Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tgoh een zoon hebben die dat kijkt of een dochter hebben die vriendjes heeft die dat kijken.

Graag gedaan 😎
Dat die fictieve vriendjes dat kijken, daar heb ik weinig last van, zo lang ze het masturberen maar niet onder mijn dak doen 😜.
Weinig zin om een tiener masturberend aan te treffen :unsure:

Aangezien ze pas zal daten eens ze 23 is, is het haar vanaf dan volledig gegund! (maar dus niet onder mijn dak 😝)
Je kan het wel lachend zeggen maar toch vind ik dat serieus hypocriet. Jij mag seks hebben of aan zelfbevrediging doen maar uw dochter mag dat niet? Imo is de ontdekking van seks en eigen lichaam een normaal proces en dan zou ik toch liever hebben dat mijn kinderen aan mastrubatie doen in een veilige omgeving van zodra dit begint te spelen ipv het te verbieden. Wat niet wil zeggen dat ik het moet weten of zien maar imo doen ze met hun eigen lichaam wat ze willen.

Je draait nog wel bij. :tongue:
Kan me niet voorstellen op basis van jouw posts dat je het type bent die haar dochter aan haar lot zou overlaten of niet in goede banen probeert te leiden.

Als ouder schiet je m.i. tekort als je geen gesprekken hebt erover en bij een dochter niet de pil of andere contraceptie betaalt/bij een zoon geen condooms voorziet.
(En zoals Nestorius zegt, liever dat ze zaken thuis uitsteken dan ergens weggedoken.)

Kan me niet voorstellen op basis van jouw posts dat je het type bent die haar dochter aan haar lot zou overlaten of niet in goede banen probeert te leiden.

Als ouder schiet je m.i. tekort als je geen gesprekken hebt erover en bij een dochter niet de pil of andere contraceptie betaalt/bij een zoon geen condooms voorziet.
(En zoals Nestorius zegt, liever dat ze zaken thuis uitsteken dan ergens weggedoken.)
Ze is 3, ik mag nog overdrijven nu 😜
Maar zelf zei ons ma op ons 15de: als je wil, ga maar eens langs bij de huisarts voor de pil. Vond ik een prima aanpak en zou ik idd zonder verpinken ook zo doen!

Ik heb in de gang boven een kast met daarin een grote doos (144) condooms. Iedereen mag eruit pakken zoveel hij nodig heeft. Der worden geen vragen over gesteld en als de doos leeg is zet ik een nieuwe. Moest die op een paar weken leeg zijn ga ik wel jaloers zijn. 😃

Straks komt de Franse familie van mijn vrouw op bezoek. Tot mijn scha en schande spreek ik echt afschuwelijk slecht Frans en begrijp ik er ook niet genoeg van om de gesprekken te volgen. Wordt weer top. En het zijn Fransen, dus zelfs na tien jaar blijven die mij vragen stellen en blijven ze verbaasd dat ik niet eens doorheb dat ze mij hebben aangesproken :unsure:.

Wordt een topnamiddag/avond!

Straks komt de Franse familie van mijn vrouw op bezoek. Tot mijn scha en schande spreek ik echt afschuwelijk slecht Frans en begrijp ik er ook niet genoeg van om de gesprekken te volgen. Wordt weer top. En het zijn Fransen, dus zelfs na tien jaar blijven die mij vragen stellen en blijven ze verbaasd dat ik niet eens doorheb dat ze mij hebben aangesproken :unsure:.

Wordt een topnamiddag/avond!
Zeggen dat ze zich moeten aanpassen en Nederlands spreken!

Vorige week zaterdag moest PostNL een pakket leveren in de voormiddag en ik voelde de bui al hangen.

Na de middag update de track & trace met de melding dat het niet gelukt is maar dat ze het nog proberen voor 22u 's avonds. Om 18u de melding dat het pakket afgeleverd is maar dat is natuurlijk niet gebeurd...

Op maandag update de track & trace dat het pakket weer op weg is (ook al is het "afgeleverd"). Identiek hetzelfde als op zaterdag gebeurt en weer heb ik het pakket niet in handen. Op dinsdag: repeat.
Wonder boven wonder krijg ik dan uiteindelijk toch het pakket woensdag om 21u of zoiets.

En kijk, vandaag moet ik opnieuw een pakket krijgen van PostNL en ik kan gewoon al voorspellen dat het hetzelfde probleem zal zijn. Het moest hier voor 13u geleverd zijn en ondertussen staat in de track & trace dat ze het gaan proberen voor 22u :lol: :headshake:

Echt vreemd, op de weekdagen zijn die altijd heel correct bij ons, maar op zaterdag een ramp. Volgens mij zijn dat dan andere koeriers ofzo of hebben die andere routes waardoor alles in het honderd loopt of zo? Serieuze ergernis. :(

In het vervolg zal ik PostNL wel links laten liggen als ik weet dat m'n pakket ongeveer rond het weekend zal geleverd worden denk ik. Maar ik vrees dat de alternatieven niet direct veel beter zijn :unsure:

Ik heb in de gang boven een kast met daarin een grote doos (144) condooms. Iedereen mag eruit pakken zoveel hij nodig heeft. Der worden geen vragen over gesteld en als de doos leeg is zet ik een nieuwe. Moest die op een paar weken leeg zijn ga ik wel jaloers zijn. 😃
PAPAAAAA, NOG EEN DOOS!!!
gettyimages-51342922-612x612.jpg

Ben ik blij dat ik een dochter heb! 😂

Maar mocht ik merken dat ze het libido van de papa heeft, komt de computer toch ook weer knal in de living!

Tegenwoordig zijn de telefoons krachtiger als de computer die men vroeger gebruikte.
Dieje computer in de living gaat dan niet veel uitmaken als ze hunne eigen scherm hebben met internetconnectie in zakformaat.

Opgegroeid zijnde met een computer in mijn slaapkamer in de vroege jaren 90 heeft mij dat destijds wel een serieus been vooruit gegeven. Een betere kennis van het Engels maar vooral een blijvende interesse en kennis van computersystemen.

Ik zit dus wat gewrongen omdat de discussie hier reeds is gepasseerd hoe we digitalisatie van de kids willen aanpakken. Ik zou 't vrij ironisch vinden van iets aan mijn kinderen te verbieden waar ik zelf zoveel plezier en voordeel aan heb gehad op hun leeftijd. Maar tegelijk is een thuiscomputer met MS-DOS op en geen internet iets helemaal anders als wat 't vandaag zou zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan