Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Merci voor de info. Meteen gekeken: 't is een R-code.:eek:
Echt totaal no clue. Mijn moeder is 2 maanden geleden overleden; misschien iets ivm de nalatenschap? Of een verkeersboete...ga je zien dat ik met de weinig kms die ik maak waarbij ik ook nog rij als een slak, toch nog ergens geflitst ben...

Kan gaan afhalen vanaf 10u30 *anticipation intensifies*
Boetes komen tegenwoordig digitaal door via je burgerportaal

Boetes komen tegenwoordig digitaal door via je burgerportaal

Is dat zo?
Ik heb mijn burgerprofiel pas enkele maanden geleden geactiveerd; enkel en alleen voor mijn corona-vaccinatie; daarna heb ik er nooit meer op ingelogd.
Ze gaan er dan van uit dat je regelmatig inlogt op je burgerprofiel?

Een jaar of 2-3 geleden ook eens wat stress gehad door zo’n briefje van een aangetekende zending.

Daags nadien gaan ophalen in’t postpunt, ik kreeg het al wat benauwd toen ik een grote envelop met logo van Fod Financiën zag.

Bleek het een brief ivm mijn btw-aangifte van mijn huis te zijn.
Ik had alle facturen en de aangifte gescand en via mail verzonden, hadden ze gans die bundel afgedrukt en teruggestuurd als bewijs dat het in orde was :unsure:

Gewoon een mailtje was te moeilijk zeker :p

Is dat zo?
Ik heb mijn burgerprofiel pas enkele maanden geleden geactiveerd; enkel en alleen voor mijn corona-vaccinatie; daarna heb ik er nooit meer op ingelogd.
Ze gaan er dan van uit dat je regelmatig inlogt op je burgerprofiel?
Neen, ik kreeg mail ervan met direct de link om in te loggen en dan via itsme als extra bescherming inloggen eer je de boete ziet.

Ik heb enkele jaren geleden ook zo'n aangetekend schrijven gekregen. Speciaal verlof voor genomen om dat te gaan afhalen. Dat was dus de officiële melding dat mijn wagen een terugroepactie moest ondergaan.
Die wagen was op dat ogenblik al 4 jaar verkocht....

Alweer grijs weer terwijl ik dacht met een stralend zonnetje op te staan, staat een mens es vroeg op op zaterdagmorgen, grijze drap... Het (lokaal) weerbericht is ook al kans op 20% regen ipv 0 komende dagen... tkan echt niet es een paar dagen zonnig zijn met matige wolken verdomme.
Tziet er beter uit deze middag, khoop het toch.

Ik ga Noordkaap hun woorden even lenen

Zou een heel klein beetje 'zomer'
soms niet beter kunnen zijn?
Zou het niet, zou het niet,
want dit verdriet ...

Och, ja tis bonus wat we nog krijgen, de zomer is bijkans voorbij

Ik drink voldoende water, ook ‘s avonds en toch word ik 6 dagen op 7 wakker met echt hoofdpijn. Van mijn nek tot vooraan mijn hoofd. En die beweegt precies mee met mij, ik gaf de hond eten dus ik buig en die koppijn glijd precies mee. Ik neem er Excedrin voor, een andere pijnstiller helpt niet. Maar elke dag zo beginnen is echt wel vermoeiend.

Alweer grijs weer terwijl ik dacht met een stralend zonnetje op te staan, staat een mens es vroeg op op zaterdagmorgen, grijze drap... Het (lokaal) weerbericht is ook al kans op 20% regen ipv 0 komende dagen... tkan echt niet es een paar dagen zonnig zijn met matige wolken verdomme.
Tziet er beter uit deze middag, khoop het toch.

Ik ga Noordkaap hun woorden even lenen

Zou een heel klein beetje 'zomer'
soms niet beter kunnen zijn?
Zou het niet, zou het niet,
want dit verdriet ...

Och, ja tis bonus wat we nog krijgen, de zomer is bijkans voorbij
Ik had hetzelfde gedacht. Vol goeie moed vroeg naar m’n ma vertrokken zodat ik daar het gras nog kon afrijden voor ik naar een festival ga. Zelfs zonder opvangbak koekt dat mes na een paar meter vast met plakkerig nat gras :angry:
Hopelijk klaart het toch wat op straks op’t festival 🤞

Ik had hetzelfde gedacht. Vol goeie moed vroeg naar m’n ma vertrokken zodat ik daar het gras nog kon afrijden voor ik naar een festival ga. Zelfs zonder opvangbak koekt dat mes na een paar meter vast met plakkerig nat gras :angry:
Hopelijk klaart het toch wat op straks op’t festival 🤞
Daarnet ook even buiten in de tuin, 14C en frisse NO wind.

Deze middag vanaf 14h ziet het er pakken beter uit volgens de voorspelling :) . Nog steeds kans op 24C vandaag als de zon doorbreekt.

Zo van die randdebielen die denken dat het toch oh zo stoer is om een rotonde nemen met gierende banden. Tijdje geleden was het hierachter op de rotonde eens mislukt bij ene die dan dwars kwam te staan :laugh:. Kwartier later was hij daar terug en wou hij nog eens beginnen maar hield hij rap in toen er een politiecombi aankwam.

Ik drink voldoende water, ook ‘s avonds en toch word ik 6 dagen op 7 wakker met echt hoofdpijn. Van mijn nek tot vooraan mijn hoofd. En die beweegt precies mee met mij, ik gaf de hond eten dus ik buig en die koppijn glijd precies mee. Ik neem er Excedrin voor, een andere pijnstiller helpt niet. Maar elke dag zo beginnen is echt wel vermoeiend.
Hier heb ik daar ook vaak last van. Maar ik geloof niet dat het met vochtbalans te maken heeft, eerder met de slaapkwaliteit.

Laatst bewerkt:
Hier heb ik daar ook vaak last van. Maar ik geloof niet dat het met vochtbalans te maken heeft, eerder met de slaapkwaliteit.
Ik zou ook zoiets denken, anders zou een glas water dat toch ook snel oplossen. Slaapapneu of gewoon slechte slaapkwaliteit door andere zaken.

Ik slaap doorgaans wel ok, maar ik denk dat iedereen wel eens wakker wordt na een volledige nacht en zich toch nog slecht voelt.

line-drawing-of-correct-posture-to-lift-a-heavy-object-man-lifting-vector-id1066497122

Behandeling%20van%20nekhernia%20-%20afbeelding%205.jpg

:p

Google en hun nutteloze wizard als je het wachtwoord van je email adres vergeten bent (in dit geval mijn pa). De eerste vraag is "Geef het laatste wachtwoord op dat je je herinnert voor dit Google-account.". Echt serieus, als ik mij dat zou herinneren zou ik niet op het knopje "wachtwoord vergeten" drukken eh.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan