Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verstandig om ze meteen naar huis te brengen.

Ik heb m'n vrouw enkele jaren geleden een klein busje pepperspray gegeven om in de handtas te steken wanneer ze met de fiets op de baan is in de wintermaanden. Deo kan daar ook voor dienen.
Yup, ook zo een klein spuitbusje deo zitten in de handtas voor dat doel + doen alsof je belt als er iemand in je buurt komt. 🤷🏼‍♀️

Toch ook eens voor kijken. Het onofficiële advies van de agenten was om hem een stamp in z'n kloten te verkopen, maar dan maakt ge het volgens mij alleen nog erger. Roepen en tieren en duwen zoals ze deed blijkt nog het effectiefst.
Zo luid mogelijk zijn werkt idd het best. Er bestaat zo een sleutel/handtashanger die echt een teringgeluid maakt. Het allerbelangrijkste is dat ze denken dat er elk moment iemand kan op het lawaai afkomen. Spray en slaan natuurlijk ook mogelijk/nodig maar als je het niet precies goed doet, heb je een (nog) bozere aanvaller en dan kan het (nog) fouter lopen.

Die Swappie reclames op youtube.

*activeer boomer-mode* Al die jonge influencers / smooth-talkers die zeggen van "éy, die iphone in uw schuif is geld waard joh!"

Is er echt zo een overvloed aan jonge mensen die "oude" iphones nog bijhouden? :unsure:

Youtube-reclames owv smart-tv of smartphone. Op pc heb k er natuurlijk nooit last van. :p
Die ene is nog cute :unsure:

Dat chinees brolspeelgoed van het viskraam %@$#

Papa maken! Papa, kapooooot, papa maken
En vooral, in de loop der jaren, al zoveel wel kunnen (her)maken dat ge u nu een beetje gefaald als vader voelt omdat ge het, met de beste wil van de wereld, echt niet meer kunt fixen en ze dan zooooo enorm teleurgesteld zijn.

Dat ik plots een melding krijg dat mijn pakje geleverd is door GLS.
Bij thuiskomst uiteraard nergens te bespeuren en natuurlijk ook geen briefje in de bus.
Weeral de buren kunnen afgaan om het via een speurtochtje te pakken te krijgen.
Is dat nu zoveel gevraagd om een briefke in de bus te steken mannen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan