunnen doen met 6 maand aan lenzen.

2 weken terug maandlenzen besteld x6. Op 1 week tijd 4 waar bij uithalen een stuk uit was, terwijl ik geen scherpe nagels heb of veel aan mijn ogen pruts. Niet dat dit nu monsteruitgaven zijn maar je verwacht toch een paar maand te kunnen doen met 6 maand aan lenzen.
Exact de reden waarom ik ben overgeschakeld naar daglenzen. Sindsdien amper last gehad van gescheurde lenzen, wat ik wel vaker had bij maandlenzen.

Exact de reden waarom ik ben overgeschakeld naar daglenzen. Sindsdien amper last gehad van gescheurde lenzen, wat ik wel vaker had bij maandlenzen.
Ooit gehad maar lang geleden, ooit eens maandlenzen gekocht omdat het dringend was en de andere uit stock waren en dan precies steeds hetzelfde blijven kopen. Idd voor de prijs moet ik het niet laten, ga nog eens dag proberen als ze dat hebben voor -8.

Ik draag al jaren lenzen en ik heb nog maar 1x een gescheurde gehad. En het is niet dat ik die goed behandel.
Ook nog maar 1 keer gehad op een 20 jaar maandlenzen dragen.
Nieuwe lens die bij insteken al raar aanvoelde, bij het uithalen om te kijken wat er mee scheelde, scheurde ze.

Voor de rest nog niets mee voorgehad en vroeger waren er maandlenzen die 2-3 maand meegingen bij mij😊
Wanneer ik mijn lenzen bij de optieker haalde, durfde ik die maand wel serieus rekken.

Toen ontdekt dat ik dat 6-maanden pakket ook online kon kopen voor 30 ipv 150 bij de optieker.

Onze leraarskamer heeft een ‘babbel deel’ en een ‘werk deel’. Kunde dan please shutthefuckuppen in het werkgedeelte. Niemand wil u nu-al-vooroordelen over uw klassen horen.

Ik doe daar een jaar mee ofzo :unsure:

Mensen die op een hoofdweg stoppen om mensen vanuit een zijstraat voorrang te geven. Echt waar, zo'n mensen zou ik het liefst uit hun auto sleuren en een kilometer of 2-3 achter de mijne meesleuren.
Als er een klein kind van 6 jaar met haar fietske, uit de zijstraat de hoofdstraat op vliegt, dan stop ik. Ook al heeft dat kind géén enkele voorrang.
Maar normaal gezien kunnen ze de pot op en rijd ik gewoon door

Want waarom zijn mensen gek op kreeft, maar is een sprinkhaan vies?
Ik lust géén kreeft. Conclusie? Ik lust ook géén sprinkhaan. :tongue:

Watte, dus omdat ik hier zit een filmpje te zoeken op YouTube (lesgebonden!) met een chocoladekoek, oortjes in en ondertussen een ‘opmerking’ makende op BG? Dat is wel nogal stereotyperen, é, Mulan! Terug naar de les Godsdienst! 😇😇
Dankzij 2j les te hebben gehad van een non die volgens mij haar pedagogische bekwaamheid had behaald bij Hitler himself, heb ik het niet zo voor dat vak.
Gelukkig zijn de tijden veranderd en een groot stuk van de leerkrachten ook!

Now share that cookie, mijn snoepkast is leeg! 😝

Blijkbaar 6 partijen waarvan maar liefst 4 verloren. Al gestart met pro-boksen op haar 15de :angry: en dan dood geklopt op haar 18de.
Why the fuck laten ze iemand van amper 15 jaar aan PRO boksen doen? En dan 3 jaar later de kist in ... mmm

Dankzij 2j les te hebben gehad van een non die volgens mij haar pedagogische bekwaamheid had behaald bij Hitler himself, heb ik het niet zo voor dat vak.
Gelukkig zijn de tijden veranderd en een groot stuk van de leerkrachten ook!

Now share that cookie, mijn snoepkast is leeg! 😝
Als ambtenaar moet ik u vragen formuler C00k1E in te vullen in duplicaat en dit af te geven in uw plaatselijk gemeentehuis. Dan behandelen wij dit in 10 tot 15 werkdagen. Of niet. Dat kan ook.

Van dat gespuis dat zich een ouder noemt en dat 10cm van de schoolpoort samen met de partner sigaretten staat te roken terwijl hun auto duidelijk op de parking van het grootwarenhuis iets verderop staat. Ga dat daar dan doen ofzo, maar toch niet bij een schoolpoort :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan