Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is vooral de lengte van de reclameblokken die er voor zorgt dat de mensen dingen gaan zoeken om er niet naar te moeten kijken, want het is toch wel echt belachelijk geworden. Al meermaals meegemaakt dat ik het programma even pauzeer om iets te gaan doen, dan na 5-6-7 minuten terugkom en die minuten gebruik om het reclameblok door te spoelen. Toch moet je telkens nog wat reclame of op zijn minst aankondigingen van andere uitzendingen bekijken. Echt zot hoe lang dat allemaal duurt in verhouding met de duurtijd van de programma's (die trouwens vaak al zovaak afgespeeld zijn, dat het ongeloofwaardig is dat de aankoop er van nog niet afbetaald is).Ik heb ook niks tegen reclame enzo, maar maak het wel draaglijk. Alle reclame op de goplay websites moet bekeken worden. Even ander venster openen of naar beneden onder de video scrollen en die reclame slaagt in pauze. Een mens zou voor minder een addblocker instellen. Helaas lukt dat natuurlijk niet op de werklaptop.
Inderdaad. De lengte is een ware hel. Als ik bij Goplay al voor de aflevering zie staan Advertentie 1 van 6 is mijn goesting al gelijk over.Het is vooral de lengte van de reclameblokken die er voor zorgt dat de mensen dingen gaan zoeken om er niet naar te moeten kijken, want het is toch wel echt belachelijk geworden. Al meermaals meegemaakt dat ik het programma even pauzeer om iets te gaan doen, dan na 5-6-7 minuten terugkom en die minuten gebruik om het reclameblok door te spoelen. Toch moet je telkens nog wat reclame of op zijn minst aankondigingen van andere uitzendingen bekijken. Echt zot hoe lang dat allemaal duurt in verhouding met de duurtijd van de programma's (die trouwens vaak al zovaak afgespeeld zijn, dat het ongeloofwaardig is dat de aankoop er van nog niet afbetaald is).
Shit man, had ze dat nu gewoon al wat eerder gezegd had ik toch ook meer gemoedsrust gehad.Sommige mensen denken nu eenmaal dat je zoiets effectief moet ‘afsluiten’ en dat kan allerlei redenen hebben. Het is ook wel een trend, ‘closure’ wil iedereen. Terwijl gevoelsmatig eigenlijk al automatisch wil zeggen dat ‘boenk sleutel weg en fini’ niet mogelijk is.Mijn ex die vandaag voorstelde om samen frieten te eten. Heel vreemd aangezien we a)al een tijdje apart eten en b)vandaag de officiële uitspraak van de rechtbank hebben gekregen en we dus nu ook wettelijk gescheiden zijn.
En het eten is eigenlijk nogal bitsig geeindigt omdat het daar over ging en ik aangaf dat, alhoewel dat zij vond dat ze zich normaal gedroeg, dit niet het geval was. Heb haar ook gevraagd of ze al iemand anders had en alhoewel ze eerst zich nog in bochten kronkelde om de vraag te ontwijken, heeft ze toch uiteindelijk toegegeven 'dat iemand wel voor haar zal zorgen'... lol. Allez, zeg dan toch gewoon de waarheid he. En ik mij maar schuldig voelen dat dit verhaal eindigde en me toch ook zorgen maken of ze het alleen zijn wel zou aankunnen (ze woonde nog thuis als ze met mij trouwde) en ze heeft al iemand anders op het oog.Shit man, had ze dat nu gewoon al wat eerder gezegd had ik toch ook meer gemoedsrust gehad.
true, maar 1 van mijn zorgen was echt wel dat zij door de verandering terug in een depressie zou belanden. M'n psychologe had me ook al verteld dat dit niet meer mijn zorg was, maar er is een verschil tussen weten en voelen he. Ik was zelfs van plan m'n schoonzus te vragen wat extra op te letten.Sommige mensen denken nu eenmaal dat je zoiets effectief moet ‘afsluiten’ en dat kan allerlei redenen hebben. Het is ook wel een trend, ‘closure’ wil iedereen. Terwijl gevoelsmatig eigenlijk al automatisch wil zeggen dat ‘boenk sleutel weg en fini’ niet mogelijk is.
Je gemoedsrust zal hoe dan ook nog wel even weg zijn, hoe ‘positief’ het ook is dat een afgelopen relatie ook echt gedaan is, blijft een rouwproces. Laat je door niemand wijsmaken dat je altijd de bigger person moet zijn, even Petty Labelle uithangen mag altijd. (Binnen de regels van de wet)
Goed dat het voor jou dan ook nu deels afgesloten is. Ook wel vreemd dat ze nu de gerechtelijke procedure afgelopen is dit wou afsluiten met een gezellig frituur-uitje, goed wetende dat jij die dingen in een airfryer stopt.true, maar 1 van mijn zorgen was echt wel dat zij door de verandering terug in een depressie zou belanden. M'n psychologe had me ook al verteld dat dit niet meer mijn zorg was, maar er is een verschil tussen weten en voelen he. Ik was zelfs van plan m'n schoonzus te vragen wat extra op te letten.
Nu blijkt dat dus niet nodig te zijn. Ik had al even een vermoeden, maar ik vind het gewoon dom dat ze niet eerlijk was/is. Had ik hier vertrokken zonder mijn vermoeden voor te leggen, had ik daar dus nog weken op liggen malen.
Nu ja, het achterbakse hieraan zal me wel helpen om de bladzijde volledig om te slaan. Voelde me de laatste dagen weer wat meer down vanwege het gebeuren en keek er zelf tegen op te moeten vertrekken. Maar dat is bij deze helemaal weg.
ah, twaren frieten uit de airfryer hoor, want het frituur was dicht. Maar met zelfgemaakt stoofvlees (allez gemaakt door een vriendin van haar). Maar wel samen in de living aan de eettafel, terwijl ik normaal in mijn bureau eet terwijl ik youtube zie en zij in de zetel terwijl ze tv ziet.Goed dat het voor jou dan ook nu deels afgesloten is. Ook wel vreemd dat ze nu de gerechtelijke procedure afgelopen is dit wou afsluiten met een gezellig frituur-uitje, goed wetende dat jij die dingen in een airfryer stopt.
Ooit gehad door mn werkschoenen met stalen tip. Heel mn kous doordrenkt van het bloed.Teennagel besloot te scheiden van de teen. En dat is... irritant in schoenen.
Ahja same, paar jaar geleden. Ook wel met een gebroken teen er bij. Dit is gelukkig minder erg : pOoit gehad door mn werkschoenen met stalen tip. Heel mn kous doordrenkt van het bloed.
Ik heb hier de zenders achtereen gezet die het meeste bekeken worden. Nr 1 tem 15 ongeveer.Het is vooral de lengte van de reclameblokken die er voor zorgt dat de mensen dingen gaan zoeken om er niet naar te moeten kijken, want het is toch wel echt belachelijk geworden. Al meermaals meegemaakt dat ik het programma even pauzeer om iets te gaan doen, dan na 5-6-7 minuten terugkom en die minuten gebruik om het reclameblok door te spoelen. Toch moet je telkens nog wat reclame of op zijn minst aankondigingen van andere uitzendingen bekijken. Echt zot hoe lang dat allemaal duurt in verhouding met de duurtijd van de programma's (die trouwens vaak al zovaak afgespeeld zijn, dat het ongeloofwaardig is dat de aankoop er van nog niet afbetaald is).

Zie je dat @Tomski. Zo druk je frituur kosten de kop in. Gewoon naar het frituur gaan en je eigen stoofvlees mee pakken. (Chix fingers in jouw geval)ah, twaren frieten uit de airfryer hoor, want het frituur was dicht. Maar met zelfgemaakt stoofvlees (allez gemaakt door een vriendin van haar). Maar wel samen in de living aan de eettafel, terwijl ik normaal in mijn bureau eet terwijl ik youtube zie en zij in de zetel terwijl ze tv ziet.
Ze zijn ook nog eens van zin om vanaf september iedereen die opneemt verplicht een minuut reclame te laten zien.Ik heb hier de zenders achtereen gezet die het meeste bekeken worden. Nr 1 tem 15 ongeveer.
Nu was er gisterenavond op 9 (!) van de 15 tegelijkertijd reclame bezig. Is toch echt te zot voor woorden.
Op 1 nog maar ns een herhaling van de kampioenen , op 5 Jani in de kleren maken de man uit 2014 , enz...
Ze lullen maar over reclame inkomsten maar maak dan ook eens wat nieuwe programma's die de moeite waard zijn om te kijken.
En dan na de reclame nog eens de intro/samenvatting van het volgende programma zodat je eigenlijk al de helft van het programma hebt gezien.
Ik heb hier ook Netflix , Disney en Prime maar daar heb ik ook al bijna alles wat me interesseerde op bekeken.
Mss tijd voor een nieuwe hobby ?![]()
Met wat pech heb je dat voor het leven in je Plasma/Oled staan.Nog zo'n tv gerelateerde ergernis.
Momenteel is Ben Hur aan't spelen op FOX. Staat daar rechtsboven in't groot FOX ACTIE filmmaand in een vierkant van (op mijn tv) 20 op 20 cm. Wie verzint het toch allemaal ?:
Ik dacht eerst nog dat het na een tijdje zou verdwijnen maar helaas , pindakaas.
Teennagel besloot te scheiden van de teen. En dat is... irritant in schoenen.
Ooit gehad door mn werkschoenen met stalen tip. Heel mn kous doordrenkt van het bloed.
Cool, teen-gerelateerde verhalen, ik kom mee opbieden:Ahja same, paar jaar geleden. Ook wel met een gebroken teen er bij. Dit is gelukkig minder erg : p
.