Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Last van Motten ,gewoon rijkelijk spuiten met vergif ??? Neee zeker niet, en zeker niet als je huisdieren en/of kinderen in huis heb !!

Maar gewoon Cederhout daar worden Motten niet geil van .;)

Ik krijg echt tikken wanneer ik shit lees of hoor over "linkse invloed" en dergelijke. Die trend is nu al een tijdje bezig en is zoooo dom. En ik doe hier geen uitspraak mee over links of over de stelling waar het gebruik van links betrekking op heeft, maar puur het gebruik van die termen. Stop daar mee! Al hebt ge 2 Nobelprijzen voor Fysica, ge zijt onmiddellijk een van de domste mensen in de wereld wat mij betreft als ge daar mee afkomt

Last van Motten ,gewoon rijkelijk spuiten met vergif ??? Neee zeker niet, en zeker niet als je huisdieren en/of kinderen in huis heb !!

Maar gewoon Cederhout daar worden Motten niet geil van .;)
Zo een update , intussen is Pietervrouw ontwaakt en zegt een dozijn Cederplankjes hier enkele jaren geleden gekocht heeft ,

En geen last meer van Motten !!

Blijkbaar dus nog mensen met mijn ergernis:

Het Diftar systeem ging alles oplossen, mijn gat ja, de zaken nog verergeren.

Mocht je het nog niet hebben, laat zeker zo een slot installeren op je vuilnisbak (gewoon bellen naar het nummer op de bak en 30 of 50 euro als waarborg overmaken) dixit mijn buurman die om 7u de vuilnisbak 3/4de buiten zette, 's middags een leeg bakske prepare erin wou doen (DAT MOET IN DE BLAUWE ZAK FREDDY!) en zag dat zijn vuilbak plots propvol zat met een ander zijn vuilniszak... :unsure:

laat zeker zo een slot installeren op je vuilnisbak
Dat heb ik al van in het begin, een slot. Het sluikstorten is een echte plaag hier in de stad. Sommige mensen gooien gewoon alles over de haag of over de hekkens aan werven. In de straat hier is een rusthuis met van die grote containers, zelfs daarin durven sommigen hun afval in dumpen. Aan de glasbollen is het ook altijd prijs, veel afval dat in de verste verte niet thuishoort in de glasbol. Zonder bepaalde groepen met de vinger te wijzen, maar toch, aan pizzeria's en pita zaken is het soms ook een stort. Ook aan de woontorens. En aan van die appartementsgebouwen waar teveel families op elkaar gepakt zitten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zie ik hier ook. Telkens melding van blijven maken en hopelijk loopt vroeg of laat zo een enkeling eens goed tegen de lamp omdat ze iets van identificatie terug vinden.
Hier in de buurt sturen ze kinderen met zakjes afval naar de glasbokaal om daar te dumpen. Mijn ex (beer van ne vent) heeft toch een paar keer die kinderen aangesproken dat daar de vuilnisbak voor dient en dat ze terug naar huis moesten met hun afval (mocht ik zijn postuur hebben (would be akward as a woman) zou ik vriendelijk vragen waar ze wonen en dat tegen de ouders zélf zeggen maar soit)

Ik wil een paar rioolkarpers gaan uitzetten, maar de poetsvrouw is hier en het is nogal grof om terwijl ze hier nog is het toilet dat ze net heeft schoongemaakt alweer te gaan besmeuren. :frown:

Hier hebben we al twee keer plots een hoop blauwgroene vleesvliegen in huis. Dat ze hier zitten in de tuin is logisch, kippenren van de buren grenst aan ons. Maar de enige verklaring die ik kan vinden is dat er plots (iets warmer ofzo) een hoop poppen uitkomen, aangezien er die ook altijd wat verdwaasd/verzwakt rondvliegen, om snel ergens te sterven aan een venster.

Het enige is, ik heb geen idee waar ze van komen. Onze vuilbak is het niet, het lijkt uit de bijkeuken te komen. Maar daar heb ik nog nooit maden gezien, ik zou ook niet weten wat ze daar kunnen eten.

Een specerij bestaande uit gedroogd en gemalen kippenvel gemengd met zout , look en nog wat andere kruiden.

Smaak is zo veel lekkerder dan gewoon zout op je frieten. Als ik hier in de frituur frieten bestel laat ik er ook steeds satékruiden opdoen ipv gewoon zout. Chickensalt is hier niet bekend. Jammer genoeg.

Ik vermoed het ook. 🤨
Is inderdaad Australisch.
Daar kan je bij bestelling van je chips steeds kiezen tussen chickensalt en gewoon zout. Standaard in elke Australische frietkraam.
Heb het leren kennen door een maat die me zo eens een doosje had meegebracht na z'n roadtrip.
Die was meteen verkocht , en ik ook.
Doosje was leeg ondertussen daarmee m'n bestelling via Amazon.com

Moesten hier ook liefhebbers zitten die weet hebben waar ik het binnen de EU kan bestellen , shoot please.
Damn, ziet er héérlijk uit. :drool:

Een soort bruinvissen :unsure:

Wauw... Ok... Die kwam laat bij mij. :unsure:
Zelfs na uw post ben ik even "bruinvissen" gaan googlen omdat ik er van overtuigd was dat dat toch zeer grote vissen zijn en dus toch onmogelijk in een wc doorgespoeld kunnen worden. Ik dacht dus echt dat het hier om een of ander gebruik van vissers ging waarbij vissen om een of ander reden door het wc werden gespoeld en dat dus voor redelijk wat vuiligheid zorgde.

Kunnen we het vanaf nu dus gewoon schijten of kakken noemen? :biglaugh:

Zelfs na uw post ben ik even "bruinvissen" gaan googlen omdat ik er van overtuigd was dat dat toch zeer grote vissen zijn en dus toch onmogelijk in een wc doorgespoeld kunnen worden. Ik dacht dus echt dat het hier om een of ander gebruik van vissers ging waarbij vissen om een of ander reden door het wc werden gespoeld en dat dus voor redelijk wat vuiligheid zorgde.

Qua niveau passeren er hier al genoeg kakverhalen

Het is niet al kak wat bruin is en niet alles wat bruin is is kak. :unsure:

/EDIT: GVD GVD GVD mijn brein herinnert mij aan de volgende reddit urban tale van zoveel jaren geleden

My family poops big. Maybe it's genetic, maybe it's our diet, but everyone births giant logs of crap. If anyone has laid a mega-poop, you know that sometimes it won't flush. It lays across the hole in the bottom of the bowl and the vortex of draining water merely gives it a spin as it mocks you
Growing up, this was a common enough occurrence that our family had a poop knife. It was an old rusty kitchen knife that hung on a nail in the laundry room, only to be used for that purpose. It was normal to walk through the hallway and have someone call out "hey, can you get me the poop knife"? I thought it was standard kit. You have your plunger, your toilet brush, and your poop knife.

Fast forward to 22. It's been a day or two between poops and I'm over at my friend's house. My friend was the local dealer and always had 'guests' over, because you can't buy weed without sitting on your ass and sampling it for an hour. I excuse myself and lay a gigantic turd. I look down and see that it's a sideways one, so I crack the door and call out for my friend. He arrives and I ask him for his poop knife.
"My what?" Your poop knife, I say. I need to use it. Please. "Wtf is a poop knife?"

Obviously he has one, but maybe he calls it by a more delicate name. A fecal cleaver? A Dung divider? A guano glaive? I explain what it is I want and why I want it. He starts giggling. Then laughing. Then lots of people start laughing. It turns out, the music stopped and everyone heard my pleas through the door. It also turns out that none of them had poop knives, it was just my f***ed up family with their f***ed up bowels. FML.

I told this to my wife last night, who was amused and horrified at the same time. It turns out that she did not know what a poop knife was and had been using the old rusty knife hanging in the utility closet as a basic utility knife. Thankfully she didn't cook with it, but used it to open Amazon boxes.
She will be getting her own utility knife now.

Thx brain :sop:

Laatst bewerkt:

Ik snapte het ook pas na de 2de keer lezen :unsure:

Ik zit hier al wat vaker op kantoor en kijk recht op een vluchtheuvel ,met deze markering.

Elke dag minstens 3 mensen die denken dat dat een zebrapad is, hoe fucking lomp kunt ge eigenlijk zijn?
lol, bij mijn vorige woonst woonde we vlak voor zo'n markering. Als voetganger toch dikwijls profijt van gehad dat chauffeurs dachten dat het een zebrapad was (terwijl nog geen 10 meter verder een echt zebrapad lag :p)

pfff, smartschool dat niet mee is met hun tijd.

kan enkel aanduiden dat ik vader of moeder ben. En wat met de non-birthgiving parents?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan