Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanaf september val ik altijd in "tech modus" dan begin ik naar nieuwe gsm's te kijken, nieuwe pc, gameconsoles... De rest van het jaar heb ik dat niet. Heb wel fases dat ik in skivakantieplanningmodus ga vanaf eind november, en dan vanaf de lente begin ik naar nieuwe mtb te zien.

vree raar :lol:

Sinds ik een qwerty laptop op het werk heb kan ik voor geen meter meer vlot typen op mijn persoonlijke azerty laptop :sop: En om daar nu speciaal een nieuwe laptop voor te kopen vind ik dan ook weer zonde van het geld.

Keyboard instellingen aanpassen naar qwerty?
Dan staan al die speciale tekens op de verkeerde plaats. Ik kan vrij blind typen met qwerty ondertussen maar niet in die mate dat ik elk speciaal karakter weet staan. Want speciale tekens staan dan ook nog eens anders gegroepeerd.

Niemand die van plan was een nieuwe Lenovo IdeaPad laptop te kopen? Koop dan de qwerty en wissel met die van mij :unsure:

Sinds ik een qwerty laptop op het werk heb kan ik voor geen meter meer vlot typen op mijn persoonlijke azerty laptop :sop: En om daar nu speciaal een nieuwe laptop voor te kopen vind ik dan ook weer zonde van het geld.
Ge weet toch dat een extern toetsenbord ook gewoon werkt op nen laptop :unsure:

Dan staan al die speciale tekens op de verkeerde plaats. Ik kan vrij blind typen met qwerty ondertussen maar niet in die mate dat ik elk speciaal karakter weet staan. Want speciale tekens staan dan ook nog eens anders gegroepeerd.

Niemand die van plan was een nieuwe Lenovo IdeaPad laptop te kopen? Koop dan de qwerty en wissel met die van mij :unsure:
Gewoon Alt+Shift intikken en dan switch je automatisch tussen azerty en qwerty?

Niet mogelijk om via een keyboardmanager gewoon de lettertoetsen te wisselen? Zo heb ik dat hier toch opgelost.

jup. heb het ook opgegeven daar. vol met moraalridders die eens gaan zeggen hoe je uw relatie moet gaan regelen :D
heb daarvoor toch geen keyboard warriors nodig hoor.
Maar allez, jij komt zelf voor alles advies vragen, om dan als een kleuter te reageren vanaf er iemand niet zegt wat je wil horen.

Maar allez, jij komt zelf voor alles advies vragen, om dan als een kleuter te reageren vanaf er iemand niet zegt wat je wil horen.
advies vragen . juist daar zeg je het.

is dus totaal niet hetzelfde als "jamaar gij zijt een ... want wij vinden dat ....". dat noem ik: een oordeel vellen over iemand.
maar dat besef jij duidelijk niet want je maakte je er zelf schuldig aan ook.

is dus totaal niet hetzelfde als "jamaar gij zijt een ... want wij vinden dat ....". dat noem ik: een oordeel vellen over iemand.
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
jup. heb het ook opgegeven daar. vol met moraalridders die eens gaan zeggen hoe je uw relatie moet gaan regelen :D
heb daarvoor toch geen keyboard warriors nodig hoor.

Ik denk dat je advies vragen op een openbaar forum verwart met een echokamer.

2 dingen:
* elke collega die niet enkel voor álles moeten mailen maar ook nog eens groepschats weten te openen in Teams om daar hetzelfde te zeggen en prompt van de minder tech-inspired onder hen ook altijd een antwoord te krijgen. Ieder keer als gij ‘ok’ zegt, krijg ik een notificatie, Gerda 😡

* gezien de werkomstandigheden daar kan ik er niet echt kwaad om worden maar er is toch veel dat je via Amazon koopt met gedeukte of gekraakte dozen. Ene vanmorgen zat de kap gewoon tot in het boek dat ik kreeg. En het was een kunstboek dus die wil ik wel liever in intacte staat 🙁
(Ik steek het op Amazon en niet de pakjesdiensten/Post omdat de bruine dozen altijd ok zijn, het is wat er in zit dat soms precies vanonder een pletwals komt)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan