Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de oudbakken stokbroden

Versta het volledig. Moet mij ook altijd aanpassen aan de winter. Duurt een week of twee dat ik zo wat down rondloop. Passeert wel na twee weken en zeker als er dan een paar mooie zonnige winterdagen zijn.Ergernis is dat we een hele klotezomer gehad hebben. Ik ben nogal gevoelig aan winterdepressie (alleja gewoon vies gezind in de winter).
Normaal heb ik daar pas last van in februari en is het een paar maand doorbijten en we zijn er. Maar ik begin het nu al te hebben en de herfst moet nog beginnen. Ik begin zelfs al bang te krijgen tegen dat we december gaan zijn over hoe ik me dan ga voelen.
Had ik het geweten dan had ik me toch een dag of 10 zon kado gedaan.
Heeft niet echt iets te maken daarmee maar met een tekort aan vitamine d. En die pillen helpen ook niet echt.Waarom je humeur zo hard laten afhangen van iets dat je toch niet onder controle hebt?
Ziet er wel interessant uit. Eens proberen kan nooit kwaad natuurlijk. Thx.Is lichttherapie dan geen optie, 6?
Ik dacht dat zo een lamp maar rond de 100-150 euro koste?
![]()
Daglichtlamp: advies klinisch psycholoog en (beter) alternatief?
Daglichtlamp: alles wat je moet weten, advies klinisch psycholoog en (beter?) alternatief. En werkt het echt tegen een winterdepressie?slaapwijzer.net
Hij heeft het toegegeven allemaal. @straight_six wants the D!Heeft niet echt iets te maken daarmee maar met een tekort aan vitamine d. En die pillen helpen ook niet echt.
Al die pillekes en druppels hebben zo ne foute naam: D-Cure, D-Drops, D-pearls, en dan degene die het er gewoon om doet... DixXHij heeft het toegegeven allemaal. @straight_six wants the D!
.Het is vooral die laatste waar @straight_six een echte liefhebber van is.Al die pillekes en druppels hebben zo ne foute naam: D-Cure, D-Drops, D-pearls, en dan degene die het er gewoon om doet... DixX.
positief nieuws: ze voorspellen wel goed weer de komende dagenZiet er wel interessant uit. Eens proberen kan nooit kwaad natuurlijk. Thx.
"Geen probleem" dat zich als een kwalijk ruikende olievlek doorheen ons taalgebruik verspreidt.
Wat is er mis met "doe ik graag voor je" :"/.

En het bedrag dat hij daar verdient zal veel te weinig op afgehouden worden, dus eigenlijk verdient hij een pak minder.Die titel die dus totaal een verkeerd beeld schetst. Lees het artikel en P-land geeft hem ongeveer €1100-1300 extra per maand. Maar ze vinden geen volk en dan zijn alle middelen goed, zeker?

Voor mij persoonlijk is ‘doe ik graag voor je’ meestal pertinent gelogen en gezien mijn vak probeer ik onnodig liegen te vermijden. Geen probleem impliceert dat ik het kan doen en (probably) zal doen en mijn quasi-correcte emotionele betrokkenheid bij dat proces."Geen probleem" dat zich als een kwalijk ruikende olievlek doorheen ons taalgebruik verspreidt.
Wat is er mis met "doe ik graag voor je" :"/.
Mijn ervaring is dat hoe meer kak men rond zo'n uitspraken draait, hoe meer je er kan van uit gaan dat er gewoon niks zal gebeuren. Imo vertrouw ik meer iemand die gewoon ok of doe ik tegen me zegt dan iemand die zijn woorden zodanig wikt en weegt om vriendelijk over te komen om je toch maar een tevreden gevoel te geven. Bij die laatste weet ik al dat ik achter zijn gat zal mogen zitten om het gedaan te krijgen.Voor mij persoonlijk is ‘doe ik graag voor je’ meestal pertinent gelogen en gezien mijn vak probeer ik onnodig liegen te vermijden. Geen probleem impliceert dat ik het kan doen en (probably) zal doen en mijn quasi-correcte emotionele betrokkenheid bij dat proces.
Ik ben toch van mening dat ge meer een ergernis zijt voor andere weggebruikers'Ik moet de trein nemen dus ik rij tot aan de overweg, stap uit en pak rustig mijn laptop uit de koffer en mijn madam moet dan maar stuur overnemen om terug naar huis te rijden maar eerst nog een kus geven.'
De kiss en ride parking is 20m verder en de gewone parking aan de andere kant dus ook maar 30m verder maar nee ik ben al 50+ en rijdt met een BMW dus ik blokkeer gans de straat voor een volle minuut zodat ik zeker geen 20m extra moet stappen!

Niks... maar wat is er mis met "geen probleem"?