Precies nooit skype for business gehad?
oh-oh
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies nooit skype for business gehad?
Nu kan ik dus nooit nog bij Zeb gaan winkelen.Er is voor de zoveelste keer post voor één van de buren bij mij ingestoken. Op zich een kleine ergernis, moet gewoon even de tijd maken het in de juiste bus te gaan steken. Maar wat het een wat grotere ergernis maakt... James Cooke staat op de omslag. Fucking hell, hoeveel moeite ik ook doe, er valt gewoon niet te ontkomen aan die man.
Soms werkt zo'n folder gewoon!Nu kan ik dus nooit nog bij Zeb gaan winkelen.
Niks... maar wat is er mis met "geen probleem"?"Geen probleem" dat zich als een kwalijk ruikende olievlek doorheen ons taalgebruik verspreidt.
Wat is er mis met "doe ik graag voor je" :"/.
Kan dat niet te maken hebben met feit dat vaccins deels hun effectiviteit verliezen na +3maand?Ergernis van vandaag: modellen verwachten een nieuwe golf in de Covid pandemie. Tot daar, maar media geven geen achtergrond hoe dat kan... We horen bij de top van de wereld qua vaccinatie en de meesten onder ons hebben zich voorbeeldig gedragen.
"Geen probleem" dat zich als een kwalijk ruikende olievlek doorheen ons taalgebruik verspreidt.
Geen probleem is gewoon veel korter gezegd en “doe ik graag voor je” klinkt zo ongemeend. Mensen doen zaken grotendeels omdat het hun werk is en niet omdat ze het “graag” doen."Geen probleem" dat zich als een kwalijk ruikende olievlek doorheen ons taalgebruik verspreidt.
Klinkt idd Hollands. Ik gebruik altijd "geen probleem", zie niet in waarom dat tegenzin zou impliceren?"Doe ik graag voor je" impliceert dat je iets met plezier doet. (En klinkt ook Hollands)
"Geen probleem" is dat het met (lichte) tegenzin was, maar je het toch doet.
En daarom hebben we hier het altijd gepaste "ik fix da wel" of "komt goed".Klinkt idd Hollands. Ik gebruik altijd "geen probleem", zie niet in waarom dat tegenzin zou impliceren?
Het zou natuurlijk nog erger kunnen… Deze scène uit Being John Malkovich, maar dan met James Cooke.
Jama ge zegt da als iemand u bedankt toch?En daarom hebben we hier het altijd gepaste "ik fix da wel" of "komt goed".
Klinkt als de sales op mijn werk.Gewoon "geen probleem, ik doe dat graag voor je, komt helemaal goed, ik fix het voor je" gebruiken en dan gewoon als een echte praatjesmaker niks doen.
Gaat over NederlandToch wel 5 sec googlen om terug te vinden wat ik schreef:
![]()
Zorgen over export plastic afval naar niet-Oeso-landen
Sinds de Chinese importrestricties voor buitenlands afval ziet staatssecretaris Stientje van Veldhoven de export van plastic afval vanuit Nederland licht afnemen. Naar landen als Indonesië, Maleisië en Vietnam groeide de export echter.afvalonline.nl
China heeft dit in 2018 aan banden gelegd, onder meer de Filipijnen hebben ondertussen ook restricties opgelegd. Maar ons plastiekafval is jaren gewoon naar Azië gestuurd, waar het vaak niet verwerkt werd zoals het moest.
Dat is toch in enorm veel gevallen zo? Hoeveel mensen hebben krijgen een pesthumeur omdat hun vlucht geannuleerd is, of omdat ze de hele nacht niet hebben kunnen slapen dankzij lastige kinderen, of omdat hun trein weer eens een kwartier vertraging heeft en ze zo hun aansluiting missen en pas anderhalf uur later thuis zijn? Dat kan je toch ook allemaal niet controleren?Waarom je humeur zo hard laten afhangen van iets dat je toch niet onder controle hebt?
:
.