D
Deleted member 95
Guest
Appels. Aan. Appelbomen.Ik snap niet hoe
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Appels. Aan. Appelbomen.Ik snap niet hoe
Ik heb begrepen dat ons plastiek afval tot twee jaar geleden naar Azië werd gestuurd om te 'recycleren', wat uiteindelijk neer kwam op dumpen.
Oh ja, en omdat die ambtenaren teveel tijd hebben, hebben ze ook de tijd om te zagen. Zagen, zagen, zagen over alles wat met onze verbouwing te maken heeft.
- "Heb je daar wel toestemming voor?"
- "Hebben ze nu weer parkeerplaats nodig?"
- "Er ligt iets op mijn dak"
- "Dat maakt lawaai"
Die hebben echt niets beter te doen. Als die gewoon zouden werken als normale mensen, zouden die geen tijd hebben om zich daar allemaal druk in te maken.
Tegenwoordig zou die buur die aannemer natuurlijk wel gewoon filmen en of opnemen terwijl hij dat doet.... En dan praat je daarover afgelopen weekend met een ruwbouwaannemer:
"Ik heb ooit eens een buur [op een random werf nvdr.] meegemaakt die aan het zagen was over vanalles en nog wat. Ik heb de kraan gepakt en eens 'per ongeluk' een antenne op zijn dak geraakt. Vervolgens naar een kuip beton gewezen van 2 ton met de boodschap dat dat wel eens het volgende zou kunnen zijn die per ongeluk op hun dak zou kunnen vallen. Nooit meer iets van gehoord van die kerel".
En ik zit mij bij elk zuchtje gezaag en kritiek uit te sloven en inspanningen te doen om toch maar op goede voet te kunnen leven met de buren... Ik ben gewoon veel te braaf voor deze wereld.
Onze Cocker ooit op pension gedaan, moeten mijn schoonouders hem doen ophalen na twee dagen. Hij kon echt niet aarden.Terug van een weekend Amsterdam, vrijdagavond de hond naar een hondenpension gedaan. Het is toch echt gek hoe je je kan hechten aan zo'n dier en vooral, hoe je een heel emotioneel leven ziet in dat beest zijn gedrag. Het is een asielhond met redelijk wat trauma's dus naarmate we van de parkeerplaats naar die kennel gingen zag je de staart zowat zakken, en je zou toch echt zweren dat je een soort van onbegrip/diepe teleurstelling ziet in die ogen wanneer je hem in zo'n kooi achterlaat. Straks maar eens gaan ophalen.
IMO kan je beter naar een kine gaan die preventief werkt. Massage kan tijdelijke een oplossing bieden, maar als je de oorzaak niet aanpakt dan blijf je gewoon in dat cirkeltje ronddraaien.17de afspraak dit jaar bij de kinesist vandaag gehad, weer iets ontdekt dat 'vast' zit. Nu is het mijn kaak die zwaar overspannen is.
Waar eindigt dit? -in de kist?-
nee ik mag weer naar de arts om een voorschrift kinesist gaan die nogmaals 18 beurten alles rond mijn rechteroor mag masseren en pijnigen.
Nu goed, telkens er iets nieuws wordt weggewerkt voelt het beter, dus het heeft nut.
Hoe kan dat nu, de vrouw heeft toch niks te zeggen over de financiën, dus waarom is daar dan discussie over?Voor degenen die zich nog voort willen ergeren aan zinloze discussies. Nog een interessant topic: https://www.beyondgaming.be/threads/hoe-regel-je-jouw-financien-met-jouw-partner.2017/
Hier zijn het haarlintjes en haarspeldjes.mijn woning/gezin/... is een bodemloze put voor stylo's, stiften, pennen... Het maakt niet uit hoe vaak of hoe veel schrijfmateriaal ik aankoop, als ge hier ne stylo nodig hebt, vindt ge er gegarandeerd geen enkele.
Veel te veel gaan eten. Moest maar zo lekker ni zijn. Vanmiddag nog mcDo gedaan. Gisteren een schitterende scampi diabolique gegeten. Nooit geen betere gehad.
Ik ben te veel aant eten vandaag, ik blijf continu maar eten. Maar ik blijf ook gewoon echt goesting/honger hebben.
Hah, dat was bij mij op het werk...mijn woning/gezin/... is een bodemloze put voor stylo's, stiften, pennen... Het maakt niet uit hoe vaak of hoe veel schrijfmateriaal ik aankoop, als ge hier ne stylo nodig hebt, vindt ge er gegarandeerd geen enkele.
.Mijn excuses als dit een ongepaste vraag is, maar was jij het die een paar jaar geleden een zwaar ongeval had door aanrijding van een auto na een voetbalmatch? Ben je daar volledig van kunnen herstellen?Vree slecht in het weekend geslapen door jawel, alweer een hernia. Nu zelfs met uistraling, een doof gevoel in m'n been. Apartste is dat ik goed genoeg weet van wat, nl een verkeerde tiltechniek tijdens 't trainen in m'n corona-homegym...
Daar heb ik nu is totaal geen problemen mee ik heb verleden jaar een pot van 100 stylo's gekocht en heb er ondertussen al 120. Kan natuurlijk ook zijn omdat ik alleen woon.mijn woning/gezin/... is een bodemloze put voor stylo's, stiften, pennen... Het maakt niet uit hoe vaak of hoe veel schrijfmateriaal ik aankoop, als ge hier ne stylo nodig hebt, vindt ge er gegarandeerd geen enkele.