Ik gebruik JahIs dat gewoon geen BrEezAh-woord zoals "Hallowkez", "Heykez" of "Jah"?
of YehDaarnet Ned Flanders gewijs okily dokily gezegd in een meeting -_- Dat gaat er dan weer wat over.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gebruik JahIs dat gewoon geen BrEezAh-woord zoals "Hallowkez", "Heykez" of "Jah"?
of YehOmg, ja! thxHet moet maar zo?

Vanaf 5 moeten ze 290 halve dagen aanwezig zijn. Ik weet nu niet vanbuiten hoeveel lesdagen er zijn maar toch meer dan dat denk ik?Opvang op woensdagnamiddagen klinkt erg aanlokkelijk, maar ze zouden hun vriendjes teveel missen dan.
En leerplicht is blijkbaar federaal geregeld, dus daar ontsnappen we niet aan...![]()
Ik zeg meestal "feck off", en heb dan weer meer tijd om met de andere ambetantenaren op mac-bc zijn zenuwen te werken.Hier doorgaans: "komt in orde!" en in het slechtse geval: "ik doe mijn uiterste best het tegen donderdag klaar te hebben!"
Heeft niet echt iets te maken daarmee maar met een tekort aan vitamine d. En die pillen helpen ook niet echt.

Mja dat menstrueren valt bij mij goed mee.Ik neem al bijna heel mijn leven D-cure ampulles, 1x/week als het te laag is en daarna 1 om de 2 weken om te onderhouden. Works like a charm.
Voel me dan terug mens ipv een zombie want ik menstureer vrij hevig dus chronisch ijzertekort en vitD tekort staat gewoon naast mijn foto op mijn id kaart.
Maar dat manstrueren.Mja dat menstrueren valt bij mij goed mee.

Tussen 320 en 330 volgens communicatie van school.Vanaf 5 moeten ze 290 halve dagen aanwezig zijn. Ik weet nu niet vanbuiten hoeveel lesdagen er zijn maar toch meer dan dat denk ik?
Kan dat per school bepaald worden als dat wettelijk is bepaald dat maar x-aantal dagen naar school moeten komen?Tussen 320 en 330 volgens communicatie van school.
(Gek dat leraars effectief maar 160 à 165 dagen lesgeven trouwens...)
Geen idee hoe het in andere scholen geregeld is, afwezigheid bij hen is enkel mogelijk wegens ziekte of familiaal iets erg aan de hand.
Afhankelijk van het publiek zal dat wel een reden hebben dat ze naar boven afronden.Kan dat per school bepaald worden als dat wettelijk is bepaald dat maar x-aantal dagen naar school moeten komen?

Heb jij niet geantwoord : ik ook niet, daarom ben ik gescheiden van papa ?Niet erg, ik kreeg vanmorgen toch al in mijn oor gefluisterd "ik vind jongens niet leuk, mama!" dus hou ze daar maar![]()
Dat kwam er eigenlijk regelmatig uit. De franstaligen vonden dat wel leuk klinken. Dus die hebben dat overgenomen...Ik gebruik Jahof Yeh
Daarnet Ned Flanders gewijs okily dokily gezegd in een meeting -_- Dat gaat er dan weer wat over.
Mijn standaard antwoord naar mijn leerlingen toe in de laatste 23 jaar.‘Welkom als vakleerkracht in klas 1ABCd. De vijftien leerlingen zitten alfabetisch. Behalve de 9 OV4 leerlingen en Jantje Jansen’
Really? Ze zitten alfabetisch dan? Really??
.9 halve dagen per week geeft ongeveer 180 dagen lesgeven.Tussen 320 en 330 volgens communicatie van school.
(Gek dat leraars effectief maar 160 à 165 dagen lesgeven trouwens...)
Geen idee hoe het in andere scholen geregeld is, afwezigheid bij hen is enkel mogelijk wegens ziekte of familiaal iets erg aan de hand.
Volgens mij wel ja. Dat is gewoon om te ontmoedigen. Voor zo een of twee keer op een jaar gaat geen kat daarnaar kraaien.Dus met andere woorden zouden we daar onze voeten kunnen aan vegen?
Om geen miserie te hebben een zelfgemaakt attestje meegeven met "xxxx was afwezig op dag yy/yy/yyyy wegens familiale reden" op. (is dan niet gelogen...)