Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wauw... Ok... Die kwam laat bij mij. :unsure:
Zelfs na uw post ben ik even "bruinvissen" gaan googlen omdat ik er van overtuigd was dat dat toch zeer grote vissen zijn en dus toch onmogelijk in een wc doorgespoeld kunnen worden. Ik dacht dus echt dat het hier om een of ander gebruik van vissers ging waarbij vissen om een of ander reden door het wc werden gespoeld en dat dus voor redelijk wat vuiligheid zorgde.

Kunnen we het vanaf nu dus gewoon schijten of kakken noemen? :biglaugh:
Lobmans -1 nu in mijn achting :rofl::rofl:

Laat uw kind toch niet plassen op het perron 😡 Komaan zeg… Madam keek gewoon waar er niemand zat, kind broek naar beneden en hupla. Een volwaardig station dan nog, dus er zijn wc’s. De trein ging er vijf minuten later zijn, ook wc’s.

Laat uw kind toch niet plassen op het perron 😡 Komaan zeg… Madam keek gewoon waar er niemand zat, kind broek naar beneden en hupla. Een volwaardig station dan nog, dus er zijn wc’s. De trein ging er vijf minuten later zijn, ook wc’s.

Al een chance hij/zij geen karpers aan het uitzetten was op het perron.

Bofrost. Een tijd geleden hebben ze ons eens een catalogus opgestuurd en vanaf dan word je lastiggevallen. Op zich zijn die producten niet slecht, maar het is veel te duur. Ook het feit dat als je eenmaal ermee begint, je zeer moeilijk van ze af geraakt als je wil stoppen -het lijkt wel afkicken van heroïne :sop: -

Vorige week belde een verkoper aan. Met grote moeite aan zijn verstand gebracht dat we geen verdere interesse hadden, maar sindsdien zijn we nog minstens twee keer door hen gebeld. Daarnet ook. "Goedemiddag, u spreekt met Mark van Bofrost"

Echt waar. Bofrost zijn de Jehovagetuigen van de etenswaren, maar die Jehovas bellen u tenminste niet op als ge 's middags of 's avonds aan het eten zijt. Nog niet...

Bofrost. Een tijd geleden hebben ze ons eens een catalogus opgestuurd en vanaf dan word je lastiggevallen. Op zich zijn die producten niet slecht, maar het is veel te duur. Ook het feit dat als je eenmaal ermee begint, je zeer moeilijk van ze af geraakt als je wil stoppen -het lijkt wel afkicken van heroïne :sop: -

Vorige week belde een verkoper aan. Met grote moeite aan zijn verstand gebracht dat we geen verdere interesse hadden, maar sindsdien zijn we nog minstens twee keer door hen gebeld. Daarnet ook. "Goedemiddag, u spreekt met Mark van Bofrost"

Echt waar. Bofrost zijn de Jehovagetuigen van de etenswaren, maar die Jehovas bellen u tenminste niet op als ge 's middags of 's avonds aan het eten zijt. Nog niet...
Plezier verzekerd:
‘Goedemiddag, met Mark van Bofrost’
“Goedemiddag, met Mark van Bofrost

Lang lang geleden belden die hier ook soms aan. Ik zag dan die camionet en deed dan altijd open met de begroeting 'Dag meneer Frost'.

Damn, ziet er héérlijk uit. :drool:

Ik moet zeggen dat ik door de posts hier ook wel eens zou willen weten hoe het smaakt, als ik zo wat de smaken in mijn hoofd erbij haal moet het inderdaad wel een smaakbom zîjn.

Ik heb mij daad ooit laten aan vangen en eigenlijk zijn er ten eerste betere producten op de markt en ten tweede zijn die toch erg hardnekkig, hoe die kunnen pushen aan de deur en via de telefoon, niet normaal. Volgens mij zijn veel regelgevingen op deurverkoop er gekomen door die hun agressieve verkoopstechnieken.

Uhu, juist nog even onze voedselvoorziening (=de landbouw) volledig dumpen maar ach, dat is slechts een detail. Zolang we maar wifi hebben!
En niet te vergeten dat we toch nog wekelijks ons gras moeten kunnen afdoen. Stel je voor dat we gewoon onder een boom moeten gaan zitten in de tuin om dan 2 keer in een jaar de dakgoten te ruimen, al dat werk :unsure:

Paswoord niet aanvaard
Paswoord niet aanvaard
Paswoord niet aanvaard
Paswoord niet aanvaard

change password

mail link sent

follow mail link

old password cannot be used

R.15eeb2506bca7f8cc5a686914fd9025c

Ik heb me wel eens verstopt onder de vensterbank toen ik die vrachtwagen hoorde stoppen.
Zo komt er plots een herinnering boven. Toen ik klein was, kwam er bij ons ook zo iemand, ik herinner mij de naam "Pinti" (misschien werd dit later Bofrost?). Dat waren mijn ouders ook wel beu op de duur, dus toch wel een paar keer gedaan of we niet thuis waren.

Paswoord niet aanvaard
Paswoord niet aanvaard
Paswoord niet aanvaard
Paswoord niet aanvaard

change password

mail link sent

follow mail link

old password cannot be used

R.15eeb2506bca7f8cc5a686914fd9025c
Ook leuk wanneer je in SAP pas bij een tweede of derde poging pas je correct wachtwoord intypt. Dan krijg je een vrolijke pop-up die u nog eens dik in uw gezicht uitlacht:

Aantal mislukte aanmeldpogingen password: 1

621069686.jpg

Zo komt er plots een herinnering boven. Toen ik klein was, kwam er bij ons ook zo iemand, ik herinner mij de naam "Pinti" (misschien werd dit later Bofrost?). Dat waren mijn ouders ook wel beu op de duur, dus toch wel een paar keer gedaan of we niet thuis waren
Ik was in het huis van mijn ouders een long rifle aan het kuisen waarbij ik nog iets nodig had in de garage. Ik dus met dat geweer de trap af en net wanneer ik langs de (glazen) voordeur kom, gaat de bel. Dat waren getuigen van jehova. Ze drongen niet verder aan toen ik aangaf geen interesse te hebben.

Ik was in het huis van mijn ouders een long rifle aan het kuisen waarbij ik nog iets nodig had in de garage. Ik dus met dat geweer de trap af en net wanneer ik langs de (glazen) voordeur kom, gaat de bel. Dat waren getuigen van jehova. Ze drongen niet verder aan toen ik aangaf geen interesse te hebben.
Aach, het goeie ouwe verhaal met de long rifle, heeft iedereen wel al eens meegemaakt toch :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan