Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is toch iets dat je vantevoren weet? :unsure:

Met je dochter ligt dat natuurlijk anders, maar ik zou daar nooit geld aan kunnen geven. Marginaal campervolk dat wat onnozel doet voor veel teveel geld.
Ik weet natuurlijk niet hoe oud jij bent, maar in mijn tijd (en dus Mulan ook wat) waren er circus families van echt terug naar begin van de eeuw en dat was wel ok. Ga niet zeggen dat het haute entertainment was, maar er was een zekere fierheid in de métier. Bepaalde circussen waren echt wel gekend en graag gezien.

Nee, ik ben altijd gewoon naar de kinesist doorverwezen geweest.
Doet je kinesist dry needling? Ik zeg niet dat het een mirakel is natuurlijk maar ik ben veranderd van kinesist, naar één die dat doet en sindsdien toch een grote verbetering. Zonder te weten wat je hebt is het natuurlijk moeilijk om te weten of dat zal helpen. Tis gewoon een feit dat mijn vorige kiné de focus legde op mijn heupen en elektrostimulatie op de spieren terwijl mijn huidige niet eens van mijn heupen spreekt en fameus geknelde spieren heeft gevonden met de naald ipv elektrostimulatie. Daarnaast heeft hij mij heel veel oefeningen aangeleerd om de pijn te verlichten. Veranderen van kinesist kan dus zeker helpen. Ook mijn hoofdkussen veranderen naar een M-line heeft mij gigantisch vooruitgeholpen + een extra kussen om mijn been te ondersteunen bij zij-lig.

Doet je kinesist dry needling? Ik zeg niet dat het een mirakel is natuurlijk maar ik ben veranderd van kinesist, naar één die dat doet en sindsdien toch een grote verbetering. Zonder te weten wat je hebt is het natuurlijk moeilijk om te weten of dat zal helpen. Tis gewoon een feit dat mijn vorige kiné de focus legde op mijn heupen en elektrostimulatie op de spieren terwijl mijn huidige niet eens van mijn heupen spreekt en fameus geknelde spieren heeft gevonden met de naald ipv elektrostimulatie. Daarnaast heeft hij mij heel veel oefeningen aangeleerd om de pijn te verlichten. Veranderen van kinesist kan dus zeker helpen. Ook mijn hoofdkussen veranderen naar een M-line heeft mij gigantisch vooruitgeholpen + een extra kussen om mijn been te ondersteunen bij zij-lig.
Mijn huidige kinesist doet niets liever dan die naalden in mijn lijf steken :unsure: probleem is dat dat 1-2 dagen een beetje verlichting brengt en daarna is het weer van hetzelfde liedje.

Mijn huidige kinesist doet niets liever dan die naalden in mijn lijf steken :unsure: probleem is dat dat 1-2 dagen een beetje verlichting brengt en daarna is het weer van hetzelfde liedje.
Das minder, bij mij was het goed voor twee tot drie weken (met slechte dagen ertussen), hopelijk vind je toch ergens een oplossing die beter helpt dan. Slaaphouding blijft voor mij ook enorm belangrijk.

Ik weet het niet. Haar geheugen is niet schitterend maar niet abnormaal voor de leeftijd denk ik. Wel soms wat rare dingen. Ze zat bijvoorbeeld net in een rusthuis voor een korte periode om te herstellen na een val. Nu denkt ze dat ze daar in een klooster zat. Mijn auto herkent ze ook niet meer, alhoewel ik er al 11 jaar mee rij. 'T is vooral de spiraal in negativiteit en ons doen slecht voelen over dingen die we volgens haar zouden moeten doen.
De zaken die jij opnoemt, had mijn grootmoeder zaliger ook allemaal. We waren in het begin kwaad op haar en dachten dat ze dat met opzet deed. Want ze deed echt soms héél annozel en irritant. Uiteindelijk bleek het dus Alzheimer te zijn.

ja, dat loopt letterlijk de spuigaten uit :unsure:

giphy-downsized-large.gif

Miljaarde miljaarde.

Net mijn smartphone in mijn achterzak gestoken en op een stoel gaan zitten om mijn schoenen uit te doen.

Eerste keer ooit dat mijn scherm een barst heeft. Gelukkig werkt alles nog.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan